⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

حکایت ماجرای دستگیریی برادر نماینده بروجرد از زبان نماینده بروجرد

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن، چند فرد با برادر نماینده بروجرد در مجلس درگیر می شوند. به نظر می رسد این اتفاق در پمپ بنزین شهرستان بروجرد رخ داده که در آن، خانم فاطمه مقصودی فریاد می زند و از دیگران کمک می خواهد.

 

پس از انتشار این فیلم و رسانه ای شدن واکنش ها، به نقل ازسرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد گفته شد برادر این نماینده مجلس پرونده قضایی دارد و ضابطان قضایی خواسته اند او را دستگیر کنند؛ با این حال، این نماینده مجلس گفته افرادی که با برادرش درگیر شدند ناشناس بودند و خودشان را معرفی نکردند.

 

خانم فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان به چند پرسش پاسخ داده است:

 

باشگاه خبرنگاران جوان: در فیلمی که از شما در یک پمپ بنزین منتشر شده، دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟

 

حدود دو سه شب پیش من، برادر و پسرم پمپ بنزین رفتیم تا بنزین بزنیم؛ پسر و برادرم از خودرو پیاده شدند و چند دقیقه طول نکشید که صدای پسرم بلند شد و من را صدا می‌زد. من شوکه بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم؛ از خودرو پیاده شدم و دیدم برادرم را می‌زنند.

 

چند فرد ناشناس با لباس و خودرو‌های شخصی در تاریکی نیمه شب در پمپ بنزین بودند و هر چقدر می‌پرسیدم شما چه کسی هستید، پاسخم را نمی‌دادند و می‌گفتند باید برادرت را ببریم. من تصور می‌کردم می‌خواهند برادرم را ببرند تا بلایی سرش بیاورند. اگر این افراد از نیروی انتظامی باشند، باید خودشان را معرفی کنند و حکم ارائه دهند. در این صورت ما هم به قانون تمکین می‌کنیم، اما متأسفانه آن افراد چنین کاری نکردند.

 

در فیلمی که منتشر شده مرتب فریاد می‌زدم که به ۱۱۰ زنگ بزنید، به چند جوان که آنجا بودند می‌گفتم من مقصودی نماینده شهر شما هستم و غریبه نیستم، تو را به خدا یکی از شما به ۱۱۰ زنگ بزند؛ این‌ها به ما نمی‌گویند چه کسی هستند.

 

افرادی که می‌خواستند برادرم را ببرند، بی‌حرمتی کردند، برادرم را بر زمین انداختند و خودم دستم آسیب دید و متأسفانه چادر از سرم افتاد. آنها هیچ پاسخی ندادند و با این شکل، فیلم گرفتند و در فضای مجازی ارسال کردند. خودشان هم با ادبیات خودشان این کار را انجام دادند و منتشر کردند.

 

برادرم پرونده‌ قضایی دارد که برای سال ۹۶ است. کارش ساخت و ساز آپارتمان است و طبیعتاً در این کار مسائل و اختلافات حقوقی و معاملاتی پیش می‌آید. وگرنه او مشکل اخلاقی و سیاسی ندارد و خدای نکرده دزدی نکرده است. برخی افراد که از قبل ما را تهدید کرده بودند، روی موضوع پرونده او دست گذاشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان:  یک خبرگزاری با سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد گفتگو کرده است؛ آقای سجاد بیرانوند گفته شما از اجرای حکم دستور قضایی استنکاف کردید و قصد فراری دادن برادرتان را داشتید. 

 

من امروز از سرپرست دادسرای عمومی شکایت کردم. او متأسفانه بدون اینکه از من بپرسد و حرفی بزند، این خبر را نشر داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: شما محتوای گفته‌های سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد را تأیید یا تکذیب می‌کنید؟

 

قبول دارم که برادرم مشکلاتی به واسطه پرونده هایش داشته، اما اینکه گفته شده از بردن برادرم از طرف مراجع قانونی جلوگیری کردم درست نیست، زیرا آن افراد در پمپ بنزین هویتشان مشخص نبود و در تاریکی شب با لباس شخصی و بدون حکم، سر ما ریختند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: آقای بیرانوند گفته برادر شما از طریق واحد جلب دادسرا از سمت سه مامور انتظامی کلانتری دستگیر شده است. آیا این درست بوده؟

 

چهار تا پنج نفر بودند و سه نفر نبودند، ریختند بر سر ما و هیچ علامتی نداشتند که من بدانم آنها از نیروی انتظامی هستند یا نه. 

 

حتی وقتی می‌خواستند برادرم را ببرند، من از فرصت استفاده کردم و خودم را سوار بر خودرویشان کردم که برادرم را جایی نبرند و بلایی به سرش نیاورند.

 

پس از این اتفاق به فرمانده انتظامی بروجرد زنگ زدم و گفتم آقای مهدوی کیا چنین اتفاقی افتاده، آیا شما در جریان هستید؟ او هم گفت من در جریان نیستم.

 

من می پرسم شما در چنین شرایطی چه می‌کنید؟ چه کسی این فیلم را گرفت و به سرعت پخش کرد؟

 

باشگاه خبرنگاران جوان: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد این را هم گفته که در جریان دستگیری برادر شما بوده.

 

آقای بیرانوند گفته بود دستور دادم، اما اگر دستور داده، نباید ضابطان حکمی نشان می‌دادند و مشخصه‌ای می‌داشتند؟

 

ما در چنین شرایطی که حق داشتیم بپرسیم آنها چه کسانی هستند. من در فیلم می‌گویم با پلیس تماس بگیرند و این یعنی مقاومتی در برابر قانون ندارم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: یک خبرگزاری نوشته شما نماینده اصلاح طلب مجلس هستید؛ البته صرف اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نقطه ضعف یا قوت نیست. تأیید می کنید که جریان سیاسی شما همان چیزی است که این خبرگزاری اعلام کرده است؟

 

خدا از آن‌ها نگذرد. من اصلاح‌طلب نیستم و این را به شدت رد می‌کنم؛ به چه علت این را گفتند؟ این نشان می‌دهد که یک جریان از پیش تعیین شده وجود داشته است. خودشان آدم فرستادند، ما را معطل کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند. بعد هم این گزارش آقای بیرانوند بیرون آمده است.

 

 

 

 

 

 



نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن، چند فرد با برادر نماینده بروجرد در مجلس درگیر می شوند. به نظر می رسد این اتفاق در پمپ بنزین شهرستان بروجرد رخ داده که در آن، خانم فاطمه مقصودی فریاد می زند و از دیگران کمک می خواهد.

 

پس از انتشار این فیلم و رسانه ای شدن واکنش ها، به نقل ازسرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد گفته شد برادر این نماینده مجلس پرونده قضایی دارد و ضابطان قضایی خواسته اند او را دستگیر کنند؛ با این حال، این نماینده مجلس گفته افرادی که با برادرش درگیر شدند ناشناس بودند و خودشان را معرفی نکردند.

 

خانم فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان به چند پرسش پاسخ داده است:

 

باشگاه خبرنگاران جوان: در فیلمی که از شما در یک پمپ بنزین منتشر شده، دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟

 

حدود دو سه شب پیش من، برادر و پسرم پمپ بنزین رفتیم تا بنزین بزنیم؛ پسر و برادرم از خودرو پیاده شدند و چند دقیقه طول نکشید که صدای پسرم بلند شد و من را صدا می‌زد. من شوکه بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم؛ از خودرو پیاده شدم و دیدم برادرم را می‌زنند.

 

چند فرد ناشناس با لباس و خودرو‌های شخصی در تاریکی نیمه شب در پمپ بنزین بودند و هر چقدر می‌پرسیدم شما چه کسی هستید، پاسخم را نمی‌دادند و می‌گفتند باید برادرت را ببریم. من تصور می‌کردم می‌خواهند برادرم را ببرند تا بلایی سرش بیاورند. اگر این افراد از نیروی انتظامی باشند، باید خودشان را معرفی کنند و حکم ارائه دهند. در این صورت ما هم به قانون تمکین می‌کنیم، اما متأسفانه آن افراد چنین کاری نکردند.

 

در فیلمی که منتشر شده مرتب فریاد می‌زدم که به ۱۱۰ زنگ بزنید، به چند جوان که آنجا بودند می‌گفتم من مقصودی نماینده شهر شما هستم و غریبه نیستم، تو را به خدا یکی از شما به ۱۱۰ زنگ بزند؛ این‌ها به ما نمی‌گویند چه کسی هستند.

 

افرادی که می‌خواستند برادرم را ببرند، بی‌حرمتی کردند، برادرم را بر زمین انداختند و خودم دستم آسیب دید و متأسفانه چادر از سرم افتاد. آنها هیچ پاسخی ندادند و با این شکل، فیلم گرفتند و در فضای مجازی ارسال کردند. خودشان هم با ادبیات خودشان این کار را انجام دادند و منتشر کردند.

 

برادرم پرونده‌ قضایی دارد که برای سال ۹۶ است. کارش ساخت و ساز آپارتمان است و طبیعتاً در این کار مسائل و اختلافات حقوقی و معاملاتی پیش می‌آید. وگرنه او مشکل اخلاقی و سیاسی ندارد و خدای نکرده دزدی نکرده است. برخی افراد که از قبل ما را تهدید کرده بودند، روی موضوع پرونده او دست گذاشتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان:  یک خبرگزاری با سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد گفتگو کرده است؛ آقای سجاد بیرانوند گفته شما از اجرای حکم دستور قضایی استنکاف کردید و قصد فراری دادن برادرتان را داشتید. 

 

من امروز از سرپرست دادسرای عمومی شکایت کردم. او متأسفانه بدون اینکه از من بپرسد و حرفی بزند، این خبر را نشر داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: شما محتوای گفته‌های سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد را تأیید یا تکذیب می‌کنید؟

 

قبول دارم که برادرم مشکلاتی به واسطه پرونده هایش داشته، اما اینکه گفته شده از بردن برادرم از طرف مراجع قانونی جلوگیری کردم درست نیست، زیرا آن افراد در پمپ بنزین هویتشان مشخص نبود و در تاریکی شب با لباس شخصی و بدون حکم، سر ما ریختند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: آقای بیرانوند گفته برادر شما از طریق واحد جلب دادسرا از سمت سه مامور انتظامی کلانتری دستگیر شده است. آیا این درست بوده؟

 

چهار تا پنج نفر بودند و سه نفر نبودند، ریختند بر سر ما و هیچ علامتی نداشتند که من بدانم آنها از نیروی انتظامی هستند یا نه. 

 

حتی وقتی می‌خواستند برادرم را ببرند، من از فرصت استفاده کردم و خودم را سوار بر خودرویشان کردم که برادرم را جایی نبرند و بلایی به سرش نیاورند.

 

پس از این اتفاق به فرمانده انتظامی بروجرد زنگ زدم و گفتم آقای مهدوی کیا چنین اتفاقی افتاده، آیا شما در جریان هستید؟ او هم گفت من در جریان نیستم.

 

من می پرسم شما در چنین شرایطی چه می‌کنید؟ چه کسی این فیلم را گرفت و به سرعت پخش کرد؟

 

باشگاه خبرنگاران جوان: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد این را هم گفته که در جریان دستگیری برادر شما بوده.

 

آقای بیرانوند گفته بود دستور دادم، اما اگر دستور داده، نباید ضابطان حکمی نشان می‌دادند و مشخصه‌ای می‌داشتند؟

 

ما در چنین شرایطی که حق داشتیم بپرسیم آنها چه کسانی هستند. من در فیلم می‌گویم با پلیس تماس بگیرند و این یعنی مقاومتی در برابر قانون ندارم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان: یک خبرگزاری نوشته شما نماینده اصلاح طلب مجلس هستید؛ البته صرف اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نقطه ضعف یا قوت نیست. تأیید می کنید که جریان سیاسی شما همان چیزی است که این خبرگزاری اعلام کرده است؟

 

خدا از آن‌ها نگذرد. من اصلاح‌طلب نیستم و این را به شدت رد می‌کنم؛ به چه علت این را گفتند؟ این نشان می‌دهد که یک جریان از پیش تعیین شده وجود داشته است. خودشان آدم فرستادند، ما را معطل کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند. بعد هم این گزارش آقای بیرانوند بیرون آمده است.

 

 

 

 

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی