⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

یه درد دل دوستانه

امروز تو تاکسی بودم ،مسافر جلویی با راننده بحث این بود که اینا (نظام جمهوری اسلامی ) الان دارن بودجه ملت خرج عراق میکنن که تو هشت سال جنگ جوان های مارا به کشتن داد به جای این کارها برن با آمریکا رابطه برقرار کنن اینا حرفها ، زدم روی شونش گفتم عزیزم اولا حضور ما توی عراق برای اینکه تو کشور خودمون با داعش نجنگیم مثل ۱۷خرداد ،دومأ ناوچه جوشن ،سهند وسبلان در درگیری مستقیم با نیروی دریایی آمریکا منهدم و خدمه آن به شهادت رسیدن ، هواپیما مسافربری آمریکا تو خلیج فارس زد ، اطلاعات نیروهای ما را به عراقی ها دادن مثل عملیات کربلای ۴و......
سومأ کیسه های خون آلوده به ویروس HIV از فرانسه خریدیم و........
چهارم اون مواد شیمیایی که جوان های ما هنوز اثراتش تحمل میکنن ساخت آلمان بود
پس رابطه با آمریکا و آلمان و فرانسه هم قطع بشه دیگه ،برگشت یه نگاه بهم کرد گفت با این ریشت حتما پاسداری ما زمان رضا شاه این همه امکانات داشتیم پنجمین ارتش جهان بودیم حالا زمان شما چی ؟؟؟
گفتم :دوست عزیز اولا من که نبودم اون زمان ولی همه مهندس ها که انگلیسی بودن ،پزشکامون هم هندی بودن این از امکانات
ولی ارتش پنجم جهان بزارم کجام پول بی زبون داد سلاح خرید نتیجش انگلیس اخم کرد رضا شاه افغانستان امروز داد ،زمان محمد رضا شاه اخم کرد بحرین داد به فنا ما یه گربه (شکل کشور عزیزمون روی نقشه ) تحویل گرفتیم هشت سال جنگیدیم وخون دادیم ولی یک میلیمتر به دشمن ندادیم
گفت مشکل کار چی ؟؟گفتم عزیزم زمان اول انقلاب جمعیت ما سی وشش ملیون بود نه هشتاد و شش ملیون سهم هرایرانی از نفت چقدر میشد الان سهم هرایرانی از نفت در مقایسه با مثلا بحرین میشه سهم یک سال فروش نفت ایران در زمان قبل تحریم در مقابل سهم یک قرن یک قطری در حال حاضر حالا تفاوت متوجه شدی
و کلی بحث دیگه که سرتون درد نیارم موقع پیاد شدن یه سر تکون داد به کنایه گفت پاسداری دیگه منطق نداری داداش
دوستان محترم یه خصوصیت بد ما اینکه بامدرک سیکل وقتی میشینیم تاکسی میشیم علامه دهل تو همه مسائل نظر میدیم مخالفمون هم میشه بی منطق
لطفا بدون آگاهی از چیزی اظهار نظر نکنیم من با اندک تجربه که توی مسائل نظامی ، پزشکی ودرمانی (فعالیت هلال احمر ،امداد نجات )، نفت و صنایع پتروشیمی (ناسلامتی مهندس شیمی هستم )گفتم در مسائلی که نمیدونم مطالعه میکنم بعد اظهار لطف میکنم
از شما خوانندگان محترم تقاظا دارم پس از مطالعه پست نظر خودتون اعلام کنید
با تشکر مهندس علی باقری کاکش


نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
امروز تو تاکسی بودم ،مسافر جلویی با راننده بحث این بود که اینا (نظام جمهوری اسلامی ) الان دارن بودجه ملت خرج عراق میکنن که تو هشت سال جنگ جوان های مارا به کشتن داد به جای این کارها برن با آمریکا رابطه برقرار کنن اینا حرفها ، زدم روی شونش گفتم عزیزم اولا حضور ما توی عراق برای اینکه تو کشور خودمون با داعش نجنگیم مثل ۱۷خرداد ،دومأ ناوچه جوشن ،سهند وسبلان در درگیری مستقیم با نیروی دریایی آمریکا منهدم و خدمه آن به شهادت رسیدن ، هواپیما مسافربری آمریکا تو خلیج فارس زد ، اطلاعات نیروهای ما را به عراقی ها دادن مثل عملیات کربلای ۴و......
سومأ کیسه های خون آلوده به ویروس HIV از فرانسه خریدیم و........
چهارم اون مواد شیمیایی که جوان های ما هنوز اثراتش تحمل میکنن ساخت آلمان بود
پس رابطه با آمریکا و آلمان و فرانسه هم قطع بشه دیگه ،برگشت یه نگاه بهم کرد گفت با این ریشت حتما پاسداری ما زمان رضا شاه این همه امکانات داشتیم پنجمین ارتش جهان بودیم حالا زمان شما چی ؟؟؟
گفتم :دوست عزیز اولا من که نبودم اون زمان ولی همه مهندس ها که انگلیسی بودن ،پزشکامون هم هندی بودن این از امکانات
ولی ارتش پنجم جهان بزارم کجام پول بی زبون داد سلاح خرید نتیجش انگلیس اخم کرد رضا شاه افغانستان امروز داد ،زمان محمد رضا شاه اخم کرد بحرین داد به فنا ما یه گربه (شکل کشور عزیزمون روی نقشه ) تحویل گرفتیم هشت سال جنگیدیم وخون دادیم ولی یک میلیمتر به دشمن ندادیم
گفت مشکل کار چی ؟؟گفتم عزیزم زمان اول انقلاب جمعیت ما سی وشش ملیون بود نه هشتاد و شش ملیون سهم هرایرانی از نفت چقدر میشد الان سهم هرایرانی از نفت در مقایسه با مثلا بحرین میشه سهم یک سال فروش نفت ایران در زمان قبل تحریم در مقابل سهم یک قرن یک قطری در حال حاضر حالا تفاوت متوجه شدی
و کلی بحث دیگه که سرتون درد نیارم موقع پیاد شدن یه سر تکون داد به کنایه گفت پاسداری دیگه منطق نداری داداش
دوستان محترم یه خصوصیت بد ما اینکه بامدرک سیکل وقتی میشینیم تاکسی میشیم علامه دهل تو همه مسائل نظر میدیم مخالفمون هم میشه بی منطق
لطفا بدون آگاهی از چیزی اظهار نظر نکنیم من با اندک تجربه که توی مسائل نظامی ، پزشکی ودرمانی (فعالیت هلال احمر ،امداد نجات )، نفت و صنایع پتروشیمی (ناسلامتی مهندس شیمی هستم )گفتم در مسائلی که نمیدونم مطالعه میکنم بعد اظهار لطف میکنم
از شما خوانندگان محترم تقاظا دارم پس از مطالعه پست نظر خودتون اعلام کنید
با تشکر مهندس علی باقری کاکش
alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی