🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

سید حسن نصرالله: جنایت اسرائیل در لبنان، اعلان جنگ است؛ پاسخ خواهیم داد

دبیر کل جنبش حزب الله، به شهادت رساندن شمار زیادی از مردم این کشور توسط رژیم صهیونیستی را به منزله اعلان جنگ دانست و گفت که صهیونیستها با چنین جنایاتی نخواهند توانست شهرک‌نشینان فراری را به منازل خود در شمال فلسطین اشغالی بازگردانند.

 

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله امروز پنجشنبه سخنرانی خود را درباره آخرین تحولات جنگ غزه و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان آغاز کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنرانی خود ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای انفجارهای اخیر در دستگاه‌های ارتباطی در بیروت تاکید کرد که مردم لبنان در زمینه امدادرسانی به افراد زخمی و همچنین انتقال خون به افراد نیازمند سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات این انفجارها این بود که ما در لبنان شاهد یک حماسه انسانی بسیار بزرگ بوده‌ایم، گفت: ما قدردان حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه در زمینه خدمات پزشکی به افراد زخمی خود هستیم. از ایران سپاسگزاریم که روز گذشته یک هواپیما به لبنان فرستاد تا ده‌ها نفر از افراد زخمی را برای مداوا به کشور خود منتقل کند.نصرالله با اشاره به اینکه قدردان تمام کشورهای هستیم که با دولت لبنان تماس گرفتند و برای کمک به مردم این کشور اعلام آمادگی کردند، از همه کشورها، نهادها، گروه‌ها یا احزاب سیاسی که این جنایت تروریستی را در لبنان محکوم کردند، قدردانی کرد. 

وی در ادامه تصریح کرد: در روز سه شنبه شمار زیادی از دستگاه‌های ارتباطی در لبنان توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. دشمن در این عملیات تمامی ضوابط و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و به هیچ چیزی احترام نگذاشت، نه از نظر اخلاقی، انسانی و حقوقی. برخی از این انفجارها در بیمارستان‌ها صورت گرفت؛ برخی در بازارها، برخی در بازارها، برخی در خانه‌ها، و در خودروها و مناطقی که بسیاری از غیرنظامیان در آن حضور داشتند.

جنایت اسرائیل، اعلان جنگ است

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: دشمن اسرائیلی در روز چهارشنبه به انفجار ابزارهای ارتباطی دیگر نیز ادامه داد که به شهادت ده‌ها غیر نظامی از جمله چندین زن و کودک منجر شد. هزاران نفر نیز در پی انفجارها زخمی شدند. دشمن فکر می‌کرد که ما بیش از ۴۰۰۰ دستگاه در اختیار داریم در نهادها و موسسات مختلف از آن به استفاده می‌شود. لذا زمانی که این دستگاه ها را منفجر کرد، قصد داشت در یک دقیقه، ۴۰۰۰ انسان را به قتل برساند که این تعداد نشانگر میزان جنایت رژیم صهیونیستها بود که قصد داشتند هزاران نفر را به شهادت برسانند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه قصد داشت در طی دو دقیقه ۵۰۰۰ غیرنظامی لبنانی را به شهادت برساند، تصریح کرد: وضعیت برخی از افراد زخمی به اندازه‌ای وخیم است که پزشکان می‌گویند احتمال شهادت آنان وجود دارد. این اقدام را چه می‌توانیم بنامیم؟ جنایت تروریستی بزرگ که از زمان ایجاد این غده سرطانی در منطقه شکل گرفته است؟. این یک کشتار جمعی و تجاوز بزرگ علیه ملت لبنان و حاکمیت و امنیت این کشور به شمار می‌رود. 

نصرالله با اشاره به اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی به منزله اعلان جنگ است، خاطرنشان کرد: ما کمک کمیته‌های تحقیقاتی فنی تشکیل دادیم و در حال بررسی تمامی سناریوها و فرضیه‌ها هستیم. در خصوص انفجارها تقریبا به نتایج شبه قطعی رسیده‌ایم تا اینکه به نتیجه قطعی برسیم. اما به صورت خلاصه باید گفت که تحقیقات به صورت کاملا دقیق در حال جریان است؛ از ساخت این پیجرها گرفته تا انتقال و توزیع آن در لبنان و نحوه انفجار آن. ما در مدت زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه باید اعتراف کنیم که یک حمله ضربه امنیتی و انسانی خورده‌ایم، ادامه داد: این نوع جنایت و کشتار، تقریباً در در جهان بی‌سابقه است؛ یعنی انفجار دستگاه‌های بی‌سیم، آن هم بدون هیچ‌ توجهی به اینکه این بی‌سیم در چه منطقه‌ای قرار دارد. اما این طبیعت جنگ و درگیری‌ست و ما هم دشمن خود را می‌شناسیم. این دشمن از نظر تکنولوژی نیز برتری نسبی در مقایسه ما دارد؛ زیرا کشورهای غربی ناتو و تمامی کشورهایی که جدیدترین تکنولوژی ها را در اختیار دارند حامی این رژیم به شمار می‌روند.

نصرالله با اشاره به اینکه مطمئن هستیم از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهیم آمد، عنوان کرد:من با اطمینان به شما می‌گویم که چنین ضرباتی ما را از پا در نخواهد آورد؛ زیرا تجربه مشابه این ضربات را داریم، اما باید از این حمله درس بگیریم و مستحکم‌تر شویم و بتوانیم با تمامی احتمالات مقابله کنیم. اما اینکه دشمن چرا دست به جنایت زد باید به اهداف آن اشاره کنیم که مهمترین آن عملیات طوفان الاقصی است.دبیر کل حزب الله همچنین ادامه داد ما تا چند هفته دیگر در آستانه یک سالگی طوفان الاقصی قرار داریم؛ طوفان بسیار مبارکی که رژیم صهیونیستی را درنوردیده است.

دبیر کل حزب الله ادامه داد: در خصوص مشارکت ما در این عملیات، بسیاری از افراد بودند که می‌گفتند مشارکت در این عملیات هیچ سودی نخواهد داشت، اما این حرف‌ها برای من اهمیتی ندارد؛ آنچه برای من مهم بوده، اظهارات فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی رژیم صهیونیستی در خصوص شکست آنان در این عملیات است. آنچه اهمیت دارد این است که آنان وضعیت جبهه شمال را چگونه ارزیابی می‌کنند؟.

وی با بیان اینکه رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفته است که آنچه در شمال فلسطین اشغالی رخ داده است، نخستین شکست راهبردی اسرائیل در این منطقه به شمار میرود، تأکید کرد: برخی از سران اسرائیل نیز می‌گویند که در جبهه شمال شکست خورده‌اند. همچنین به میزان خسارت‌های اقتصادی ناشی از این حملات اذعان دارند. آنان در مورد فرسایش نیروهای اسرائیلی در جبهه شمال سخن می‌گویند و به این مسئله اعتراف دارند.

مقاومت لبنان، بیش از پیش، قدرتمند شده است

نصرالله با تأکید بر اینکه جبهه‌های پشتیبانی یمن و لبنان، ارتش اسرائیل را تضعیف کرده‌اند، گفت: جبهه‌ای که مقاومت لبنان علیه رژیم صهیونیستی باز کرده است، یکی از مهمترین برگ های چانه زنی در مذاکرات غزه برای نیروهای مقاومت فلسطین به شمار می‌رود. به همین دلیل دشمن از روز نخست سعی داشت جبهه لبنان را متوقف کند و در این زمینه تلاش‌های بسیار زیادی انجام داد از جمله تهدید. به همین دلیل به قواعد درگیری که قبلاً وجود داشت پایبند بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با این حملات قصد دارد محیط مقاومت لبنان را هدف قرار داده و آن را خسته کند، ادامه داد: دشمن در اجرای طرح خود شکست خورد؛ زیرا آنچه از افراد زخمی و خانواده‌های شهدا شنیدیم نشان داد که آنان همچنان به مسیر مقاومت ادامه خواهند دا.د اینها چیزهایی است که ما وقتی اظهارات آنان را می‌شنویم، احساس خجالت می‌کنیم.

نصرالله با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال هدف قرار دادن ساختار مقاومت بود، افزود: امروز باید بگویم که ساختار مقاومت به هیچ عنوان دچار تزلزل نشده و شکست نخورده است، بلکه به خاطر تلاش مجاهدان و خون شهدایی که ریخته شد، از نظر استحکام، انسجام و قدرت و سلاح همچنان استوار باقی مانده است. به همه دوستان مقاومت می‌گویم و به آنان اطمینان می‌دهم که حزب الله قدرتمند بوده و مستحکم و منسجم باقی خواهد ماند.

هیچ یک از اهداف اسرائیل محقق نشده است

دبیر کل حزب الله خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند که آنچه رخ داد هیچ ضربه‌ای به سوخت ساختار، قدرت و نظام فرماندهی ما وارد نخواهد کرد، بلکه باعث افزایش قدرت، پایمردی و ایستادگی ما خواهد شد.

 وی با بیان اینکه اهداف دشمن در خصوص جدا کردن جبهه لبنان از غزه و متزلزل کردن ساختار حزب الله لبنان راه به جایی نبرده و شکست خورده است، تصریح کرد: هرچند که برخی معتقدند صهیونیست‌ها از هوش بالایی برخوردارند، ولی با این جنایتی که در لبنان انجام دادند ثابت کردند که سطح بالایی از حماقت در وجود آنها قرار دارد. آنان تا این لحظه از عمق فرهنگی ایمانی و مذهبی حامیان مقاومت اطلاعی ندارند.

نصرالله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی نخواهد توانست ساکنان اسرائیلی را به شمال فلسطین اشغالی بازگرداند، خطاب به صهیونیستها خاطرنشان کرد: هر کاری که دوست دارید انجام دهید. اگر می‌خواهید شهرک‌نشینان به منازل خود بازگردند، تنها راه آن، توقف جنگ غزه است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه فرمانده احمق منطقه شمالی پیشنهاد ایجاد کمربند امنیتی داده است، تصریح کرد: ما امیدواریم و آرزو می‌کنیم که صهیونیست‌ها وارد اراضی لبنان شوند. به صهیونیست‌ها می‌گویم که آنچه انجام دهید باعث افزایش آوارگی صهیونیست‌ها از شمال خواهد شد و فرصت بازگرداندن آنان را از بین خواهد برد.



نوشته شده توسط Correspondent: Ali Bagheri Kakash
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات
logo-samandehi پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی

دبیر کل جنبش حزب الله، به شهادت رساندن شمار زیادی از مردم این کشور توسط رژیم صهیونیستی را به منزله اعلان جنگ دانست و گفت که صهیونیستها با چنین جنایاتی نخواهند توانست شهرک‌نشینان فراری را به منازل خود در شمال فلسطین اشغالی بازگردانند.

 

به گزارش پایگاه خبری بوعلی ؛ سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله امروز پنجشنبه سخنرانی خود را درباره آخرین تحولات جنگ غزه و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان آغاز کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنرانی خود ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای انفجارهای اخیر در دستگاه‌های ارتباطی در بیروت تاکید کرد که مردم لبنان در زمینه امدادرسانی به افراد زخمی و همچنین انتقال خون به افراد نیازمند سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات این انفجارها این بود که ما در لبنان شاهد یک حماسه انسانی بسیار بزرگ بوده‌ایم، گفت: ما قدردان حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، عراق و سوریه در زمینه خدمات پزشکی به افراد زخمی خود هستیم. از ایران سپاسگزاریم که روز گذشته یک هواپیما به لبنان فرستاد تا ده‌ها نفر از افراد زخمی را برای مداوا به کشور خود منتقل کند.نصرالله با اشاره به اینکه قدردان تمام کشورهای هستیم که با دولت لبنان تماس گرفتند و برای کمک به مردم این کشور اعلام آمادگی کردند، از همه کشورها، نهادها، گروه‌ها یا احزاب سیاسی که این جنایت تروریستی را در لبنان محکوم کردند، قدردانی کرد. 

وی در ادامه تصریح کرد: در روز سه شنبه شمار زیادی از دستگاه‌های ارتباطی در لبنان توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. دشمن در این عملیات تمامی ضوابط و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و به هیچ چیزی احترام نگذاشت، نه از نظر اخلاقی، انسانی و حقوقی. برخی از این انفجارها در بیمارستان‌ها صورت گرفت؛ برخی در بازارها، برخی در بازارها، برخی در خانه‌ها، و در خودروها و مناطقی که بسیاری از غیرنظامیان در آن حضور داشتند.

جنایت اسرائیل، اعلان جنگ است

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: دشمن اسرائیلی در روز چهارشنبه به انفجار ابزارهای ارتباطی دیگر نیز ادامه داد که به شهادت ده‌ها غیر نظامی از جمله چندین زن و کودک منجر شد. هزاران نفر نیز در پی انفجارها زخمی شدند. دشمن فکر می‌کرد که ما بیش از ۴۰۰۰ دستگاه در اختیار داریم در نهادها و موسسات مختلف از آن به استفاده می‌شود. لذا زمانی که این دستگاه ها را منفجر کرد، قصد داشت در یک دقیقه، ۴۰۰۰ انسان را به قتل برساند که این تعداد نشانگر میزان جنایت رژیم صهیونیستها بود که قصد داشتند هزاران نفر را به شهادت برسانند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه قصد داشت در طی دو دقیقه ۵۰۰۰ غیرنظامی لبنانی را به شهادت برساند، تصریح کرد: وضعیت برخی از افراد زخمی به اندازه‌ای وخیم است که پزشکان می‌گویند احتمال شهادت آنان وجود دارد. این اقدام را چه می‌توانیم بنامیم؟ جنایت تروریستی بزرگ که از زمان ایجاد این غده سرطانی در منطقه شکل گرفته است؟. این یک کشتار جمعی و تجاوز بزرگ علیه ملت لبنان و حاکمیت و امنیت این کشور به شمار می‌رود. 

نصرالله با اشاره به اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی به منزله اعلان جنگ است، خاطرنشان کرد: ما کمک کمیته‌های تحقیقاتی فنی تشکیل دادیم و در حال بررسی تمامی سناریوها و فرضیه‌ها هستیم. در خصوص انفجارها تقریبا به نتایج شبه قطعی رسیده‌ایم تا اینکه به نتیجه قطعی برسیم. اما به صورت خلاصه باید گفت که تحقیقات به صورت کاملا دقیق در حال جریان است؛ از ساخت این پیجرها گرفته تا انتقال و توزیع آن در لبنان و نحوه انفجار آن. ما در مدت زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه باید اعتراف کنیم که یک حمله ضربه امنیتی و انسانی خورده‌ایم، ادامه داد: این نوع جنایت و کشتار، تقریباً در در جهان بی‌سابقه است؛ یعنی انفجار دستگاه‌های بی‌سیم، آن هم بدون هیچ‌ توجهی به اینکه این بی‌سیم در چه منطقه‌ای قرار دارد. اما این طبیعت جنگ و درگیری‌ست و ما هم دشمن خود را می‌شناسیم. این دشمن از نظر تکنولوژی نیز برتری نسبی در مقایسه ما دارد؛ زیرا کشورهای غربی ناتو و تمامی کشورهایی که جدیدترین تکنولوژی ها را در اختیار دارند حامی این رژیم به شمار می‌روند.

نصرالله با اشاره به اینکه مطمئن هستیم از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهیم آمد، عنوان کرد:من با اطمینان به شما می‌گویم که چنین ضرباتی ما را از پا در نخواهد آورد؛ زیرا تجربه مشابه این ضربات را داریم، اما باید از این حمله درس بگیریم و مستحکم‌تر شویم و بتوانیم با تمامی احتمالات مقابله کنیم. اما اینکه دشمن چرا دست به جنایت زد باید به اهداف آن اشاره کنیم که مهمترین آن عملیات طوفان الاقصی است.دبیر کل حزب الله همچنین ادامه داد ما تا چند هفته دیگر در آستانه یک سالگی طوفان الاقصی قرار داریم؛ طوفان بسیار مبارکی که رژیم صهیونیستی را درنوردیده است.

دبیر کل حزب الله ادامه داد: در خصوص مشارکت ما در این عملیات، بسیاری از افراد بودند که می‌گفتند مشارکت در این عملیات هیچ سودی نخواهد داشت، اما این حرف‌ها برای من اهمیتی ندارد؛ آنچه برای من مهم بوده، اظهارات فرماندهان نظامی و مسئولان سیاسی رژیم صهیونیستی در خصوص شکست آنان در این عملیات است. آنچه اهمیت دارد این است که آنان وضعیت جبهه شمال را چگونه ارزیابی می‌کنند؟.

وی با بیان اینکه رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اسرائیل گفته است که آنچه در شمال فلسطین اشغالی رخ داده است، نخستین شکست راهبردی اسرائیل در این منطقه به شمار میرود، تأکید کرد: برخی از سران اسرائیل نیز می‌گویند که در جبهه شمال شکست خورده‌اند. همچنین به میزان خسارت‌های اقتصادی ناشی از این حملات اذعان دارند. آنان در مورد فرسایش نیروهای اسرائیلی در جبهه شمال سخن می‌گویند و به این مسئله اعتراف دارند.

مقاومت لبنان، بیش از پیش، قدرتمند شده است

نصرالله با تأکید بر اینکه جبهه‌های پشتیبانی یمن و لبنان، ارتش اسرائیل را تضعیف کرده‌اند، گفت: جبهه‌ای که مقاومت لبنان علیه رژیم صهیونیستی باز کرده است، یکی از مهمترین برگ های چانه زنی در مذاکرات غزه برای نیروهای مقاومت فلسطین به شمار می‌رود. به همین دلیل دشمن از روز نخست سعی داشت جبهه لبنان را متوقف کند و در این زمینه تلاش‌های بسیار زیادی انجام داد از جمله تهدید. به همین دلیل به قواعد درگیری که قبلاً وجود داشت پایبند بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با این حملات قصد دارد محیط مقاومت لبنان را هدف قرار داده و آن را خسته کند، ادامه داد: دشمن در اجرای طرح خود شکست خورد؛ زیرا آنچه از افراد زخمی و خانواده‌های شهدا شنیدیم نشان داد که آنان همچنان به مسیر مقاومت ادامه خواهند دا.د اینها چیزهایی است که ما وقتی اظهارات آنان را می‌شنویم، احساس خجالت می‌کنیم.

نصرالله با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال هدف قرار دادن ساختار مقاومت بود، افزود: امروز باید بگویم که ساختار مقاومت به هیچ عنوان دچار تزلزل نشده و شکست نخورده است، بلکه به خاطر تلاش مجاهدان و خون شهدایی که ریخته شد، از نظر استحکام، انسجام و قدرت و سلاح همچنان استوار باقی مانده است. به همه دوستان مقاومت می‌گویم و به آنان اطمینان می‌دهم که حزب الله قدرتمند بوده و مستحکم و منسجم باقی خواهد ماند.

هیچ یک از اهداف اسرائیل محقق نشده است

دبیر کل حزب الله خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند که آنچه رخ داد هیچ ضربه‌ای به سوخت ساختار، قدرت و نظام فرماندهی ما وارد نخواهد کرد، بلکه باعث افزایش قدرت، پایمردی و ایستادگی ما خواهد شد.

 وی با بیان اینکه اهداف دشمن در خصوص جدا کردن جبهه لبنان از غزه و متزلزل کردن ساختار حزب الله لبنان راه به جایی نبرده و شکست خورده است، تصریح کرد: هرچند که برخی معتقدند صهیونیست‌ها از هوش بالایی برخوردارند، ولی با این جنایتی که در لبنان انجام دادند ثابت کردند که سطح بالایی از حماقت در وجود آنها قرار دارد. آنان تا این لحظه از عمق فرهنگی ایمانی و مذهبی حامیان مقاومت اطلاعی ندارند.

نصرالله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی نخواهد توانست ساکنان اسرائیلی را به شمال فلسطین اشغالی بازگرداند، خطاب به صهیونیستها خاطرنشان کرد: هر کاری که دوست دارید انجام دهید. اگر می‌خواهید شهرک‌نشینان به منازل خود بازگردند، تنها راه آن، توقف جنگ غزه است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه فرمانده احمق منطقه شمالی پیشنهاد ایجاد کمربند امنیتی داده است، تصریح کرد: ما امیدواریم و آرزو می‌کنیم که صهیونیست‌ها وارد اراضی لبنان شوند. به صهیونیست‌ها می‌گویم که آنچه انجام دهید باعث افزایش آوارگی صهیونیست‌ها از شمال خواهد شد و فرصت بازگرداندن آنان را از بین خواهد برد.

Correspondent: Ali Bagheri Kakash

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی