⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

خداحافظی کاپیتان سرخ های پایتخت

نشست خبری خداحافظی سیدجلال حسینی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران با حضور حمیدرضا گرشاسبی، برانکو، حسین ماهینی، ایگور پانادیچ، ایرج عرب و مارکو امروز سالن روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با 100 خبرنگار برگزار شد.

برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

در ابتدای این نشست پندار خمارلو بیانیه باشگاه پرسپولیس را درباره خداحافظی سید جلال حسینی قرائت کرد.
پندار خمارلو اعلام کرد محور این نشست برای خداحافظی سید جلال است و سعی کنید بیشتر درباره این موضوع بپرسید و کمتر از برانکو و گرشاسبی سوال کنید.
حدود ۵۰ خبرنگار به صورت ایستاده در سالن نشست خبری حضور داشتند.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

گزیده صحبت های گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس:

اگر میدانستیم جای بزرگتری را برای نشست انتخاب می کردیم.
سید جلال اسطوره و بزرگ تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.
یکی از بهترین تصمیم های خوب سید جلال خداحافظی بدون اعتراض از تیم ملی است.
او به تصمیم های اتخاذ شده احترام می گذاشت و همیشه به دنبال آرامش برای هوداران بود.
او ۱۲ سال در تیم ملی فوتبال ایران بود به سختی برای این تیم زحمت کشید ولی به راحتی از این تیم کنار گذاشته شد.
او در سختی ها به عنوان یک بزرگ به تیم پرسپولیس کمک کرد و اگر او نبود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی رسید.
حسین ماهینی به دلیل عشقش به سید جلال حسینی به نشست خبری آمده است.
سید جلال اگر برایمان برابر الجزایر گلزنی نمی کرد سرنوشت ما دگرگون می شد.
سید جلال به من گفت تیم ملی من پرسپولیس است.
برانکو ساعت ها با او حرف زد تا او بتواند خداحافظی از تیم ملی را هضم کند.
از سید جلال حسینی تشکر می کنم و دوست دارم به دلیل خوبی هایش او را ببوسم.
سید جلال حسینی حقش حضور در تیم ملی بود.
سید جلال با کمبود ها همیشه توانسته به باشگاه کمک کند و همیشه سبب خوشحال هواداران پرسپولیس بوده است.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

گزیده صحبت های برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

حضو پرشور رسانه ها احترام آنها به سیدجلال را نشان می دهد.
سید جلال همچنان عضوی از خانواده ما است.
می خواهم به او برای فداکاری هایش نسبت به تیم ملی تبریک بگویم.
سید جلال افتخار خانواده ما و خودش و رکورددار قهرمانی در تاریخ لیگ برتر ایران است.
او همچنان برای ادامه کارش در فوتبال ایران وظایف سنگینی دارد.
مربی باتجربه ای هستم که ستاره های جهانی را تربیت کردم و بهترین بازیکن جهان شاگردم بوده است.
بازیکنی که در بهترین تیم های جهان بازی کرده است.
مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی و یکی از شانس های کسب جایزه بهترین بازیکن جهان است.
سید جلال بهترین بازیکنی است که او را تمرین داده ام و هم ردیف مودریچ است.
سید جلال دست راست من در تمرین بوده است و از او تشکر می کنم.
او بزرگ ترین کمک برای همه ما بوده است و برهمین اساس نتایج خوب و درخشانی کسب کرده ایم.
این موفقیت ها به دلیل همکاری سید جلال حسینی و سایر بازیکنان است.
از طرف بازیکنان و کادرفنی یک یادگاری را تقدیم سید جلال می کنم.
به رسم‌یادبود هدیه کوچکی به سید جلال برای تلاش هایش در تیم ملی و پرسپولیس تقدیم می کنم.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

گزیده صحبت های سید جلالی حسینی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس:

هیجان زده هستم و هیچگاه فکر چنین موقعیتی را نمی کردم.
چند ماه پیش این تصمیم را گرفته بود و همیشه دو دل بودم.
پس از صحبت هایی که با برانکو انجام دادم تصمیم به خداحافظی گرفتم.
از برانکو،قلعه نویی ،دایی،قطبی و کی روش که ۷ سال شاگردشان بودم تشکر می کنم.
از هوداران تیم باشگاه ملوان بندر انزلی و سپاهان به عنوان یک بازیکن تشکر می کنم.
من هوداران پرسولیس شرمنده کردم چرا که نتوانستیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم ولی باز تلاش می کنیم تا این بار قهرمان آسیا شویم.
رویای هر بازیکنی جام جهانی است که یک بار در آن بازی کردم و برای دومین بار هم خیلی تلاش کردم چراکه حضور در جام جهانی روسیه رویای من بود.
از خانواده ام و همسرم خیلی تشکر می کنم برای زحماتی که پیش از جام جهانی برای من کشیدند.
در لیگ ایران از فردا خبر ندارید و من نمی دانم فردا کدام بازیکن ما مصدوم است.
هواداران ما در کل دنیا بی نظیر هستند و از روزی که خط خوردم کنار من بودند و به من روحیه دادند.
شرمنده هواداران هستم و امیدوارم برای ادامه فصل بیشتر تلاش کنم تا هواداران خوشحال شوند.
هواداران ناراحت هستند اما می خواهم تلاش کنم تا آنها را شاد کنند.
از فردای خود نمی توانید خبر داشته باشید و باید کنار تیم باشم تا هواداران خوشحال شوند.
درباره تمدید قرارداد من از برانکو و گرشاسبی سوال کنید.
خودم دوست دارم تنش ها کمتر شود و هواداران ما همیشه حامی تیم ملی بوده اند.
اکنون می خواهیم به مسیر سختمان با پرسپولیس ادامه بدهیم.
حتی اگر برانکو هم سرمربی تیم ملی شود روی تصمیم خودم هستم.
من طلبی از فدراسیون فوتبال برای پاداش ها ندارم.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

برانکودر زمان اهدای هدایا به سید جلال : من باید از سید جلال عذرخواهی کنم که او را از تیم ملی خط زدم

گرشاسبی در زمان اهدای هدایا به سید جلال گفت : هدیه ای از سوی همسرت به تو اهدا می کنم و امیدوارم این هدیه را نفروشی.

در ادامه هدایایی از سوی گرشاسبی، برانکو و باشگاه پرسپولیس به سید جلال اهدا شد.

گزیده صحبت های حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس:

همراه با سید جلال حسینی ۱۳۸۴هم تیمی بودم.
او همیشه برای دیگران الگو بوده است.
خوشحالیم که کاپیتانی به این بزرگی داریم و توانسته درچند سال اخیر کمک ما بکند.
امیدوارم در چند سال اینده هم در پرسپولیس بماند و به ما کمک کند.


نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
نشست خبری خداحافظی سیدجلال حسینی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران با حضور حمیدرضا گرشاسبی، برانکو، حسین ماهینی، ایگور پانادیچ، ایرج عرب و مارکو امروز سالن روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با 100 خبرنگار برگزار شد.

برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

در ابتدای این نشست پندار خمارلو بیانیه باشگاه پرسپولیس را درباره خداحافظی سید جلال حسینی قرائت کرد.
پندار خمارلو اعلام کرد محور این نشست برای خداحافظی سید جلال است و سعی کنید بیشتر درباره این موضوع بپرسید و کمتر از برانکو و گرشاسبی سوال کنید.
حدود ۵۰ خبرنگار به صورت ایستاده در سالن نشست خبری حضور داشتند.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

گزیده صحبت های گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس:

اگر میدانستیم جای بزرگتری را برای نشست انتخاب می کردیم.
سید جلال اسطوره و بزرگ تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.
یکی از بهترین تصمیم های خوب سید جلال خداحافظی بدون اعتراض از تیم ملی است.
او به تصمیم های اتخاذ شده احترام می گذاشت و همیشه به دنبال آرامش برای هوداران بود.
او ۱۲ سال در تیم ملی فوتبال ایران بود به سختی برای این تیم زحمت کشید ولی به راحتی از این تیم کنار گذاشته شد.
او در سختی ها به عنوان یک بزرگ به تیم پرسپولیس کمک کرد و اگر او نبود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی رسید.
حسین ماهینی به دلیل عشقش به سید جلال حسینی به نشست خبری آمده است.
سید جلال اگر برایمان برابر الجزایر گلزنی نمی کرد سرنوشت ما دگرگون می شد.
سید جلال به من گفت تیم ملی من پرسپولیس است.
برانکو ساعت ها با او حرف زد تا او بتواند خداحافظی از تیم ملی را هضم کند.
از سید جلال حسینی تشکر می کنم و دوست دارم به دلیل خوبی هایش او را ببوسم.
سید جلال حسینی حقش حضور در تیم ملی بود.
سید جلال با کمبود ها همیشه توانسته به باشگاه کمک کند و همیشه سبب خوشحال هواداران پرسپولیس بوده است.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

گزیده صحبت های برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

حضو پرشور رسانه ها احترام آنها به سیدجلال را نشان می دهد.
سید جلال همچنان عضوی از خانواده ما است.
می خواهم به او برای فداکاری هایش نسبت به تیم ملی تبریک بگویم.
سید جلال افتخار خانواده ما و خودش و رکورددار قهرمانی در تاریخ لیگ برتر ایران است.
او همچنان برای ادامه کارش در فوتبال ایران وظایف سنگینی دارد.
مربی باتجربه ای هستم که ستاره های جهانی را تربیت کردم و بهترین بازیکن جهان شاگردم بوده است.
بازیکنی که در بهترین تیم های جهان بازی کرده است.
مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی و یکی از شانس های کسب جایزه بهترین بازیکن جهان است.
سید جلال بهترین بازیکنی است که او را تمرین داده ام و هم ردیف مودریچ است.
سید جلال دست راست من در تمرین بوده است و از او تشکر می کنم.
او بزرگ ترین کمک برای همه ما بوده است و برهمین اساس نتایج خوب و درخشانی کسب کرده ایم.
این موفقیت ها به دلیل همکاری سید جلال حسینی و سایر بازیکنان است.
از طرف بازیکنان و کادرفنی یک یادگاری را تقدیم سید جلال می کنم.
به رسم‌یادبود هدیه کوچکی به سید جلال برای تلاش هایش در تیم ملی و پرسپولیس تقدیم می کنم.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

گزیده صحبت های سید جلالی حسینی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس:

هیجان زده هستم و هیچگاه فکر چنین موقعیتی را نمی کردم.
چند ماه پیش این تصمیم را گرفته بود و همیشه دو دل بودم.
پس از صحبت هایی که با برانکو انجام دادم تصمیم به خداحافظی گرفتم.
از برانکو،قلعه نویی ،دایی،قطبی و کی روش که ۷ سال شاگردشان بودم تشکر می کنم.
از هوداران تیم باشگاه ملوان بندر انزلی و سپاهان به عنوان یک بازیکن تشکر می کنم.
من هوداران پرسولیس شرمنده کردم چرا که نتوانستیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم ولی باز تلاش می کنیم تا این بار قهرمان آسیا شویم.
رویای هر بازیکنی جام جهانی است که یک بار در آن بازی کردم و برای دومین بار هم خیلی تلاش کردم چراکه حضور در جام جهانی روسیه رویای من بود.
از خانواده ام و همسرم خیلی تشکر می کنم برای زحماتی که پیش از جام جهانی برای من کشیدند.
در لیگ ایران از فردا خبر ندارید و من نمی دانم فردا کدام بازیکن ما مصدوم است.
هواداران ما در کل دنیا بی نظیر هستند و از روزی که خط خوردم کنار من بودند و به من روحیه دادند.
شرمنده هواداران هستم و امیدوارم برای ادامه فصل بیشتر تلاش کنم تا هواداران خوشحال شوند.
هواداران ناراحت هستند اما می خواهم تلاش کنم تا آنها را شاد کنند.
از فردای خود نمی توانید خبر داشته باشید و باید کنار تیم باشم تا هواداران خوشحال شوند.
درباره تمدید قرارداد من از برانکو و گرشاسبی سوال کنید.
خودم دوست دارم تنش ها کمتر شود و هواداران ما همیشه حامی تیم ملی بوده اند.
اکنون می خواهیم به مسیر سختمان با پرسپولیس ادامه بدهیم.
حتی اگر برانکو هم سرمربی تیم ملی شود روی تصمیم خودم هستم.
من طلبی از فدراسیون فوتبال برای پاداش ها ندارم.
برگزاری نشست خبری خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی فوتبال

برانکودر زمان اهدای هدایا به سید جلال : من باید از سید جلال عذرخواهی کنم که او را از تیم ملی خط زدم

گرشاسبی در زمان اهدای هدایا به سید جلال گفت : هدیه ای از سوی همسرت به تو اهدا می کنم و امیدوارم این هدیه را نفروشی.

در ادامه هدایایی از سوی گرشاسبی، برانکو و باشگاه پرسپولیس به سید جلال اهدا شد.

گزیده صحبت های حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس:

همراه با سید جلال حسینی ۱۳۸۴هم تیمی بودم.
او همیشه برای دیگران الگو بوده است.
خوشحالیم که کاپیتانی به این بزرگی داریم و توانسته درچند سال اخیر کمک ما بکند.
امیدوارم در چند سال اینده هم در پرسپولیس بماند و به ما کمک کند.
alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی