⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب
آخرین نظرات

۹۳ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

با تصویب فرمانده معظم کل قوا مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت ۳ ماه کاهش یافت.

به گزارش خبر روز ؛ سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول خدمت وظیفه عمومی و به منظور ایجاد عدالت در مدت خدمت دوره ضرورت، متناسب با محل خدمت و نوع مأموریت‌های محوله، با پیشنهاد ستادکل نیرو‌های مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند سه ماه کاهش یافت.

 

برابر جزئیات اعلام شده در این اطلاعیه آمده است: تمامی سربازانی که برابر مفاد و شرایط این ابلاغیه به خدمت اعزام و به صورت بومی یا غیر بومی و با مأموریت‌های مختلف در سازمان‌های نیرو‌های مسلح به کارگیری شده یا از این پس به کارگیری می‌شوند، از این کاهش برخوردار شده و مدت زمان خدمت آن‌ها از حداقل ۱۴ ماه و متناسب با محل خدمت و مسافت آن تا محل سکونت و همچنین مأموریت‌های محوله در مناطق عملیاتی یا عادی تا حداکثر ۲۱ ماه محاسبه می‌شود.

 

البته مدت خدمت دوره ضرورت سربازان مأمور به دستگاه‌های غیرنظامی در قالب امریه، برابر سنوات گذشته کماکان ۲۴ ماه تعیین گردیده است.

 

در این اطلاعیه تأکید گردیده است: ملاک بومی یا غیربومی بودن سربازان بر اساس فاصله محل سکونت تا یگان خدمتی سربازان بوده و در صورتی که این مسافت کمتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز بومی و چنانچه این فاصله بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز غیربومی محسوب می‌شوند.

alibagherikahkesh.blog.ir

سخنگوی فراجا درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر توضیح داد.

به گزارش خبر روز ؛ سخنگوی فراجا از تحویل تمامی مدارک و مستندات مربوط به قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر به دستگاه قضایی خبر داد و اعلام کرد که از پنجشنبه هفته گذشته با تصمیم وزارت کشور مقرر شد تا هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص این پرونده از سوی دستگاه قضایی منتشر شود.

 

سردار سعید منتظرالمهدی درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر گفت: آنچه که پلیس در این پرونده انجام داد، اجرای عملیات برای شناسایی و دستگیری قاتلان بود که این موضوع از همان دقایق اولیه اطلاع از وقوع قتل در دستورکار ماموران پلیس قرارگرفت.

 

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس با استفاده از تجهیزات فنی و تجربیات و دانش کارآگاهان زبده در کمتر از ۷۲ ساعت قاتلان را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: پس از آن در اسرع وقت صحنه جرم با حضور متهمان بازسازی شد.

 

سخنگوی فراجا درباره چرایی جلوگیری از حضور خبرنگاران در محل بازسازی صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش نیز گفت: حضور خبرنگاران در صحنه بازسازی جرم با صدور مجوز مقام قضایی قابل انجام است و این موضوع ارتباطی به فراجا نداشت.

 

منتظرالمهدی همچنین از تحویل تمامی مدارک و مستندات متهمان این پرونده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: بنابر اعلام وزارت کشور مقرر شد تا هرگونه اطلاع رسانی از زمان تحویل متهمان به دستگاه قضایی یعنی پنجشنبه هفته گذشته، از طریق قوه قضاییه انجام شود.

 

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در ساعات پایانی شنبه، ۲۲ مهرماه در خانه خود در شهرک زیبادشت کرج به قتل رسیدند. حدود چهار روز بعد و در روز پنجشنبه۲۷ مرداد ماه اعلام شد که عاملان قتل این کارگردان مطرح سینما و همسرش دستگیر شده‌اند. همان روز نیز بازسازی صحنه جرم در محل این شهرک برگزار، اما از حضور خبرنگاران در محل جلوگیری شد. 

 

مرحوم مهرجویی متولد ۱۳۱۸ بود و با ساخت آثاری مانند «گاو»، «آقای هالو»، «پستچی»، «دایره مینا»، «هامون»، «بانو»، «لیلا»، «سارا»، «پری»، «درخت گلابی»، «اجاره نشین‌ها»، «مهمان مامان»، «نارنجی‌پوش»، «سنتوری»، «آسمان محبوب»، «اشباح» و «لامینور» از جمله کارگردانان صاحب سبک سینمای ایران به شمار می‌آمد. مهرجویی تاکنون ده‌ها جایزه ملی و بین‌المللی را به سبب ساخت آثارش به دست آورده و بسیاری او را مروج «موج نو» در سینمای ایران می‌دانند.

 

وحیده محمدی‌فر نیز متولد سال ۱۳۴۷ و دانش آموخته روانشناسی بود که در عرصه فیلمنامه‌نویسی، بازیگری، طراحی لباس و ... فعالیت داشت.

 

درپی قتل این کارگردان مطرح کشورمان و همسرش، علاوه بر شمار زیادی از چهره‌ها و مسئولان فرهنگی و هنری، بازیگران و سینماگران کشورمان، مقامات سیاسی نیز ابراز تاسف و ناراحتی خود را بیان کرده و خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شده بودند.

 

برپایی شب هفت مهرجویی‌ها در ساختمان شماره دو خانه سینما

کانون کارگردانان سینمای ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هفتمین شب قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، را با روشن‌کردن شمع و برپایی سکوت در خانه سینمای خیابان وصال برگزار می‌کند. این برنامه شنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۸ در ساختمان شماره دو خانه سینما در خیابان وصال شیرازی برگزار می‌شود.

alibagherikahkesh.blog.ir

 

🔸 شاهکاری دیگر از گوساله‌های منوتو و برانداز

میگن ابوعبیده دیروز گفته خلیج عربی

 

🔹 «خلیج عربی» واقعیت دارد و یک واژه قدیمی است؛ ولی این خلیج در حد فاصل مرزهای غربی عربستان با مصر و سودان قرار دارد. دریای سرخ یا بحرالاحمر را در قرون گذشته «خلیج عربی» می‌نامیدند. البته در حال حاضر نیز عده‌ای همین عنوان را برای این دریا به‌کار می‌برند.

 

ابوعبیده هم واضح میگه "فی الیمن خلیج عربی"

 

alibagherikahkesh.blog.ir

فرماندار بویراحمد گفت: قاتل 5 عضو خانواده در یاسوج دستگیر شد.

یک درگیری خانوادگی در دهستان دشت روم از توابع شهر یاسوج 5 عضو یک خانواده به قتل رسیدند.

 

طبق گفته فرماندار بویراحمد در این درگیری کاملا خانوادگی و ملکی برادر خانواده 2 برادر و همسر و دو فرزند برادر خود را در روستای چشمه پهن به قتل رساند که دعوا ملکی بوده است.

 

فرماندار بویراحمد لحظاتی پیش از دستگیری قاتل تنها ساعتی بعد از وقوع قتل خبر داد.

alibagherikahkesh.blog.ir

جمعیت و جوانی آن از اهمیت بسیار بالایی در هر کشور برخوردار است؛ به طوری که جمعیت زیاد داشتن هر کشوری به معنای داشتن مولفه قدرت در سطح ملی و بین‌المللی است. جوانی جمعیت و جوان بودن سن افراد هر کشوری یعنی داشتن نیروی فعال و با نشاط جوانی برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...است.

 

اکنون وضعیت جهان به سوی سالمند شدن بیشتر و پیری در جریان است. ایران نیز به مانند بسیاری از کشورها در لبه تیز قرار گرفتن در گردونه کشورهای پیر و سالمند قرار دارد و هرگونه سهل انگاری و بی تدبیری در ایجاد زیر ساختهای جوانی جمعیت کشورمان را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد.

 

در کشور ما مسئولان نظام پس از برسی و تحلیل های بسیار طرحی را ارائه و تصویب کردند که در جامعه به طرح جوانی جمعیت معروف شد . طرحی که هیچ توجهی به جوانان و ازدواج نداشته و فقط بر فرزند آوری تمرکز کرده است و آسیب های اجتماعی افزایش بدون پشتوانه جمعیت را در نظر نگرفته است ‌

 

بر اساس ماده نخستین قانون ستاد ملی جمعیت به ریاست رئیس جمهور تشکیل می شود که در مجموع ۲۴ عضو دارد. علاوه بر رئیس جمهور، دبیر ستاد، وزرای کشور بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از اعضا هستند.

 

رؤسای سازمان‌های صدا و سیما، برنامه و بودجه کشور، تبلیغات اسلامی و پزشکی قانونی کشور و همچنین، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یا دستگاه مرتبط، مدیر حوزه‌های علمیه، دادستان کل کشور، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در ستاد ملی جمعیت حضور خواهند داشت.

 

در طرح جوانی جمعیت به مسئله ازدواج پرداخته نشده و اثری هم بر ارکان ازدواج ندارد. بیشتر تأثیرات این طرح برای بعد از ازدواج است. در موضوع فرزندآوری هم عقیده من بر این است که این طرح توانایی ایجاد مشوق لازم برای تحریک جدی در زمینه فرزندآوری را نخواهد داشت.

 

دو مانع اصلی بر سر راه ازدواج جوانان، مسئله شغل و مسکن است. این دو مانع به راحتی می‌تواند توسط دولت مرتفع شود. ماجرا پیچیده‌گی هایی دارد ولی اینقدر پیچیده نیست اما به دلیل برخی تنبلی‌های کاری در این حوزه، حل نشده باقی مانده است. من معتقدم کسی که ازدواج کرده نباید سربازی برود چرا که بهترین سال‌های جوانی بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی است که بهترین سال‌های زندگی مشترک نیز هست. در این دوران می‌توان مفهوم انس را نهادینه کرد که به مراتب مهمتر از عشق است.

حال مسئولان محترم باید جوابگو سوالات و مشکلات این طرح باشند سوالات همچون سوالات زیر که سوال قشر جوان هم می باشد .

۱_جوان ایرانی با وجود مشکلات فراوان کاریابی در صورت موفقیت در اشتغال چه تناسب میان دخل و خرج خود پیش رو دارد ؟

۲_ جوان با درآمد ماهیانه چه مقدار میتواند پیش نیاز های یک ازدواج ساده را برگزار کند ؟ هزینه های یک خواستگاری و عقد ساده حدود ۱۰۰ میلیون تومان میشود ؟؟

۳_هزینه تهیه لوازم ضروری و اولیه شامل یخچال ، تلویزیون ، قالی ، کولر ، گاز ، .... چه مقدار است ؟؟ یک جوان در چند سال این هزینه را میتواند پس انداز کند ؟؟

۴_هزینه یک باب آپارتمان کوچک چه مقدار از پس انداز و حقوق ماهیانه یک خانواده را شامل می شود ؟؟ خرید خانه تا کی برای جوانان آرزوی سخت یا دست نیافتنی باشد ؟؟

۵_ تا هنگامی که مسئولان نظام به فکر فرزند آوری بوده و توجهی بر نیاز اولیه آن یعنی تشکیل خانواده جوانان نداشته و جوانان را فقط به یک وام ، ماشین ،.... برای فرزند تشویق کرده آیا به هزینه های تولد ، تربیت ، لباس ، .... این کودک توجه کرده اند که چند برابر این هدیه ها یا توانایی والدین می شود ؟؟

و هزاران سوال دیگر که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و به قول قدیمی ها ابتدا چاه را بکنند و سپس فکر مناره باشند

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرجویی و همسرش جمعی از هنرمندان و مسئولان خانه سینما سخنرانی کردند.

اما یکی از حاشیه های این مراسم سخنرانی خانم برومند بود .

ایشان شروع کردن انتقاد از نظام جمهوری اسلامی ،....... که ما مشکل داریم ، سختی داریم .......

میگه اگه مشکل ما رفع بشه و با ما خوب باشید که جمعیت سوت و دست و تشویق

اما یک دفعه جمله بعدی میگه اگه با ما خوب باشید ما حاضر هستیم با اسرائیل بجنگیم که جماعت ثابت میکنند مهر ویزای پاسپورت شأن از خون مردم بی گناه با ارزش تر است. 

برومند از نظام هیچ حمایتی نکرده و فقط گفته اگه مشکلات ما حل شود ،..... ما هم میدونیم اسرائیل کودک کش و..... حاضر هستیم با اسرائیل بجنگیم 

alibagherikahkesh.blog.ir

ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا (نساء ۷۵)

 

ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﭼﻪ ﺷﺪه ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍه ﺧﺪﺍ ﻭ [ ﺭﻫﺎیی]ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﻛﻮﺩﻛﺎﻥ ﻣﺴﺘﻀﻌفی ﻛﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺭﺍه ﭼﺎﺭه ﺭﺍ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻧﻤﻰﺟﻨﮕﻴﺪ؟ ﺁﻥ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎنی ﻛﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭه ﻣﻰﮔﻮﻳﻨﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ! ﻣﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺷﻬﺮی ﻛﻪ ﺍﻫﻠﺶ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﻧﺪ، ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺒﺮ ﻭ ﺍﺯ ﺳﻮی ﺧﻮﺩ، ﺳﺮﭘﺮﺳتی ﺑﺮﺍی ﻣﺎ ﺑﮕﻤﺎﺭ ﻭ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺐ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍی ﻣﺎ ﻳﺎﻭﺭی ﻗﺮﺍﺭ ﺩه.

 

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن صد‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان المعمدانی غزه، وجدان‌های بیدار را برای خاتمه دادن به عمر رژیم سفّاک صهیونیستی برانگیخته است.

 

این جنایت مانند جنایت‌های مکرر این رژیم خونخوار و کودک کش در سکوت خفت بار و شرم آور قدرت‌های مستکبر دنیا و مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی رخ می‌دهد که مردم فلسطین ۷۵ سال است از حداقل حقوق خود محروم شده اند.

 

زمان آن است که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که این کودکان به کدامین گناه کشته شدند؟

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با همه آزادگان جهان و همنوا با مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم نموده، از آحاد مردم می‌خواهد با شرکت در راهپیمایی‌ها فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برسانند. آحاد کارکنان ارتش و خانواده آن‌ها نیز همانند میلیون‌ها مسلمان حق طلب جهان قلبشان برای پاسخگویی مقتدرانه به این جنایات می‌تپد و برای محاکمه جنایتکاران لحظه شماری می‌کنند

alibagherikahkesh.blog.ir

رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در مقابله با حجم زیاد موشک‌باران، در حال بازگردان سامانه و موشک‌های گنبد آهنین و مهمات ویژه تحویلی به جمهوری آذربایجان است.

براساس اعلام یک منبع اطلاعاتی در منطقه غرب آسیا، آمریکا به دلیل جبران کسری موشک‌های به‌کار رفته در گنبد آهنین (موشک‌های تامیر) برای مقابله با حملات موشکی و راکتی توسط حماس در حال ترابری و انتقال این موشک‌ها از آمریکا و اروپا به اسرائیل است.

 

همچنین؛ براساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه در دریای مدیترانه، اسرائیل به دلیل ترس از حملات احتمالی حماس در حال ایجاد گنبد آهنین دریایی در اطراف تأسیسات گازی خود (لویاتان و تامار) در دریای یاد شده است.

 

این منابع اطلاعاتی اعلام کردند؛ اسرائیل به دلیل ناتوانی در مقابله با حجم زیاد موشک‌باران، در حال بازگردان سامانه و موشک‌های گنبد آهنین و مهمات ویژه تحویلی به جمهوری آذربایجان است.

 

گفتنی است؛ مطابق با اخبار واصله از مرکز ترافیک هوایی بین المللی، در حال حاضر ارتش آمریکا، با استفاده از هواپیماهای ترابری، پروازهای متعددی از مبدأ اروپا و آمریکا به مقصد اسرائیل به منظور کمک و ارسال تجهیزات، انجام می‌دهد.

alibagherikahkesh.blog.ir

نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار خوزستان در پی جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین اشغالی و بمباران بیمارستان غزه پیامی را صادر کردند.

به گزارش خبر روز ؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی ‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در پی جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین اشغالی و بمباران بیمارستان غزه پیامی را صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

قال الله تبارک و تعالی:

وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَآءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَآ أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا

صدق الله العلی العظیم

سلام خدا بر غزه، سلام خدا بر شهیدان فلسطین، سلام خدا بر کودکان پرپر شده در آغوش مادران داغ دیده، سلام خدا بر کودکی که با شجاعت شهادتین را در لحظات آخر به مادر در آستانه شهادتش تلقین می‌کرد، سلام خدا بر لبخندهای کودکانه‌ای که ناگاه بر روی لبانشان خشکید، سلام خدا بر مقاومت فلسطین و سلام بر مجاهدت.

این که رژیم سفاک صهیونیستی جنایت ‌های بزرگ خلق می‌کند جای عجب ندارد، تعجب از قریب دو میلیارد مسلمان دنیاست که اگر هر یک سطل آبی بریزند این موشهای کثیف را در آن غرق خواهند کرد اما تفرقه و چند دستگی باعث شده این جرثومه تباهی و جنایت با جمعیتی بسیار بسیار کمتر جنایاتی بس هولناک رقم بزند.

ای کاش رنگ چشمان کودکان غزه آبی می‌ بود تا شاید جامعه مرده جهانی حرکت موثر و بازدارنده‌ای می‌کرد.

کاش غزه به اندازه فوتبال برای سران عرب اهمیت داشت تا رقمی و قلمی و قدمی بردارند.

این جانب جنایت سنگین و بی‌ سابقه رژیم یهودی را به ساحت مقدس مولانا بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب دام ظله و نیز مردم شریف و مظلوم پناه ایران تسلیت عرض می‌کنم.

اَللّهُم اِنّا نَشکُو اِلَیکَ فَقدَ نَبِیِّنا و غَیبَهَ اِمامِنا وَ قِلَّهَ عَدَدِنا وکَثرَهَ اَعدائِنا وَ تَظاهُرَ الاَعداءِ عَلَینا و وُقُوعَ الفِتَنِ بِنا، فَفَرِّج ذلِکَ اللّهُمَّ بِعَدلٍ تُظهِرُهُ وَ اِمامِ حَقٍّ نَعرِفُهُ، اِلهَ الحَقِّ آمینَ رَبَّ العالَمینَ

سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان

alibagherikahkesh.blog.ir

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در خصوص ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه مدعی شد: نباید یک کیلو از این کمک‌ها وارد غزه شود.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که جنایت‌های جاری تل‌آویو بخشی از نتیجه حضور وی و دیگر افراد رادیکال در کابینه نتانیاهو است، در خصوص ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه گفت: نباید یک کیلو از این کمک‌ها وارد غزه شود.

 

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، بن گویر در اظهاراتی کینه‌توزانه خواستار تشدید حملات به غزه شده و گفته که تنها چیزی که باید وارد غزه شود، صد‌ها تن مواد منفجره نیروی هوایی اسرائیل است.

 

با وجود درخواست‌های مکرر سازمان‌های جهانی و کشور‌های مختلف از رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره کامل نوار غزه، حجم زیادی از کمک‌های بشردوستانه منتظر مجوز ورود هستند. منابع خبری در چند روز گذشته گزارش دادند که رژیم تروریست صهیونیستی همچنان مانع ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود. تصاویر منتشرشده از گذرگاه رفح نشان می‌دهد که حدود ۱۰۰ کامیون با هزار تن کمک‌های بشردوستانه منتظر ورود به نوار غزه از خاک مصر هستند.

 

پیش از این، خبرگزاری «رویترز» به نقل از دو منبع امنیتی مصر مدعی شده بود که توافقی در خصوص آتش‌بس موقت در نوار غزه بین آمریکا، رژیم صهیونیستی و مصر حاصل شده است، اما حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه نه تنها این احتمال را قوت نبخشید بلکه بیانگر ادامه خوی متجاوز صهیونیست‌ها علیه باریکه غزه است.

 

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تا این لحظه گزارش‌ها از شهادت بیش از ۱۰۰۰ تن حکایت دارد.

 

مردم کشور‌های مختلف اسلامی و عربی دیگر نیز در واکنش به جنایت اسرائیل که آن را نمونه‌ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان‌ها حضور یافته و علیه این رژیم شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر نتانیاهو به نمایش گذاشتند.

alibagherikahkesh.blog.ir

منابع خبری اعلام کردند که اشغالگران صهیونیست بیمارستان المعمدانی را بمباران کرده و برآورد‌ها حاکی از شهادت بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی در این بیمارستان است.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیش از این هشدار داده بود که بیمارستان‌های غزه به سبب قطعی برق و اتمام سوخت عملا در آستانه تعطیلی و فروپاشی قرار دارند.

 

دفتر مطبوعاتی حماس امروز سه شنبه گزارش داد که طی ۱۰ روز گذشته تقریبا ۲۰۰۰ زن و کودک طی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه شهید شده‌اند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه در نبرد طوفان الاقصی به مرز ۳۰۰۰ نفر رسیده است.

 

انصارالله: جنایت بیمارستان غزه با حمایت آمریکا و غرب انجام شد

 

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، تأکید کرد که این جنایت با حمایت آمریکا و غرب صورت گرفته است.

 

عبدالسلام با تأکید بر لزوم مقابله با زورگویی صهیونیست‌ها گفت: نباید اجازه کشتار جمعی مردم غزه را داد. همه کشور‌های اسلامی و در صدر آن، محور مقاومت باید دست به تحرک بازدارنده بزنند. منفعت مسلمانان در پیروزی ساکنان غزه است و هر چیزی جز پیروزی، صرفا خواری و تحقیر است.

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین: حماس خواستار تحرک فوری جامعه بین‌الملل و کشور‌های اسلامی و عربی برای توقف جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و بازخواست و مجازات سران این رژیم به خاطر ارتکاب ۱۱ روز جنایت جنگی علیه مردم غزه شد.

 

حمله راکتی مقاومت در پاسخ به جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان معمدانی

 

مقاومت فلسطین لحظاتی قبل در پاسخ به نسل‌کشی فلسطینیان در بیمارستان معمدانی در غزه، اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی قرار داد.

 

ساف خواستار مداخله جهانی برای توقف کشتار در غزه شد

 

حسین الشیخ دبیر کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" گفت: هیچ عقل انسانی و اخلاقی قتل عام در بیمارستان المعمدانی را بر نمی‌تابد. آنچه اتفاق افتاد نسل کشی جمعی است. از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که فورا برای توقف این قتل عام‌ها مداخله کرده و سکوت در قبال این جنایت پذیرفتنی نیست.

 

فراخوان اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت بیمارستان معمدانی

 

فلسطینیان ساکن کرانه باختری طی فراخوان‌هایی خواستار اعتصاب سراسری در این منطقه و رویارویی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در واکنش به کشتار وحشیانه فلسطینیان در بیمارستان معمدانی در غزه شدند.

 

درگیری مسلحانه در شمال الخلیل در واکنش به کشتار بیمارستان معمدانی

 

مبارزان مقاومت در شهر الخلیل در واکنش به بمباران بیمارستان معمدانی در غزه و کشتار وحشیانه صد‌ها زن و کودک در این بیمارستان، در ورودی شهرک بیت امر در شمال این شهر با نظامیا اسرائیلی وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

 

درگیری پلیس تشکیلات خودگردان با تظاهرات‌کنندگان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی 

 

منابع خبری گزارش داده‌اند نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در مرکز رام‌الله با پرتاب گاز اشک‌آور تلاش کردند تظاهرات‌کنندگان را متفرق کنند. 

 

گزارش‌ها حاکی است همزمان با فوران خشم عمومی از حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه تظاهرات‌کنندگان اقدام به پرتاب سنگ به سمت پلیس و سر دادن شعار علیه محمود عباس کرده‌اند. 

 

مراسم حزب الله برای همبستگی با قربانیان بیمارستان غزه

 

پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، جنبش حزب الله لبنان این نسل‌کشی را محکوم کرد.

 

حزب الله خبر داد که تجمعی را در ابراز همبستگی با ملت فلسطین برگزار خواهد کرد. این تجمع، فردا ساعت ۱۴ به وقت محلی در منطقه «حاره حریک» بیروت برگزار می‌شود.

 

تظاهرات‌کنندگان در سوئد خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند

 

فعالان در سوئد بعد از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی که به شهادت دست‌کم ۵۰۰ فلسطینی منجر شد علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواستار تحریم این رژیم شدند.

 

روسیه و امارات خواستار نشست شورای امنیت شدند 

 

بعد از حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمره در غزه روسیه و امارات خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز چهارشنبه شدند.

 

واکنش دبیر کل اتحادیه عرب:

 

ما جنایت‌های جنگی را مستند می‌کنیم و جنایتکاران فرار نخواهند کرد. 

 

واکنش نخست وزیر کانادا:

 

اخباری که از غزه می‌رسد، فاجعه‌بار است، این فجیع و غیرقابل قبول است.

 

واکنش نخست وزیر لبنان: 

 

صد‌ها نفر در بیمارستان معمدانی غزه در نتیجه اقدام جنایتکارانه "اسرائیل" شهید شده‌اند. اما وجدان جهانی تا چه زمانی در قبال این ظلم سکوت خواهد کرد؟

 

واکنش پادشاه اردن: 

 

جنایت اسرائیل قتل عامی است که نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد. بمباران بیمارستان توسط اسرائیل قتل جام و جنایت جنگی است که نمی‌توان در قبال آن ساکت ماند.

 

واکنش رئیس جمهور ترکیه: 

 

بمباران بیمارستانی که کودکان، زنان و افراد بی‌گناه و غیرنظامی در آن جا حضور دارند، تازه‌ترین مثال بر حملات "اسرائیل" است که به دور از هرگونه انسانیت انجام می‌گیرد. همه بشریت را به اتخاذ اقداماتی فوری جهت توقف وحشی‌گری اسرائیلی‌ها در غزه که تاریخ تاکنون به خود ندیده، فرامی‌خوانیم.

 

واکنش دبیر کل اتحادیه عرب:

 

 ما جنایت‌های جنگی را مستند می‌کنیم و جنایتکاران فرار نخواهند کرد. 

 

واکنش دبیرکل سازمان جهانی بهداشت:

 

سازمان بهداشت جهانی حمله به بیمارستان در شمال غزه را به شدت محکوم می‌کند.گزارش‌های اولیه حاکی از صدها کشته و زخمی است. ما خواهان حفاظت فوری از غیرنظامیان و مراقبت‌های بهداشتی و لغو دستورات تخلیه هستیم. 

 

واکنش شورای‌ عالی سیاسی یمن: رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند که کشتار امروز ملت فلسطین، بدون پاسخ نخواهد ماند. این جنایت نشانگر دشمنی صهیونیست‌ها با اسلام و مسلمانان است.این نهاد یمنی با بیان اینکه صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب امروز ماهیت وحشیانه و مجرمانه خود را نشان دادند، صهیونیست‌ها از همه خطوط قرمز عبور کرده‌اند، سکوت رژیم‌های عربی و اسلامی جنایتی علیه ملت فلسطین است، ولی باید با زور با رژیم صهیونیستی مقابله کرد.

 

اردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد 

 

وزارت خارجه اردن در بیانیه‌ای اعلام کرد امان با شدیدترین لحن جنایت اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم می‌کند.

 

یونیسف حمله رژیم‌صهیونیستی به بیمارستان غزه را به شدت محکوم کرد

 

صندوق کودکان سازمان ملل، حمله رژیم صهیونستی به بیمارستان المعمدانی را که به کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر منجر شده به شدت محکوم کرده و خواستار آتش‌بس فوری شد.

 

ریاض حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان المعمدانی را شدیدا محکوم کرد

 

وزارت خارجه عربستان شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای ضمن درخواست از جامعه بین‌الملل برای دوری از معیار‌های دوگانه در قبال جنایت صهیونیست‌ها، حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان المعمدانی نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

 

alibagherikahkesh.blog.ir

🏴 مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

آنان که کمر بسته‌اند بر کشتن مردم بی‌دفاع و مظلومی که دردمندانه به بیمارستان پناه آورده‌اند؛ این کلام ماندگار خمینی کبیر را نشنیده‌اند که: بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می‌شود.

 

◾️آنان نمی‌دانند و صبوعیتشان مانع از آن است که بفهمند صبر بر سختی و مصیبت در راه حق بخش جدایی ناپذیر از جهاد در راه خداست.

 

◾️در محکومیت این جنایت ننگین و بزدلانه در سویه بر حق تاریخ خواهیم ایستاد و به عنوان عضوی از جبهه رسانه‌ای مقاومت عزادار، سیاه‌پوش و خون‌خواه مظلومان غزه خواهیم بود.

 

◾️به همین دلیل نشان و صفحه ما به مدت سه روز همراه با اعلام عزای عمومی در فلسطین به رنگ مشکی درمی‌آید.

 

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون (الش

عراء: ۲۲۷)

alibagherikahkesh.blog.ir

اعلام عزای عمومی در سراسر کشور 

 

▪️دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

 

▪️در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی، روابط خود با این رژیم جنایتکار را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

یک کودک ۶ ساله فلسطینی در ایالت ایلینوی آمریکا هدف ۲۶ ضربه چاقو صهیونیست‌های تندرو قرار گرفت و سر از تنش جدا و مادر این کودک نیز به شدت مجروح شد.

به گزارش خبر روز ؛ به نقل از شبکه الجزیره قطر، پلیس آمریکا اعلام کرد قاتلان به دلیل مسلمان بودن خانواده و رخداد‌های جاری غزه این جنایت را انجام داده‌اند.

 

شورای روابط اسلامی آمریکایی نیز در این باره اعلام کرد که قاتل جنایتکار در حین ارتکاب جنایت شعار‌های ضد فلسطینی و ضداسلامی سر داده است.

 

این شورا خواستار توقف اسلام‌ستیزی و فلسطینی‌ستیزی در میان سیاستمداران و رسانه‌های آمریکا شد.

 

این صهیونیست جنایتکار این کودک معصوم ۶ ساله را هدف ۲۶ ضربه چاقو قرار داده و به قلب و همچنین سر و گردن او ضربه زده است.

 

سوالی که مطرح می‌شود این است که اگر این اتفاق برای کودک یک صهیونیست در «اسرائیل» یا در هر جای دیگر افتاده بود، سیاستمداران و رسانه‌های غربی چه واکنشی از خود نشان می‌دادند.

alibagherikahkesh.blog.ir

همین چند روز پیش بود پست در مورد بی بخار بودن سازمان ملل در مورد جنایت جنگی صهیونسیت ها منتشر کردیم .

معمولاً در جنگ ها طرف های درگیر به همدیگر حمله میکنند ، مثلا از نوار غزه موشک شلیک میشه ، اسرائیل حماس را بمباران میکنند

لبنان بمباران می‌شود ، حزب الله ، صهیونسیت ها را خوار و ذلیل میکند 

حالا این وسط سازمان ملل کم مانده بگه تشویق و حمایت از صهیونسیت ها بابت جنایت جنگی و محکومیت مردم مظلوم فلسطین انجام بدن 

اما خبر جدید و جالب از منطقه ارسال شده است :

نیروهای یونیفل سازمان ملل از مورد حمله قرار گرفتن مقر خود خبر دادند.

آن‌ها اعلام کردند: مقر ما در شهرک ناقوره لبنان مورد اصابت موشک قرار گرفت و ما در حال بررسی منبع آن هستیم.

😀😀😀یعنی خدایی یکی نیست بگه صهیونسیت جان به این ها هم راضی نبودید ؟؟ دیگه بدبخت ها چکار باید میکردن که نکردن ؟؟

بعد دقیقا لبنان میزدن حزب‌الله جبران میکرد ، غزه میزدن مقاومت جبران می کرد 

الان این جا سازمان ملل زدن کی گردن میگیره جبران کند ؟؟ ادعای موشک نقطه زن ، اطلاعات دقیق ،..... داشتند. بعد سازمان ملل نمی تواند تشخیص دهد ؟؟ فلسطین می‌گفتند حماس بین غیر نظامیان پناه گرفته ، الان دقیقا کی وسط مقر یونیفل بوده ؟؟؟...........

alibagherikahkesh.blog.ir