⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

🌹🌹وصیت نامه 🌷🌷

🌻بسم رب الشهدا 🌻
در کمال صحت عقلانی وجسمانی کامل وصیت نامه خویش را نگارش میکنم .
۱-اگه به جمله(( بازگشت همه بسوی اوست)) اعتقاد داشته باشیم و مرگ را سرآغاز زندگی ابدی بدانیم مرگ برای انسان مومن مانند تعویض لباس است پس بعد از مرگ من شیون وزاری ممنوع پوشیدن لباس مشکی ممنوع .
۲-برای مراسم عزاداری پخش نی وتشمال محلی ممنوع فقط نوای دلنشین قرآن و ادیعه وزیارت مجاز می باشد .
۳-از دعوت همگانی بپرهیزید برای مراسم فقط کسانی حضور داشته باشند که به خاطر خودم آمده باشند حتی اگر یک نفر باشد .
۴-از قرار دادن سنگ بر مزارم بپرهیزید ،داشتن سنگ نشانه بزرگی نیست همانگونه که بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)مزارش بی سنگ است .
۵-از دفن کردن من در روستای پدری اجتناب کنید ،هرجایی که شد به غیر روستا .
۶-شکر خدا نماز وروزه قضا ندارم از شما دوستان هم تقاضا دارم به نماز اول وقت و اعمال دینی توجه داشته باشید .
۷-از تمامی کسانی که خواسته یا ناخواسته موجب رنجش آن ها شدم حلالیت می طلبم ،تمام کسانی که موجب رنجش اینجانب شدند به غیر از افرادی خاص حلال میکنم حساب افراد خاص بماند تا روز قیامت.
۸-رسم نابجا واشتباه تیر اندازی در مراسمات ممنوع .
۹-از تشکیل کاروان عزاداری در شهر بپرهیزید ،زیرا موجب ناراحتی همشهریانم میشود .
۱۰-هر فردی امر خیری دارد بلافاصله پس از تشعیع جنازه من انجام دهد ،دوست ندارم بگویند به خاطر فلانی صبر کنیم همانطور که دیدم پس از عزای ما جشن گرفتن .
{{مطابق حکم شرع وعرف عمل به وصیت متوفی واجب میباشد }}✏✉
🌺🌺مهندس بسیجی علی باقری کاکش 🌸🌸
۱۳۹۷/۱/۱۷🍀
۲۰۱۸/۰۴/۰۶🍀
۱۴۳۹/رجب /۱۹ 🍀
🌺🌻🌹🍀🌷🌸💐🌿🌳🌲🎄


نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب
آخرین نظرات
🌻بسم رب الشهدا 🌻
در کمال صحت عقلانی وجسمانی کامل وصیت نامه خویش را نگارش میکنم .
۱-اگه به جمله(( بازگشت همه بسوی اوست)) اعتقاد داشته باشیم و مرگ را سرآغاز زندگی ابدی بدانیم مرگ برای انسان مومن مانند تعویض لباس است پس بعد از مرگ من شیون وزاری ممنوع پوشیدن لباس مشکی ممنوع .
۲-برای مراسم عزاداری پخش نی وتشمال محلی ممنوع فقط نوای دلنشین قرآن و ادیعه وزیارت مجاز می باشد .
۳-از دعوت همگانی بپرهیزید برای مراسم فقط کسانی حضور داشته باشند که به خاطر خودم آمده باشند حتی اگر یک نفر باشد .
۴-از قرار دادن سنگ بر مزارم بپرهیزید ،داشتن سنگ نشانه بزرگی نیست همانگونه که بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)مزارش بی سنگ است .
۵-از دفن کردن من در روستای پدری اجتناب کنید ،هرجایی که شد به غیر روستا .
۶-شکر خدا نماز وروزه قضا ندارم از شما دوستان هم تقاضا دارم به نماز اول وقت و اعمال دینی توجه داشته باشید .
۷-از تمامی کسانی که خواسته یا ناخواسته موجب رنجش آن ها شدم حلالیت می طلبم ،تمام کسانی که موجب رنجش اینجانب شدند به غیر از افرادی خاص حلال میکنم حساب افراد خاص بماند تا روز قیامت.
۸-رسم نابجا واشتباه تیر اندازی در مراسمات ممنوع .
۹-از تشکیل کاروان عزاداری در شهر بپرهیزید ،زیرا موجب ناراحتی همشهریانم میشود .
۱۰-هر فردی امر خیری دارد بلافاصله پس از تشعیع جنازه من انجام دهد ،دوست ندارم بگویند به خاطر فلانی صبر کنیم همانطور که دیدم پس از عزای ما جشن گرفتن .
{{مطابق حکم شرع وعرف عمل به وصیت متوفی واجب میباشد }}✏✉
🌺🌺مهندس بسیجی علی باقری کاکش 🌸🌸
۱۳۹۷/۱/۱۷🍀
۲۰۱۸/۰۴/۰۶🍀
۱۴۳۹/رجب /۱۹ 🍀
🌺🌻🌹🍀🌷🌸💐🌿🌳🌲🎄
alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی