⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

دریافت
حجم: 557 کیلوبایت
 

alibagherikahkesh.blog.ir

دریافت
حجم: 16.6 مگابایت
 

alibagherikahkesh.blog.ir

دریافت
حجم: 17.8 مگابایت
 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

این فهرست به شرح زیر است:

وزارت ورزش حمیدرضا سجادی

وزارت کشور احمد وحیدی

وزارت اطلاعات سید اسماعیل خطیب

وزارت نیرو علی اکبر محرابیان

وزارت خارجه حسین امیر عبدالهیان

وزارت اقتصاد سید احسان خاندوزی

وزارت آموزش حسین باغگلی

وزارت میراث فرهنگی عزت‌الله ضرغامی

وزارت کار حجت‌الله عبدالملکی

وزارت راه و شهرسازی رستم قاسمی

وزارت علوم محمدعلی زلفی‌گل

وزارت دفاع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر محمدرضا قرایی  آشتیانی

وزارت کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد

وزارت بهداشت بهرام عین اللهی

وزارت ارشاد محمد مهدی اسماعیلی

وزارت صمت سید رضا فاطمی امین

وزارت نفت جواد اوجی

وزارت دادگستری امین حسین رحیمی

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: عیسی زارع‌پور

 

دریافت
حجم: 63.9 کیلوبایت
توضیحات: لیست کابینه دولت سیزدهم
 

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

 


دریافت
مدت زمان: 27 ثانیه

alibagherikahkesh.blog.ir

جزئیات مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب امشب ۱۳ مردادماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور مصری نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

 

مصری نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه بعد از مراسم تنفیذ مراسم تحلیف فردا بعد از ظهر در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد گفت: علیرغم شرایط سخت کرونایی حاکم در داخل کشور و خارج از کشور دوستداران جمهوری اسلامی در خارج از ایران فکر نمی‌کردیم که به این شکل استقبال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تدارکات لازم برای این استقبال انجام شده است افزود: تا به امروز ۸۱ کشور اعلام آمادگی برای حضور کرده‌اند که ۵۲ کشور در قالب هیئت تشریف خواهند آورد و ۲۹ کشور هم سفیر شان به این مراسم می‌آیند، در مجموع ۱۹۵ نفر اعلام آمادگی کردند.

 

مصری با اشاره به از ۱۹ کشور رئیس مجلس در مراسم شرکت خواهند کرد ادامه داد: تمهیداتی از نظر بحث کرونا در محل ستاد کل صورت گرفته است.

 

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل کرونا از مهمانان داخلی نسبت به دوره‌های قبل کمتر دعوت شده است اظهار کرد: انشاالله مراسم به همان شکلی که قرار بود برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم با سرود جمهوری اسلامی ایران و بعد قرائت قرآن و سپس سخنرانی ریاست محترم مجلس آغاز خواهد شد و پس از آن فرمایشات رئیس قوه قضاییه را خواهیم داشت و پس از آن مراسم تحلیف و سوگند رئیس جمهور خواهد بود و پس از آن سخنرانی ریاست جمهوری را خواهیم داشت و نسخه پایانی را ریاست مجلس قرائت خواهد کرد.

alibagherikahkesh.blog.ir

دریافت
حجم: 1.05 مگابایت
 منبع :وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران
 

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

دریافت
حجم: 5.88 مگابایت
 

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir