⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

۴۵۵۷ مطلب توسط «alibagherikahkesh.blog.ir» ثبت شده است

🔴 همونایی که سال ۱۴۰۱ میگفتن مقامات ایران فرار کردن ونزوئلا!

استان کردستان قیام کرد!

اشنویه سقوط کرد!

ارتش تسلیم شد!

و سریع ترین فروپاشی تاریخ رو زدن به نام خودشون!

الان همونا دارن میگن موشک ها به هدف نخورده!

باشه تو که راست میگی!

 

alibagherikahkesh.blog.ir

رئیسی گفت: کوچک‌ترین تعرض رژیم‌صهیونیستی به خاک ایران به برخوردی سهمگین منجر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش، گفت: ارتش در کنار ملت قرار گرفته و برای دفاع از وطن و تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام می‌کند. ارتش ما خود را از سایر ارتش‌های دنیا با ویژگی عقیده و ایمان به خدا و اتکال به قدرت الهی متمایز کرده است.

 

وی ادامه داد: ارتش ما ارتش با مهارت و آموزش دیده است. اطلاعات نظامی‌اش به روز است و این مهارت ارتش ما را ممتاز کرده است. ارتش مجهز به نوآوری‌ها و فناوری‌های به روز است. تجهیزاتی که تا قبل انقلاب اسلامی به دست کشور‌های دیگر باید نگهداری می‌شد، امروز به دست توانای نیرو‌های مسلح و ارتش ما به روز می‌شود. استقلال فنی، صنعتی، نظامی و بومی در کشور به برکت تلاش جوانان ما در ارتش، سپاه و نیرو‌های مسلح پیدا شده است.

 

رئیس جمهور افزود: ساخت جنگنده‌ها، شناور‌های سطحی و زیرسطحی، تانک‌ها و خودرو‌های زرهی، سامانه‌های هوشمند قدرت نظامی ما را نه فقط در منطقه، بلکه در جهان می‌تواند به عنوان قدرت برتر مطرح کند. این اقتدار نه عاریه‌ای، بلکه بومی است. این اقتدار، اقتدار ملت بزرگ ملت ایران است.

 

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: ارتش مجهز و به روز، سپاه مقتدر و نیرو‌های مسلح ما پشتوانه اقتدار کشور هستند. نیرو‌های منطقه می‌توانند به نیرو‌های مسلح ما اتکا کنند.

 

وی با اشاره به انسجام ارتش، سپاه، بسیج، فراجا و مردم، گفت: نیرو‌های مسلح از مردم و در کنار مردم هستند و در کرونا و بلایای طبیعی در کنار مردم و غمخوار مردم هستند و در دل و جان مردم هستند. دفاع از مردم و وطن و انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل گروه‌های تروریستی و حفاظت از مرز‌های کشور از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ماست. مردم منطقه و دنیا به نقش نیرو‌های مسلح ما واقف هستند.

 

رئیسی گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آنها، تار عنکبوتی است. اقتداری که سپاه و ارتش آفریدند و کاری کردند که به فرموده فرمانده کل قوا، رژیم صهیونیستی تنبیه شد. این عملیات دقیق و حساب شده بود و اعلامی بود به همه جهان و قدرت‌های به ظاهر مجهز، به آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی که ایران در صحنه است و نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند.

 

وی افزود: وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود. اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می‌دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند ولی قرار بود اقدام محدود باشد، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود برخوردی سهمگین و شدید با آنها خواهد شد.

 

وی گفت: در ادبیات آمریکایی‌ها سخن از گزینه نظامی روی میز نیست و این به خاطر اقتدار نیرو‌های مسلح ماست. شکست رژیم صهیونیستی، شکست اطلاعاتی، امنیتی، نظامی بود، اما بالاتر از این‌ها شکست راهبردی بود. برخی کشور‌ها دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، اما الان پیش ملت‌های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود. مردم ایران و بسیاری از مردم دنیا در روز قدس، دفاع از مردم فلسطین و مقاومت را در برابر راهبرد تسلیم و سازش فریاد زدند.

 

وی ادامه داد: از همه روز‌ها حمایت از مقاومت و تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌بینیم و این یعنی پیروزی و افتخار ملت ما. نیرو‌های مسلح ما افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین و مقاومت، امروز پرچم همه ملت‌ها و ادیان شده است و این یعنی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب.

 

رئیسی افزود: به کشور‌های منطقه عرض می‌کنم که نیرو‌های نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملا قابل اتکا هستند و این کشور‌ها به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی به داشته‌های خود و نیرو‌های مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنید. نیازی به نیرو‌های بیگانه در منطقه نیست.

 

رئیس جمهور گفت: ما در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را وظیفه خود می‌دانیم. مساله آنها مساله ماست. برنامه ریزی شده که کمترین مشکل به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی داشته باشیم. جلوه‌های زیبای همکاری دولت و نیرو‌های مسلح را مشاهده می‌کنیم و رهبری هن بر آن تایم دارند و در گره گشایی از زندگی مردم تاثیرگذار است.

alibagherikahkesh.blog.ir

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ داودالموسوی،مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد؛ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از این نتایج به نشانی مذکور مراجعه کنند.

 

وی با ذکر این نکته که متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مذکور، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه، جزو معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، گفت: این دسته از پذیرفته شدگان باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام و هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

 

داودالموسوی در ادامه بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

 

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش افزود: عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب می‌باشد.

 

داودالموسوی به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه و یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی (@gozinesh_medu کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

 

شایان ذکر است که مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

 

یک قطعه عکس پرسنلی فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران گفت: وام بازنشستگان تامین اجتماعی امسال افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود ۲۶۰ هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

 

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

 

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام ۲۰ میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

 

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

alibagherikahkesh.blog.ir

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا درباره چرایی ایجاد اخلال در ثبت درخواست کارت سوخت در دفاتر پلیس+۱۰ اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم باید از درگاه‌های مختلف انجام شود یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام شدن کارش قدرت انتخاب داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ به نوعی پشتیبان برای خدمات اینترنتی است، تصریح کرد: در سراسر کشور، یک هزار و ۱۰۰ دفتر پلیس +۱۰ وجود دارد که تمامی خدمات انتظامی را به مردم ارائه می‌دهند.

 

سیدهاشمی با اشاره به اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواست‌های مردم را ثبت کنند.

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا متذکر شد: مسئله امنیت درخواست صدور کارت سوخت تا زمانی که در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود، مشکلی وجود ندارد چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

 

وی با اشاره به همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیده‌ایم و در نهایت تا نیمه اردیبهشت ماه این سامانه آماده و معرفی می‌شود.

 

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفاً اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ و برای ما ارسال می‌شود و فراجا این اطلاعات را بررسی (صحت‌سنجی) و تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

 

علت قطعی ثبت درخواست کارت سوخت در دفاتر پلیس+۱۰ در چند روز گذشته

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فراجا مخالف در اختیار قرار دادن اطلاعات به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده است، گفت: فراجا به هیچ عنوان مخالف این نیست که اطلاعات را در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار دهد، اما این اطلاعات ساز و کار خاص خود را دارد و باید مدام به‌روز شود و این بانک با دسترسی‌های مورد نیاز به سازمان‌ها داده شود.

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با اشاره به علت قطعی دو سه روزه سامانه پلیس +۱۰ متذکر شد: یک روز در دفاتر پلیس +۱۰ از لحاظ فنی به مشکلاتی برخوردیم و تصمیم گرفتیم تا سامانه شرکت ملی پخش تصمیم (CCO) را به جای سامانه خود اجرا کنیم، اما در عمل دیدیم که این سامانه هم مشکلاتی دارد و نمی‌تواند جوابگوی نیاز باشد و در نهایت قرار شد به سامانه قبلی خود برگردیم و باعث اختلال یکی دو روزه در دفاتر پلیس +۱۰ شد.

alibagherikahkesh.blog.ir

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه حمایت از رژیم جعلی اسرائیل در فضای مجازی اطلاعات صفحات مذکور را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال کنند.

 

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اطلاعیه

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آنها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند.

 

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

alibagherikahkesh.blog.ir

امیر سرلشکر موسوی گفت: اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار کند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر مواجه خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ امیر سرلشکر سیدعبدالکریم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که ما را هم یکی از سربازانی قرار داد تا در این گوشمالی تنبیهی رژیم نامشروع صهیونیستی و در پاسخ به اشاره ولایت، سهمی داشته باشیم.

 

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، حمله تجاوزکارانه‌ای انجام داد و تعدادی از مستشاران ما را به شهادت رساند، اظهار داشت: سازمان‌های بین‌المللی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم.

 

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌افزایی همه نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام شد، افزود: لازم می‌دانم به همرزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه رزمندگان نیرو‌های مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک و خداقوت عرض کنم، به دلیل این موفقیت بزرگ و یک بار دیگر هشدار می‌دهیم که اگر رژیم نامشروع صهیونیستی بخواهد بر اقدامات تجاوزکارانه خود اصرار بکند، این بار با مجازاتی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها به‌خصوص پایگاه‌هایی که از آن به عنوان مبدا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت بگیرد، اهداف عملیاتی ما محسوب شده و مورد هدف قرار خواهد گرفت

alibagherikahkesh.blog.ir

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تشریح جزئیات عملیات «وعده صادق» گفت:‌ این عملیات با اسم رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح به انجام رسید و به همه اهداف خود نائل شد.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» با اسم رمز «یا رسول الله» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح به انجام رسید و به همه اهداف خود نائل شد.

وی افزود: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی کشور ما را که به دعوت دولت سوریه برای مقابله با تروریسم در آن کشور حضور قانونی داشته‌اند، هدف قرار داده و به شهادت برساند.

پایگاه‌های اطلاعاتی و هوایی صهیونیست‌ها منهدم شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عبور از خطوط قرمزی بود که در ۱۰ روز گذشته در همه جهان غیر از دو یا سه کشور که حامی مطلق رژیم صهیونیستی هستند این اقدام را محکوم کردند و این اقدام کاری بود که بایستی مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه بایستی صورت بگیرد که با همت سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

 

سرلشکر باقری در تشریح سایر جزئیات این عملیات تصریح کرد: این عملیات به نحوی طرح‌ریزی شد که هم مرکز اطلاعاتی بزرگی که اطلاعات لازم را برای این جنایت برای صهیونیست‌ها در ارتفاعات جبل الشیخ در مرز سوریه با فلسطین اشغالی تامین می‌کرد، هدف قرار بگیرد. هم پایگاه هوایی نواتیم که هواپیماهای اف ۳۵ برای هدف قرار دادن کنسولگری ما در دمشق از آنجا پرواز کرده بودند، هدف قرار گرفت.

شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابله با حملات ایران

وی افزود: این مراکز تا حد قابل توجهی مورد انهدام قرار گرفتند و از کار افتادند. در این عملیات تعداد قابل توجه پهپاد موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک مورد استفاده قرار گرفت و با استفاده از تاکتیک‌های کاملاً اندیشیده شده و طراحی مناسب گنبد آهنین و سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نتوانست مقابله قابل توجهی با این امکانات و عملیات داشته باشد و عملیات به اهداف خود نائل شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آمریکا هم که اعلام می‌کرد از عملیات دمشق اطلاع نداشته است، اما، در واقع این عملیات با چراغ سبز او انجام شده بود، اعلام می‌کرد به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست، اما، اطلاعات ما حاکی از این بود که در دفاع از رژیم صهیونیستی در فضای کشورهای عراق و اردن وارد عمل شد و تلاش کرد تا عملیات خنثی شود ولی او هم نتوانست چنین کاری انجام دهد.

هشدار سرلشکر باقری به مقامات رژیم صهیونیستی

وی ادامه داد: ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌دانیم و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه این عملیات وجود ندارد، اما، چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق ما در سوریه و یا سایر نقاط دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر از این صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: توانمندی ما بر این مبنا بود که ده‌ها برابر بزرگ‌تر از این عملیات، عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی داشته باشیم اما این کار را انجام ندادیم و سعی کردیم در حدی که این تنبیه اتفاق بیفتد، عملیات انجام شود.

وی افزود: در این عملیات، مراکز جمعیتی و اقتصادی هدف قرار نگرفت تا ارتش متجاوز صهیونیستی بداند که اقدام تجاوزگرانه و جنایتکارانه آن‌ها بدون پاسخ نمی‌ماند و قطعاً آمادگی این را داریم که از خاک، منافع و فضای خود به نحو احسن دفاع کنیم.

هم‌افزایی نیروهای مسلح در عملیات تنبیه صهیونیست‌ها

سرلشکر باقری اظهار کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به انجام رسید اما در هم‌افزایی با سپاه به حمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با واحدهای پدافندی سپاه پاسداران دفاع از فضای کشور را بر عهده داشتند و همچنان بر عهده دارند.

 

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند و چنانچه نیاز باشد مجدداً وارد عمل خواهند شد و تدابیر لازم برای امنیت فضای کشور و سایر مراکز کشور به عمل آمده است.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: امیدوارم که این عملیات موفقیت‌آمیز طلیعه‌ای برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر رژیم اشغالگر فلسطین باشد.

هشدار ایران به آمریکا: اگر شریک جرم صهیونیست‌ها باشید؛ با شما برخورد لازم را خواهیم داشت

سرلشکر باقری در پاسخ به واکنش ایران نسبت به همکاری احتمالی آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: این پیام را از طریق سفارت سوئیس به آمریکا منتقل کردیم که چنانچه آمریکا در اقدامات تجاوزگرانه بعدی صهیونیست‌ها از طریق پایگاه‌های خود در منطقه و یا امکانات نظامی در منطقه مشارکتی انجام دهد و این اطلاعات برای ما قطعی شود، پایگاه‌ها، نفرات و امکانات آمریکا در منطقه امنیتی نخواهند داشت و ما او را مانند متجاوز می‌بینیم و با او هم برخورد لازم را خواهیم داشت.

alibagherikahkesh.blog.ir

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: تصمیم گرفتیم معادله‌ای جدید بسازیم و آن معادله جدید این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، دارایی‌ها، شخصیت‌ها و شهروندان ما تعرض کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه، 26 فروردین) با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق با رمز «یا رسول‌الله» صورت گرفت، گفت: تصمیم گرفتیم که یک معادله جدید بسازیم و آن این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، دارایی‌ها، شخصیت‌ها و به شهروندان ما حمله کند، ما از مبدأ جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

وی افزود: عملیات «وعده صادق» نمونه برجسته و کاملاً واضحی از این معادله جدید است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این نبرد تا حدودی برای ما ناشناخته و مبهم بود و یک فصل جدیدی از تقابل را به روی ما گشود، اظهار کرد: به دلیل آنکه سامانه‌های پدافند هوایی و موشکی دشمن یعنی پدافندهای ضد موشک‌های بالستیک و کروز و ضد پرنده‌های بدون سرنشین یا با سرنشین در سرزمین کم مساحت رژیم صهیونیستی به وفور روی زمین کاشته شده و گسترش پیدا کردند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: از سامانه‌های گنبد آهنین گرفته که با پرتابه‌های کوتاه برد مقابله می کنند و تا فلاخن داود ، سیستم های آرو و حتی کمک هایی که ایالت متحده آمریکا در روزهای اخیر از حیث پدافند هوایی کاملا با رژیم صهیونیستی هماهنگ بود و این کمک ها را به عمل آورد.

موشک‌های کروز و بالستیک، دفاع هوایی صهیونیست‌ها را در هم شکستند

وی ادامه داد: یک دفاع عمیق و چند لایه‌ای را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از حریم هوایی عراق گرفته تا اردن و حتی بخش هایی از سوریه و فلسطین اشغالی ایجاد کرده بودند یعنی هواپیماهای متنوعی از جمله اف ۱۵ ها، اف ۱۶ ها و اف ۳۵ ها که فوق العاده پیشرفت هستند، هواپیماهای گلف استریم و حتی سوخت رسان‌ها که در فضای هوایی، مداومت پروازی به پرنده‌های جنگی دشمن می‌دادند، همه آن‌ها در فضا یک سطح بهم پیوسته و یکپارچه‌ای از یک دفاع هوایی متراکم و چند لایه را از لحظه ورود پرنده‌ها به فضای هوایی کشور عراق تا میانه اردن به عهده گرفته بودند و از غرب کشور اردن تا اهداف عمیق در رژیم صهیونیستی را خود رژیم صهیونیستی پدافند هوایی آن را انجام می‌داد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همچنین دفاع ضدهوایی و ضدموشکی که با پیشرفته‌ترین سامانه‌ها همراه بود، در مقابل ما قرار داشت و عبور از این سیستم بسیار پیچیده، چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود یعنی طراحی عملیاتی که بتواند پرنده‌های بدون سرنشین، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک را از این فضا عبور بدهد و آن‌ها را با دقت‌های فوق‌العاده بالا در اهداف نقطه‌ای روی زمین بنشاند و اهداف را مورد انهدام قرار دهد‌.

سردار سلامی بیان کرد: علاوه بر آن توانایی‌های بهم پیوسته آمریکا و رژیم صهیونیستی در عرصه جنگ الکترونیک، تأثیرات تعیین کننده‌ای روی ابزارهایی که در میدان نبرد به کار گرفته می شود، می‌تواند داشته باشد بنابراین این عملیات مستلزم نبوغی در طراحی تاکتیکی داشت یعنی با طراحی های مبتکرانه، هوشمندانه، نوآورانه و ناشناخته برای دشمن و استفاده از ابزارهایی که قادر به خنثی کردن دشمن در حوزه جنگ الکترونیک باشد یا به نحوی وارد عمل شود که سامانه‌های دشمن را ناکارآمد کند.

عملیات وعده صادق با موفقیتی بیش از حد انتظار اجرا شد

وی ادامه داد: ترتیب و توالی این عملیات به شکلی انجام شد که الان قابل گفتن نیست به صورتی که ده‌ها فروند پهپاد، کروز و موشک‌های بالستیک در فواصل زمانی توانستند لایه های عمیق دفاع هوایی به ظاهر اطمینان بخش رژیم صهیونیستی را درهم بشکنند و ائتلاف هوایی بین آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی را تحت تاثیر قرار دهند و آن را کم کارآمد کنند و بتوانند اهداف دقیق مورد نظر را در عمق سرزمین های اشغالی که توسط رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می گرفت مورد هدف قرار دهند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: اهداف خیلی دقیق بود و ما یک عملیات محدود در حد و اندازه شرارت‌های رژیم صهیونیستی انجام دادیم.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: این عملیات می توانست گسترده باشد اما ما دامنه عملیات را محدود به آن بخش توانایی‌هایی کردیم که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان از آن استفاده کرده بود.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر این که عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار ما انجام شد، اظهار کرد: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. 

سرلشکر سلامی عنوان کرد: مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات و ارتش تروریستی صهیونیست، اشغالگران این رژیم و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده و متوجه شده‌اند.

فرمانده کل سپاه در پایان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد اگر رژیم صهیونیستی هر واکنشی نشان دهد مطمئنا واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی های آنها بدست آورده ایم، بسیار سخت تر خواهد بود.

alibagherikahkesh.blog.ir

رئیس جمهور تأکید کرد: به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصا حمله نظامی 13 فروردین امسال علیه سفارت کشورمان در دمشق تمهید و عملیاتی شد، اظهار داشت: شب گذشته فرزندان غیور و دلاور ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند و درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و سربلند ایران

شب گذشته فرزندان غیور و دلاور شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری و هماهنگی همه بخش‌های دفاعی و سیاسی کشور، صفحه جدیدی از تاریخ اقتدار ایران را رقم زدند و درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند. تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد. نیروهای مسلح سرافراز جمهوری اسلامی ایران در اقتدام نظام قاطع، اهداف نظامی و متعلق به رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را آماج عملیات ترکیبی خود قرار دادند. این تدبیر دفاعی که در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع از ایران عزیز بود در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصاً حمله نظامی مورخ 13 فروردین 1403 آن رژیم علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق – که منجر به شهادت جمعی از دلاوران نامدار کشورمان گردید – تمهید و عملیاتی شد. پیام عملیاتی ترکیبی شب گذشته، برای امت اسلامی، اقتدار و بازدارندگی و برای دشمنان بشریت، ترس و خواری بود.

جمهوری اسلامی ایران طی شش ماه گذشته و بخصوص ده روز اخیر از همه ابزارها و امکانات منطقه‌ای و بین‌المللی برای جلب توجه جامعه بین‌المللی نسبت به خطرات مهلک مترتب بر بی‌عملی شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر قانون‌شکنی‌های مستمر رژیم صهیونیستی استفاده نمود ولی متأسفانه شورای امنیت تحت تأثیر و نفوذ آمریکا و برخی دیگر از حامیان رژیم صهیونیستی، از عمل به وظایف خود باز مانده است.

اقدام حکیمانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی، گامی در جهت تنبیه متجاوز و ایجاد ثبات در منطقه بوده است. اینک جمهوری اسلامی ایران با درایت و هوشمند، در گام اول، برخی از پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر و ضد امنیت و ثبات را هدف عملیات پهپادی و موشکی خود قرار داد.

جمهوری اسلامی ایران صلح و ثبات منطقه پیرامونی را لازمه امنیت ملی خود می‌داند و برای اعاده و حفظ صلح و ثبات از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نمی‌کند. امروزه برای هر ناظر منصفی کاملاً روشن شده است که اقدامات رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجودیت اشغالگر، تروریستی و نژادپرست – که خود را مقید به هیچ قاعده و هنجار حقوقی یا اخلاقی یا انسانی ندانسته و طی 6 ماه گذشته کارزار نسل‌کشی فلسطینیان و ناامن‌سازی بیشتر منطقه و جهان را با حمایت همدستانه آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی به پیش برده است – تهدید فوری و تستمر علیه صلح و امنیت منطقه است.

قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرت امنیت و در خدمت دفاع از منافع کشورها و ملت‌های منطقه است. جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد سیاست همسایگی و ارتقای دوستی و همکاری با کشورهای همسایه مصمم است. مردم منطقه از هر کیش و مذهب و مرامی، شایسته زندگی در صلح و آرامش هستند و متأسفانه شرارت‌های رژیم اشغالگر و توسعه‌طلب و برتری‌طلب، چند دهه است که مردمان منطقه ما را از این نعمت محروم ساخته است.

«مقاومت» کلید واژه‌ای است که برای احیای صلح و امنیت در منطقه و نفی اشغالگری و تروریسم از هر نوع آن. جمهوری اسلامی ایران ریشه بحران در منطقه را نسل‌کشی و خشونت‌طلبی رژیم صهیونیستی ارزیابی می‌کند و برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

اینجانب با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. دلاورمردان نیروهای مسلح با رصد تحولات منطقه هر تحرکی را زیر نظر دارند و چنانچه رژیم صهیونیستی یا حامیان آن رفتاری خیره‌سرانه نشان دهند پاسخی قاطع و به مراتب سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.

به حامیان رژیم اشغالگر توصیه می‌کنیم که قدردان این اقدام مسئولانه و متناسب جمهوری اسلامی ایران باشند و از حمایت کورکورانه از رژیم متجاوز صهیونیستی، که یکی از علل اصلی جری شدن آن رژیم در تشدید قانون‌شکنی و به سخره گرفتن حقوق و موازین بین‌المللی بوده است، دست بردارند.

به سربازان و پاسداران پرافتخار و ایثارگر ایران عزیز و شهیدان بزرگی که جان خود را برای دفاع از سرافرازی و عزت کشورمان هدید نموده‌اند درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که دفاع مقتدرانه از ایران در برابر شرارت‌های خارجی، محصول همبستگی و همراهی تک تک ملت بزرگ و عزیز ایران و سپاه دلاور و ارتش قهرمان است.

در برابر بزرگی و عظمت ملت ایران جبهه سپاس به درگاه خداوند متعال می‌ساییم و اطمینان می‌دهیم که از هیچ کوششی برای حراست از اقتدار، امنیت، آبادانی و شکوفایی ایران دریغ نخواهیم ورزید.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

سید ابراهیم رئیسی

26 فروردین 1403

alibagherikahkesh.blog.ir

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ روابط عمومی کل سپاه ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

 متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ "

ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی ! در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز ( یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات " وعده صادق " با رمز مقدس " یا رسول الله (ص) " با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

 جزئیات این عملیات که با مصوبه ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت ، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

 

 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

alibagherikahkesh.blog.ir

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ به نقل از روابط عمومی کل سپاه ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری ، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

 

متن اطلاعیه به این شرح است:

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله القاصم الجبارین

ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی !

با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز ، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد :

 

۱. به دولت تروریستی امریکا هشدار داده می‌شود هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه تصریح می شود ، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود .

                                                         

               سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

 

 متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ "

ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی! در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیرو‌های این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات " وعده صادق " با رمز مقدس " یا رسول الله (ص) " با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

 

جزئیات این عملیات که با مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

alibagherikahkesh.blog.ir

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق از دقایقی پیش آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق از دقایقی پیش آغاز شد.

 

مردم شهرهای مرزی کشورمان و مردم مناطقی در عراق پرواز پهپادها به سمت سرزمین‌های اشغالی را مشاهده کرده‌اند.

 

دقایقی پیش از این، باراک راوید، خبرنگار اکسیوس در صفحه مجازی خود عنوان کرده بود که چهار مقام آمریکایی و اسرائیلی به او گفته‌اند که ایران با ده‌ها پهپاد به اسرائیل حمله کرده است.

 

برخی منابع صهیونیستی نیز در اظهاراتی مشابه گفته بودند که ده‌ها فروند پهپاد از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی پرتاب شده است. 

 

یک منبع امنیتی نیز به «العربیه» گفته که پهپادهای ایرانی پرتاب‌شده به سوی اسرائیل از آسمان دو استان الناصریه و میسان در عراق عبور کردند.

 

ارتش اسرائیل شلیک پهپاد از خاک ایران را تأیید کرد

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تایید کرد که ده‌ها پهپاد از خاک ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است. هاگاری با این ادعا که «از رسیدن پهپادها به اسرائیل جلوگیری خواهیم کرد»، گفت: «اگر پهپادها وارد [خاک فلسطین اشغالی] شوند، آژیرهای خطر به صدا درخواهد آمد».

 

همزمان با این اخبار، گزارش‌هایی نیز در خصوص هک سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

 

شلیک پهپاد به سمت اسرائیل از نقاطی دیگر غیر از ایران

تلویزیون اسرائیل ادعا کرد که همزمان از جبهه‌های دیگر نیز پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌اند. اخبار تایید‌نشده از شلیک پهپاد از سوی یمن نیز حکایت دارد. منابع خبری همچنین اعلام کردند که حزب‌الله لبنان هم با پهپادهای انتحاری سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل در تل‌نعمه را هدف قرار داده است.

 

بیانیه سپاه درباره حملات امشب به مناطق رژیم صهیونیستی

سپاه پاسداران اعلام کرد که در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارتخانه ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی را در سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند پهپاد و موشک هدف قرار داد.

 

سپاه پاسداران در بیانیه خود وعده داده است که جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

 

وحشت صهیونیست‌ها از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی

منابع عبری زبان اعلام کردند که همزمان با آغاز حمله ایران به اسرائیل، شهرک‌نشینان به شکل بی‌سابقه‌ای به سمت فروشگاه‌ها هجوم برده‌اند. همچنین منابع فلسطینی می‌گویند برای اولین بار از هفتم اکتبر (آغاز جنگ غزه) آسمان غزه به‌دلیل حمله ایران از پهپادها و جنگنده‌های اسرائیلی خالی شده است.

 

شبکۀ ۱۲ اسرائیل: موشک‌های کروز ایران در راهند

شبکه ۱۲ اسرائیل گزارش داد که پس از شلیک ده‌ها پهپاد، موشک‌های کروز ایرانی نیز به‌سمت اسرائیل شلیک شده‌اند.

 

گفتنی است از چندی پیش گمانه‌های زیادی در رابطه با عملیات انتقام‌جویانه ایران به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق مطرح شده بود.

 

روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳، جنگنده‌های اف-۳۵ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت‌شونده ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را هدف قرار دادند که در این حمله جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران نظامی ایران از جمله سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج‌رحیمی و پنج تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.

 

جزئیات بیشتر حمله متعاقبا اعلام می‌شود ...

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

برخی رسانه‌ها مدعی توقیف یک نفت‌کش پرتغالی در ۵۰ مایلی بندر الفجیره امارات شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ به نقل از آسوشیتدپرس، اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد که یک کشتی با پرچم پرتغال در نزدیکی تنگه هرمز توسط کماندوهای منتسب به نیروی دریایی ایران توقیف شده است.

 

بنابر اعلام سازمان تجارت دریایی انگلیس «این حادثه امنیتی در ۵۰ مایلی شمال شرق بندر الفجیره امارات در دریای عمان رخ داده است.»

 

به نوشته آسوشیتدپرس، کشتی «MSC Aries» که با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند، مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

 

آن‌گونه که این وب‌سایت آمریکایی نوشته، این نفت‌کش دیروز جمعه در سواحل دُبیِ امارات مشاهده و در حال حرکت به سمت تنگه هرمزه بوده است؛ این نفت‌کش هم همانند دیگر کشتی‌هایِ منتسب به رژیم صهیونیستی هنگام حرکت در آبهای منطقه داده‌های ردیابی خود را خاموش کرده بود.

alibagherikahkesh.blog.ir