⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

۲۲ ملیارد پول اشتغال جوانان مناطق محروم چه شد؟؟؟

با سلام خدمت عزیزان 

این روزها خبرهای عجیب و غریب از سرتا سر این کره خاکی کم به گوش نمیرسه ،از وزش باد آقای بایدن ،پاره کردن گزارش حقوق بشری توسط جلاد صهیونیست ،..........

اما به عنوان یه جوان از حدود ۱۹ ملیون جوان این میهن از مقامات محترم کشورم سوال دارم .همین اول کار اعلام کنم ما پشتیبان ولایت و پیرو مقام معظم رهبری و راه شهیدان هستیم اما با دستور خود رهبری جوانان باید پرچم مطالبه گری را بالا ببرند.

کم و بیش همه ما مسیرمون به بانک و وام و....... افتاده حالا اینکه چقدر به معنای حقیقی کلمه بانکداری اسلامی داریم وبانکداری بدون ربا بماند برای دوستان که از اقتصاد سر رشته دارند رشته و فعالیت من جدا از خبرنگاری ،رسانه ،نفت ،شیمی ،...........سر رشته دارم که کار کردمه و درسش خوندمه ،شاید تنها سر رشته ما از اقتصاد  محاسبه دخل و خرج زندگی مون باشه که هیج وقت هم جور در نمیاد اما بازم میگم شکر توکل به خدا فقط عشق است لبخند سید علی 

برای یه وام ۲۰ ملیون تومانی ،صند ،فیش حقوقی ،ضامن که خودش یه مکافاتی داره ،عکس سونوگرافی ، قبض آب و برق خانه، خیلی مدارک که به مزاح و طنز میگیم 

یعنی ۷ خان رستم و کفش آهنین میخواد تا یه وام بگیریم .

من خودم یادم میاد زمان خدمت اول زندگی میخواستم یه کار شروع کنم بعد خدمت گفتم یه کافی نت بزنم چون قبلا شاگردی کردم کافی نت بلد بودم ،رفتیم بانک برای وام و ایجاد سرمایه بماند کدوم بانک بود .تا گفتم وام ،کارمنده سوال کرد شغلت چیه ؟؟ گفتم سرباز منتهی ماه آخره میخوام یه وام بگیرم بعد خدمت برم کار راه بندازم کم کم یه جوان از آمار بی کار کشور کم بشه یا شاهکار کنم یه جوان بیارم پیش خودم بشیم دو جوان از آمار بی کار جامعه کمتر ،پرسید حقوق چقدر میگیریی ؟؟ گفتم حدود ماه ۵۰۰ میشه 

خندید گفت ما قسط وام مون میشه ۷۵۰ تومان در ماه تو ۵۰۰ میگیریی هیچی هم که خرج نکنی یه ۲۵۰ هم باید بزاری روش بیاری بدی برادر عزیز شما قدرت باز پرداخت وام ندارید به سلامت 

زدیم بیرون و بعد خدمت همون کارای آموزشی ،تحقیق ،پژوهش ،رسانه ،.........مشغول شدم به عنوان یه جوان شاگرد نانوا ،کارگری ،نگهبانی ،تدریس خصوصی ،..... رفتم بعد خدمت تا شکر خدا یه کم وضع بهتر شد 

اما چند روز پیش با دیدن این خبر در خروجی خبرگزاری ها مخم سوت کشید طلب یه مربی تیم فوتبال مطرح کشور از صندوق اشتغال جوانان مناطق محروم کشور پرداخت شده اونم چقدر ؟؟؟ ۲۲ ملیارد تومان که اونم قرار بوده برای اشتغال جوانان مناطق محروم و مرزی کشور پرداخت بشه که می‌شد شاید با این سرمایه یکصد نفر یا حتی چند صد نفر اشتغال ایجاد کرد 

اون خبر هم خبر ذیل بود قضاوت با شما 

____________________________________

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر بدهی خود به گابریل کالدرون را به حساب این مربی آرژانتینی واریز کرده و اکنون منتظر اعلام وصول این مبلغ از طرف وکیل کالدرون به فیفا هستند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود.

 

هرچند مسئولان پرسپولیس با وجود پیگیری‌ رسانه ها تمایلی برای شفاف‌سازی در خصوص تامین منابع مالی لازم برای تسویه حساب با کالدرون و دستیارش نداشتند و تاکنون هم این کار را انجام نداده‌اند اما ظاهرا این طور که در برخی رسانه ها عنوان شده، سرخ‌پوشان برای این اقدام تسهیلاتی 22 میلیارد تومانی در قالب قرض الحسنه از یک صندوق دریافت کرده اند. 

 

ظاهرا وظیفه این صندوق پرداخت وام اشتغالزایی در مناطق محروم آن هم به سقف 200 میلیون تومان است و اینگونه به نظر می‌رسد که حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در هیات امنای صندوق، در پرداخت تسهیلات به باشگاه پرسپولیس بی‌تاثیر نیست.

 

برای پیگیری این موضوع خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با یکی از مدیران ارشد صندوق «ک.ا» تماس گرفت که وی علاقه ای به ارائه توضیح درباره این موضوع نداشت و نسبت به صحت پرداخت این تسهیلات به باشگاه پرسپولیس سکوت پیشه کرد.

_________________________

ما از نهاد های مسئول،قوه قضائیه، کمیسون اصل ۹۰ مجلس ،وزارت ورزش ،ریاست محترم جمهور ،.......تقاضای رسیدگی داریم تا مشخص بشه این حجم پول با کدام روش پرداخت شده و این ۲۲ملیارد صرف اشتغال کدام جوانان شده ؟؟؟؟؟یا اگه این گونه نیست و خبر ناصحیح است و خبرگزاری های مملکت اشتباه کار کردنه اعلام بشه ،تکذیب بشه و..... خلاصه روشنگری بشه .

 

 

                  والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته 

                     با آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب

 

 



نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

با سلام خدمت عزیزان 

این روزها خبرهای عجیب و غریب از سرتا سر این کره خاکی کم به گوش نمیرسه ،از وزش باد آقای بایدن ،پاره کردن گزارش حقوق بشری توسط جلاد صهیونیست ،..........

اما به عنوان یه جوان از حدود ۱۹ ملیون جوان این میهن از مقامات محترم کشورم سوال دارم .همین اول کار اعلام کنم ما پشتیبان ولایت و پیرو مقام معظم رهبری و راه شهیدان هستیم اما با دستور خود رهبری جوانان باید پرچم مطالبه گری را بالا ببرند.

کم و بیش همه ما مسیرمون به بانک و وام و....... افتاده حالا اینکه چقدر به معنای حقیقی کلمه بانکداری اسلامی داریم وبانکداری بدون ربا بماند برای دوستان که از اقتصاد سر رشته دارند رشته و فعالیت من جدا از خبرنگاری ،رسانه ،نفت ،شیمی ،...........سر رشته دارم که کار کردمه و درسش خوندمه ،شاید تنها سر رشته ما از اقتصاد  محاسبه دخل و خرج زندگی مون باشه که هیج وقت هم جور در نمیاد اما بازم میگم شکر توکل به خدا فقط عشق است لبخند سید علی 

برای یه وام ۲۰ ملیون تومانی ،صند ،فیش حقوقی ،ضامن که خودش یه مکافاتی داره ،عکس سونوگرافی ، قبض آب و برق خانه، خیلی مدارک که به مزاح و طنز میگیم 

یعنی ۷ خان رستم و کفش آهنین میخواد تا یه وام بگیریم .

من خودم یادم میاد زمان خدمت اول زندگی میخواستم یه کار شروع کنم بعد خدمت گفتم یه کافی نت بزنم چون قبلا شاگردی کردم کافی نت بلد بودم ،رفتیم بانک برای وام و ایجاد سرمایه بماند کدوم بانک بود .تا گفتم وام ،کارمنده سوال کرد شغلت چیه ؟؟ گفتم سرباز منتهی ماه آخره میخوام یه وام بگیرم بعد خدمت برم کار راه بندازم کم کم یه جوان از آمار بی کار کشور کم بشه یا شاهکار کنم یه جوان بیارم پیش خودم بشیم دو جوان از آمار بی کار جامعه کمتر ،پرسید حقوق چقدر میگیریی ؟؟ گفتم حدود ماه ۵۰۰ میشه 

خندید گفت ما قسط وام مون میشه ۷۵۰ تومان در ماه تو ۵۰۰ میگیریی هیچی هم که خرج نکنی یه ۲۵۰ هم باید بزاری روش بیاری بدی برادر عزیز شما قدرت باز پرداخت وام ندارید به سلامت 

زدیم بیرون و بعد خدمت همون کارای آموزشی ،تحقیق ،پژوهش ،رسانه ،.........مشغول شدم به عنوان یه جوان شاگرد نانوا ،کارگری ،نگهبانی ،تدریس خصوصی ،..... رفتم بعد خدمت تا شکر خدا یه کم وضع بهتر شد 

اما چند روز پیش با دیدن این خبر در خروجی خبرگزاری ها مخم سوت کشید طلب یه مربی تیم فوتبال مطرح کشور از صندوق اشتغال جوانان مناطق محروم کشور پرداخت شده اونم چقدر ؟؟؟ ۲۲ ملیارد تومان که اونم قرار بوده برای اشتغال جوانان مناطق محروم و مرزی کشور پرداخت بشه که می‌شد شاید با این سرمایه یکصد نفر یا حتی چند صد نفر اشتغال ایجاد کرد 

اون خبر هم خبر ذیل بود قضاوت با شما 

____________________________________

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر بدهی خود به گابریل کالدرون را به حساب این مربی آرژانتینی واریز کرده و اکنون منتظر اعلام وصول این مبلغ از طرف وکیل کالدرون به فیفا هستند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود.

 

هرچند مسئولان پرسپولیس با وجود پیگیری‌ رسانه ها تمایلی برای شفاف‌سازی در خصوص تامین منابع مالی لازم برای تسویه حساب با کالدرون و دستیارش نداشتند و تاکنون هم این کار را انجام نداده‌اند اما ظاهرا این طور که در برخی رسانه ها عنوان شده، سرخ‌پوشان برای این اقدام تسهیلاتی 22 میلیارد تومانی در قالب قرض الحسنه از یک صندوق دریافت کرده اند. 

 

ظاهرا وظیفه این صندوق پرداخت وام اشتغالزایی در مناطق محروم آن هم به سقف 200 میلیون تومان است و اینگونه به نظر می‌رسد که حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در هیات امنای صندوق، در پرداخت تسهیلات به باشگاه پرسپولیس بی‌تاثیر نیست.

 

برای پیگیری این موضوع خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با یکی از مدیران ارشد صندوق «ک.ا» تماس گرفت که وی علاقه ای به ارائه توضیح درباره این موضوع نداشت و نسبت به صحت پرداخت این تسهیلات به باشگاه پرسپولیس سکوت پیشه کرد.

_________________________

ما از نهاد های مسئول،قوه قضائیه، کمیسون اصل ۹۰ مجلس ،وزارت ورزش ،ریاست محترم جمهور ،.......تقاضای رسیدگی داریم تا مشخص بشه این حجم پول با کدام روش پرداخت شده و این ۲۲ملیارد صرف اشتغال کدام جوانان شده ؟؟؟؟؟یا اگه این گونه نیست و خبر ناصحیح است و خبرگزاری های مملکت اشتباه کار کردنه اعلام بشه ،تکذیب بشه و..... خلاصه روشنگری بشه .

 

 

                  والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته 

                     با آرزوی طول عمر و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی