⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

وصیت نامه شهید جهانگیر نقدی پور

خداوندا ما تو را می خوانیم و فقط به تو امید داریم ، تو نیز ما را دریاب با نام خدا سخنم را آغاز می کنم : خدایا قلبم را از حجابی که بین من و تو قرار دارد رهایی ده ، نفسم را از عیب ها پاک گردان و مرا از غلبه بر عقلم نجات و رهایی ده ، خدایا اطاعتم از تو کم و قلیل است ، خدایا مرا آگاهی ده تا خود را بشناسیم وقتی خود را شناختم تو را عبادت کنم و راه نجات را دریابم ، خدایا گناهانم زیاد است و از کثرت گناه بیمناکم ، خدایا مرا از زیادی گناه روئی نیست ، خدایا مرا از این همه سنگینی گناه سبک گردان ، زبانم را خدایا قدرت غلبه بر آن را ندارم ، به من آگاهی ده تا بتوانم آن را کنترل کنم و در راه تو به کار ببرم . خدایا من غریقی هستم در طوفان انفاس غوطه ور و به دنبال راه نجات می گردم و هم اکنون از کوره راهی دور نوری در ظلمت و تاریکی زندگی خوداحساس می کنم و به سوی آن به پیش می تازم بلکه از این همه غوطه ور شدن و غلت خوردن نجات پیدا کنم و به سوی زندگی جاوید بشتابم و از زندگی فانی و چند صباحی کوتاه درگذرم ، خدایا همین طوری که من از این زندگانی فانی می گذرم تو هم از گناهان من بگذر ، هر چند که خود می دانم بار گناه دورم را گرفته و راه فراری از آنها ندارم ، خدایا گشایشی در کارهایم بفرما .

با درود به رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام به ملت قهرمان و شهیدپرور ایران و با درود و سلام برخانواده های شهدا و مجروحین انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ؛ دنباله ی سخنانم را عرض می کنم :

پیامی که برای ملت قهرمان ایران دارم این است که این انقلاب باید به انقلاب مهدی(عج) پیوند گردد و این تنها دعای من است و شما را وصیت می کنم که از این پیرجماران و از این رهبرکبیر اطاعت فرمایند و رهبریت اورا از جان و دل بپزیرند و هیچ گاه از راه او خارج نشوند ، زیرا خارج شدن از راه امام ، خارج شدن از راه اسلام است و کسی که از دین اسلام خارج شود کافر است و جنگ با او مبارزه با او ، وظیفه ی مسلمانان است ، پس اگر می بینید که بر علیه روحانیت و اسلام صحبت می کند شدیداً با او برخورد کنید و به او اجازه ندهید که انقلاب اسلامی ما را لکه دارکند .....

و وصیتی که به خانواده ی خود دارم این است که اشتباه یا اشتباهاتی که من در مورد آنها انجام داده ام ، کارهایی که کرده ام مرا ببخشید و حلال فرمائید . اگر شهادت نصیب من شد و این فوض عظیم الهی به ما روی آورد ، پیامی که دارم این است که :

بر روی تابوتم عکسی از قرآن بگذارید که بدانند من مسلمان و پیرو قرآن بوده ام و بر تابوتم عکسی از امام خمینی بگذارید که بدانند من پیرو امام بوده ام و دستم را از تابوت بیرون بگذاریدتا بدانند که از دنیا هیچ بهره ای نبرده ام و با دست خالی به خاک سپرده شده ام .

وصیت دیگری که به خانواده ام دارم این است که دوست دارم گمنام بمیرم و بر مزارم اسمی از من نوشته نشود ولباس سیاه برای من نپوشید ، گریه نکنید زیرا شهید گریه و زاری ندارد ، حتی یک ساعت لباس سیاه نپوشید . اگر شهادت نصیبم شد هرجا که خودتان دوست داشتید مرا به خاک سپارید زیرا هرجا که باشد خاک است و همه از خاک به وجود آمده ایم .

"عروس من شهادت است ـ صفیر گلوله ها عقدم را خواهند خواند و با پوششی از خون تازه و سرخ ، خود را بزک خواهم کرد و در غلغله ی شادی مسلسل ها و بارش « نقل سرب» در حجله ی سنگر ـ عروسِ من یعنی شهادت را به آغوش خواهم کشید و در همهمه ی تشییع کنندگان پیکرم ، که اتومبیل تابوتم گلباران می شود ، مشت های خشمگین گره کرده با تکبیر ، مرا بدرقه خواهند کرد ـ عروس من شهادت است و فرزند من و او « جمهوری اسامی » است . "

امام و رزمندگان انقلاب اسلامی را دعا کنید ـ خدایاخدایاتاانقلاب مهدی خمینی رانگهدار. والسلام ـ جهانگیرنقدی پور



نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

خداوندا ما تو را می خوانیم و فقط به تو امید داریم ، تو نیز ما را دریاب با نام خدا سخنم را آغاز می کنم : خدایا قلبم را از حجابی که بین من و تو قرار دارد رهایی ده ، نفسم را از عیب ها پاک گردان و مرا از غلبه بر عقلم نجات و رهایی ده ، خدایا اطاعتم از تو کم و قلیل است ، خدایا مرا آگاهی ده تا خود را بشناسیم وقتی خود را شناختم تو را عبادت کنم و راه نجات را دریابم ، خدایا گناهانم زیاد است و از کثرت گناه بیمناکم ، خدایا مرا از زیادی گناه روئی نیست ، خدایا مرا از این همه سنگینی گناه سبک گردان ، زبانم را خدایا قدرت غلبه بر آن را ندارم ، به من آگاهی ده تا بتوانم آن را کنترل کنم و در راه تو به کار ببرم . خدایا من غریقی هستم در طوفان انفاس غوطه ور و به دنبال راه نجات می گردم و هم اکنون از کوره راهی دور نوری در ظلمت و تاریکی زندگی خوداحساس می کنم و به سوی آن به پیش می تازم بلکه از این همه غوطه ور شدن و غلت خوردن نجات پیدا کنم و به سوی زندگی جاوید بشتابم و از زندگی فانی و چند صباحی کوتاه درگذرم ، خدایا همین طوری که من از این زندگانی فانی می گذرم تو هم از گناهان من بگذر ، هر چند که خود می دانم بار گناه دورم را گرفته و راه فراری از آنها ندارم ، خدایا گشایشی در کارهایم بفرما .

با درود به رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و با سلام به ملت قهرمان و شهیدپرور ایران و با درود و سلام برخانواده های شهدا و مجروحین انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ؛ دنباله ی سخنانم را عرض می کنم :

پیامی که برای ملت قهرمان ایران دارم این است که این انقلاب باید به انقلاب مهدی(عج) پیوند گردد و این تنها دعای من است و شما را وصیت می کنم که از این پیرجماران و از این رهبرکبیر اطاعت فرمایند و رهبریت اورا از جان و دل بپزیرند و هیچ گاه از راه او خارج نشوند ، زیرا خارج شدن از راه امام ، خارج شدن از راه اسلام است و کسی که از دین اسلام خارج شود کافر است و جنگ با او مبارزه با او ، وظیفه ی مسلمانان است ، پس اگر می بینید که بر علیه روحانیت و اسلام صحبت می کند شدیداً با او برخورد کنید و به او اجازه ندهید که انقلاب اسلامی ما را لکه دارکند .....

و وصیتی که به خانواده ی خود دارم این است که اشتباه یا اشتباهاتی که من در مورد آنها انجام داده ام ، کارهایی که کرده ام مرا ببخشید و حلال فرمائید . اگر شهادت نصیب من شد و این فوض عظیم الهی به ما روی آورد ، پیامی که دارم این است که :

بر روی تابوتم عکسی از قرآن بگذارید که بدانند من مسلمان و پیرو قرآن بوده ام و بر تابوتم عکسی از امام خمینی بگذارید که بدانند من پیرو امام بوده ام و دستم را از تابوت بیرون بگذاریدتا بدانند که از دنیا هیچ بهره ای نبرده ام و با دست خالی به خاک سپرده شده ام .

وصیت دیگری که به خانواده ام دارم این است که دوست دارم گمنام بمیرم و بر مزارم اسمی از من نوشته نشود ولباس سیاه برای من نپوشید ، گریه نکنید زیرا شهید گریه و زاری ندارد ، حتی یک ساعت لباس سیاه نپوشید . اگر شهادت نصیبم شد هرجا که خودتان دوست داشتید مرا به خاک سپارید زیرا هرجا که باشد خاک است و همه از خاک به وجود آمده ایم .

"عروس من شهادت است ـ صفیر گلوله ها عقدم را خواهند خواند و با پوششی از خون تازه و سرخ ، خود را بزک خواهم کرد و در غلغله ی شادی مسلسل ها و بارش « نقل سرب» در حجله ی سنگر ـ عروسِ من یعنی شهادت را به آغوش خواهم کشید و در همهمه ی تشییع کنندگان پیکرم ، که اتومبیل تابوتم گلباران می شود ، مشت های خشمگین گره کرده با تکبیر ، مرا بدرقه خواهند کرد ـ عروس من شهادت است و فرزند من و او « جمهوری اسامی » است . "

امام و رزمندگان انقلاب اسلامی را دعا کنید ـ خدایاخدایاتاانقلاب مهدی خمینی رانگهدار. والسلام ـ جهانگیرنقدی پور

alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی