⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب
آخرین نظرات

۱۲۳ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

المیادین در خبری فوری اعلام کرد: یک کشتی اسرائیلی با ۵۲ خدمه توسط انصارالله یمن در دریای سرخ توقیف شد.

برخی رسانه‌ها از جمله العربیه عصر امروز مدعی شدند انصارالله یمن یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» با ۲۲ سرنشین را در اختیار گرفته است.

 

شبکه خبری المیادین نیز دقایقی بعد، به نقل از منابع موثق گزارش داد «نیرو‌های دریایی یمن موفق شدند یک کشتی صهیونیستی را در عمق دریای سرخ توقیف کنند».

 

المیادین خبر داده ۵۲ نفر در این کشتی اسرائیلی، بازداشت شده‌اند.

 

منابع موثق یمنی تأکید کردند که خدمه کشتی و سرنشینان آن در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارند و ملیت آن‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط یمن شناسایی شده است.

 

در همین رابطه، وبگاه آکسیوس به نقل از یک منبع صهیوینستی نوشت: حوثی‌ها (انصارالله) به یک کشتی که بخشی از آن متعلق به یک شرکت اسرائیلی بود، حمله کردند و کنترل آن را به دست گرفتند.

 

منابع المیادین همچنین گفته‌اند که یک تاجر اسرائیلی به نام «رامی اونگر» مالک کشتی بوده است.

 

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داده تل‌آویو در حال بررسی این موضوع است.

 

«امیت سیگال» خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کشتی تصرف شده توسط انصارالله یمن متعلق به صهیونیست‌ها است و سرنشینان آن صهیونیستی نیستند و هدف یمنی‌ها وارد کردن ضربات سنگین به تجارت صهیونیست‌ها است.

 

نیرو‌های مسلح یمن نیز پس از انتشار این خبر‌ها اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر بیانیه‌ای مهمی را منتشر خواهد کرد.

 

پیشتر نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده بود که انواع کشتی‌های رژیم صهیونیستی را که برای رژیم اشغالگر کار می‌کنند، هدف قرار خواهند داد.

 

نیرو‌های مسلح یمن همچنین از همه کشور‌های جهان خواست تا شهروندان خود را که بر روی این کشتی‌ها کار می‌کنند، خارج کنند.

 

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: توقیف کشتی توسط یمنی‌ها اتفاق خطرناکی است./ ایسنا

 

نتانیاهو ایران را به دست داشتن در توقیف کشتی در نزدیکی یمن متهم کرد

 

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران پشت توقیف یک فروند کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن قرار دارد.

 

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک توقیف کشتی در نزدیکی یمن را کار ایران دانست و گفت: حمله ایران به یک کشتی بین‌المللی را محکوم می‌کنیم!/ ایرنا

 

انصارالله یمن: به توقیف کشتی‌های صهیونیستی ادامه خواهیم داد

 

انصارالله یمن اعلام کرد: از همه کشور‌هایی که اتباع آن‌ها در دریای سرخ کار می‌کنند می‌خواهیم از هرگونه کار یا فعالیت با کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های متعلق به اسرائیلی‌ها خودداری کنند.

 

صنعا: کشتی‌های اسرائیلی اهداف مشروعی برای ما خواهد بود

 

سرتیب یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد که در راستای اجرای دستورات رهبر این کشور و مسئولیت اخلاقی و دینی در قبال ملت فلسطین، نیروی دریایی یمن، عملیات نظامی را در دریای سرخ انجام داده است.

 

سریع گفت که در جریان این عملیات، نیرو‌های یمن موفق شدند یک کشتی اسرائیلی را تحت کنترل خود درآورند و آن را به ساحل هدایت کنند.

 

وی به همه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که با این رژیم همکاری کنند، هشدار داد که هدف مشروعی برای نیرو‌های مسلح یمن خواهند بود.

alibagherikahkesh.blog.ir

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

🔹بر اساس مسئولیت دینی، ملی و اخلاقی و با توجه به تجاوزات وحشیانه اسرائیلی-آمریکایی که نوار غزه در معرض آن از جمله کشتار و نسل کشی روزانه است و در پاسخ به خواسته های مردم یمن و خواسته های مردم آزاده و برای امدادرسانی به مردم مظلوم خود در غزه، نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که تمامی انواع کشتی های زیر را هدف قرار خواهند داد:

 

۱. کشتی های حامل پرچم رژیم صهیونیستی

۲. کشتی هایی که توسط شرکت های اسرائیلی اداره می شوند

۳. کشتی های متعلق به شرکت های اسرائیلی.

 

🔹نیروهای مسلح یمن همچنین از همه کشورهای جهان می‌خواهد:

آ. خروج شهروندان خود که روی خدمه این کشتی ها کار می کنند.

ب. از حمل یا جابجایی با این کشتی ها خودداری کنید.

 

🔹به کشتی های خود اطلاع دهید که از این کشتی ها دوری کنند.

 

alibagherikahkesh.blog.ir

نمایندگان مجلس در جریان بررسی برنامه هفتم سن بازنشستگی را افزایش دادند.

به گزارش خبر روز ؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) در ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم، بند الحاقی بند خ ماده ۲۹ لایحه را به تصویب رساندند.

 

بر اساس بند الحاقی بند خ ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و تقویت توان صندوق‌ها در انجام تکالیف محوله آمده است:

 

۱. بیمه پردازانی که ۲۸ تا ۳۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آن‌ها برای بازنشستگی اضافه نمی‌گردد.

۲. بیمه پردازانی که ۲۵ تا ۲۸ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی دو ماه اضافه می‌گردد.

۳. بیمه پردازانی که ۲۰ تا ۲۵ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی سه ماه اضافه می‌گردد.

۴. بیمه پردازانی که مطابق قوانین ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی چهارماه اضافه می‌گردد.

۵. بیمه پردازانی که مطابق قوانین تا ۱۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی پنج ماه اضافه می‌گردد.

 

تبصره -۱ اجرای تمام یا بخشی از احکام فوق الذکر مشروط بر آن است که سن بیمه شده در زمان بازنشستگی برای مردان از ۶۲ سال و برای زنان از ۵۵ سال بیشتر نباشد.

 

تبصره -۲ اصلاحات فوق در قوانین صندوقر‌های بازنشستگی به استثنای صندوق‌هایی که حداقل سن بازنشستگی بیمه شدگان آن‌ها از ارقام مذکور در تبصره (۱) بیشتر است به صورت دائمی اعمال می‌گردد.

 

تبصره -۳ ایثارگران و مشمولان قوانین سخت و زیان آور مشمول قوانین خاص خود هستند.

 

تبصره -۴ اشخاص موضوع این حکم با رضایت خود و موافقت دستگاه‌های ذی ربط می‌توانند بدون نیاز زمان‌های مذکور در بند‌های (۲) الی (۵) تا سقف سن موضوع تبصره (۱) حسب مورد به خدمت ادامه دهند. خدمت مازاد بر اساس قوانین و مقررات مربوطه امکان پذیر است.

 

تبصره-۵ چنانچه دستگاه‌ها به خدمات برخی از کارکنان نیاز نداشته باشند حسب مورد می‌توانند بدون لحاظ زمان‌های مذکور با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه و موافقت معاون اول رئیس جمهور بر اساس قوانین مربوط نسبت به صدور احکام بازنشستگی آنان اقدام کنند.

 

تبصره ۶_ افرادی که تقاضای خود مایل به بازنشستگی زودتر از موعد فوق الذکر باشند، بازنشستگی آن‌ها مطابق قوانین مربوطه و بدون رعایت بند‌های (۱) تا (۵) بلامانع است و حقوق بازنشستگی آنان مطابق احکام این سند برقرار خواهد شد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی بند خ ماده ۲۹ لایحه را بر خلاف اصل ۸۵ قانون اساسی تشخیص داد و آن را قابل طرح ندانست. در بند خ ماده ۲۹ لایحه آمده بود که به منظور ایجاد نظام تأمین اجتماعی پایدار و تضمین حقوق بیمه شدگان جدید از ابتدای اجرای برنامه، نظام تأمین اجتماعی بیمه شدگان جدیدالورود بر اساس اصول ذیل توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان و دستگاه‌های ذی ربط تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

 

تعیین شرط سن ۶۵ سال برای مرد و ۶۰ سال برای زن و سابقه بازنشستگی ۳۵ سال برای مرد و ۳۰ سال برای زن؛ مستخدمین موجود با رضایت کتبی خود نیز می‌توانند مشمول حکم این جزء قرار گیرند.

alibagherikahkesh.blog.ir

فرمانده کل قوا صبح امروز از آخرین دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازدید کردند.

به گزارش خبر روز ؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

 

در این نمایشگاه که شامل بخش‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بود، دستاورد‌های جدید و به‌روز شده دانشمندان و متخصصان جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران تحت عنوان «از ایده تا محصولِ تمام ایرانی» به نمایش گذاشته شده بود.

 

رونمایی از سامانه پدافندی متحرک مهران و پهپاد شاهد ۱۴۷

همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، از موشک کروز هایپرسونیک «فتاح ۲»، سامانه پدافندی متحرک «مهران» و سامانه ارتقاء یافته «۹ دی» و هم‌چنین پهپاد «شاهد ۱۴۷» رونمایی شد.

 

آخرین اقدامات و پیشرفت‌ها در حوزه موشک ماهواره‌بر و ارسال ماهواره به فضا بخش دیگری از این نمایشگاه بود.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، بازدید از این نمایشگاه را شیرین و مطلوب خواندند و مهم‌ترین ویژگی آن را نیازسنجی صحیح و تمرکز علمی و تحقیقاتی بر نیاز‌ها برشمردند.

 

ایشان رسیدن به چنین دستاورد‌های علمی را ناشی از انگیزه متکی بر عزم و ایمان دانستند و تاکید کردند: هرجا جوان‌های ما با عزم و ایمان وارد شدند، توانسته‌اند کار‌های بزرگی انجام دهند و در این نمایشگاه هم نشانه‌های عزم و ایمان کاملاً مشهود بود.

 

رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه هوافضای سپاه را، ابتکار و نوآوری برشمردند و خاطرنشان کردند: البته نباید به سطح کنونی موفقیت‌ها راضی بود، زیرا بخش‌های مختلف نظامی و غیرنظامی در دنیا به صورت مستمر در حال حرکت و پیشرفت هستند و ما باید تلاش کنیم تا عقب نمانیم.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حرکت و پیشرفت در مجموعه‌های نیرو‌های مسلح را سریع و مطلوب خواندند و با تاکید بر لزوم کاهش پیدا نکردن شتاب حرکت، افزودند: ما در برخی بخش‌های کشور وضعمان خیلی خوب است، اما در برخی بخش‌ها وضعمان خوب نیست و کمبود و نقص وجود دارد که در این بخش‌ها نیز باید با تشخیص صحیح نیازها، به سمت برطرف کردن نقطه‌ی نیاز حرکت کرد.

 

دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند

 

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات فلسطین و استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفتند: قضایای غزه بسیاری از حقایق مکتوم را برای مردم دنیا آشکار کرد که یکی از این حقایق، طرفداری سران کشور‌های غربی از تبعیض نژادی است.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رژیم صهیونیستی را مظهر تبعیض نژادی خواندند و گفتند: صهیونیست‌ها خود را نژاد برتر می‌دانند و بقیه آحاد بشر را نژاد پَست به حساب می‌آورند و به همین دلیل است بدون احساس ناراحتی وجدان، چندین هزار کودک را به قتل رسانده‌اند.

 

ایشان تاکید کردند: هنگامی که رئیس جمهور آمریکا، صدراعظم آلمان، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس، با آن همه ادعا از چنین رژیم نژادپرستی حمایت و به آن کمک می‌کنند، به معنای طرفداری این آقایان از تبعیض نژادی به‌عنوان نفرت‌انگیزترین مسائل دنیا است.

 

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم اروپا و آمریکا نیز باید تکلیف خود را با این وضعیت روشن کنند و نشان دهند که طرفدار تبعیض نژادی نیستند.

 

نکته دیگری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره قضایای غزه به آن اشاره کردند، موضوع ناکامی نظامی و عملیاتی رژیم صهیونیستی بود.

 

ایشان گفتند: رژیم صهیونیستی به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده است، زیرا از ابتدا گفتند که هدف ما نابودی حماس و مقاومت و زمین‌گیر کردن آن‌ها است، اما با گذشت بیش از ۴۰ روز و با بکارگیری همه توان نظامی خود، هنوز نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند.

 

رهبر انقلاب اسلامی بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها و زنان و کودکان در غزه را نشانه عصبی بودن شدید سران رژیم صهیونیستی از شکست خود دانستند و افزودند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه، یک واقعیت است و پیشروی و ورود به داخل بیمارستان‌ها و یا خانه‌های مردم، پیروزی نیست، زیرا پیروزی به معنای شکست دادن طرف مقابل است که رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته است به آن دست یابد و در آینده هم نخواهد توانست.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید براینکه ابعاد این نتوانستن فراتر از رژیم صهیونیستی است، گفتند: این نتوانستن به معنای نتوانستنِ آمریکا و کشور‌های غربی نیز است و اکنون همه دنیا با این حقیقت مواجه شده است که یک رژیم ِ دارای امکانات و تجهیزات مفصل و پیشرفته نظامی نتوانسته است بر طرف مقابل خود که هیچ یک از این امکانات را ندارد، غلبه کند.

 

ایشان همچنین درباره وظایف و عملکرد دولت‌های مسلمان نیز افزودند: برخی دولت‌های اسلامی به ظاهر در مجامع، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و برخی هم تاکنون محکوم نکرده‌اند، اما این، قابل قبول نیست. کار اصلی آن است که شریان و جریان حیاتی رژیم صهیونیستی قطع شود و دولت‌های اسلامی مانع از رسیدن انرژی و کالا به این رژیم شوند.

 

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ملت‌ها باید با ادامه تجمعات و تظاهرات خود، نگذارند مظلومیت ملت فلسطین فراموش شود.

 

ایشان در پایان تاکید کردند: ما به وعده الهی یقین داریم و به آینده نیز امیدواریم و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

alibagherikahkesh.blog.ir

رژیم صهیونیستی اذعان کرد بالگرد خودشان حاضران در جشنواره موسیقی در اطراف نوار غزه را در روز هفتم اکتبر به اشتباه هدف قرار داده است.

 

 

به گزارش خبر روز ؛ بلاخره رژیم صهیونیستی بعد از گذشت بیش از یک ماه اذعان کرد که بالگرد خودشان حاضران در جشنواره موسیقی در اطراف نوار غزه را در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) به اشتباه هدف قرار داده است.

 

 روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از تحقیقات پلیس این رژیم نوشت: به نظر می‌رسد که یک بالگرد نظامی خودمان به اشتباه تعدادی از حاضران در جشنواره در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین "ریعیم" را کشته است.

 

این تحقیقات افزوده است که اکثریت حاضران در جشنواره توانسته اند فرار کنند.در بخش دیگری از این تحقیقات آمده است که جنبش حماس از قبل از برگزاری این جشنواره اطلاع نداشته است.

 

با شروع عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه رسانه و مقامات رژیم صهیونیستی با بزرگ نمایی و فضاسازی دروغین برای مظلوم نمایی خود مدعی شده بودند که مبارزان حماس به شرکت کنندگان در این جشنواره حمله کرده و آن‌ها را کشته اند.

 

رژیم صهیونیستی حمله به این جشنواره موسیقی را به عنوان بهانه خود برای حملات همه جانبه به غیرنظامیان در نوار غزه قرار داد و از حمایت کشور‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و چراغ سبز آن‌ها برای کشتار دسته جمعی فلسطینیان برخوردار شد.

alibagherikahkesh.blog.ir

روز پرستار

alibagherikahkesh.blog.ir

یک عضو مجلس سنای فرانسه به ظن استفاده از مواد مخدر علیه یکی از همکارانش با هدف تعرض جنسی به وی به طور موقت بازداشت شد.

ژوئل گریو، سناتور ۶۶ ساله فرانسوی مظنون است که سه‌شنبه شب به یک همکار قانونگذارش از اعضای مجلس ملی فرانسه بدون کسب رضایتش مواد مخدر خورانده است تا سپس به او تعرض جنسی کند. رسانه‌های فرانسه گزارش داده‌اند که نتیجه تست مواد مخدر شخص ژوئل گریو مثبت بوده است.

 

این سناتور میانه‌رو عضو کمیسیون روابط خارجی سنای فرانسه است. او از نزدیکان ادوارد فیلیپ، نخست‌وزیر پیشین فرانسه محسوب می‌شود. 

 

نام ژوئل گریو پیش از این نیز در رسانه‌های فرانسه به دلیل موضوعات جنسی مطرح شده بود. او در سال ۲۰۱۶ همزمان با بحث بر سر تروریسم در مجلس سنای فرانسه توئیتی از سخنان یکی از همکارانش را به همراه عکس یک آلت جنسی منتشر کرده بود. 

 

وکیل مدافع ژوئل گریو اتهام‌های مطرح‌شده علیه موکلش را که در بازداشت موقت به سر می‌برد رد کرده است. 

 

نام نماینده‌ زن مجلس ملی فرانسه که ژوئل گریو را متهم به استفاده از مواد مخدر با هدف تعرض جنسی به وی کرده فاش نشده است. این نماینده مجلس ملی فرانسه گفته که سه‌شنبه شب پس از نوشیدن مشروبی که ژوئل گریو برای وی آماده کرده بود دچار سرگیجه و تپش قلب شده است. 

 

او در نهایت ساعاتی بعد در بیمارستان بستری شد و آزمایش خون و ادارارش از مصرف اکستازی حکایت داشت. بنا به گزارش رسانه‌های فرانسه رد انواع مواد مخدر از جمله آمفتامین، مواد افیونی، ماری‌جوانا، متادون و اکستازی در آزمایش خون ژوئل گریو مشاهده شده است. 

 

ژوئل گریو از سال ۲۰۱۱ عضو مجلس سنای فرانسه است.

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

 

 

alibagherikahkesh.blog.ir

                               

                                               بسمه‌ تعالی

 

اُذِنَ لِلَّذین یُقاتَلونَ بِأنَّهُم ظُلِموا و إنَّ اللهَ عَلی نَصرِهِم لَقَدیر

 

«به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته اند؛ و خدا بر یاری آن‌ها تواناست.» (سوره مبارکه حج آیه ۳۹)

 

غزه تو را فرا میخواند؛ غزه بارزترین نماد قربانی شدن

 

بدینوسیله از ملت شریف ایران اسلامی در سراسر کشور دعوت میکند تا در حمایت از زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین، همگام با همه آزادگان و وجدان‌های آگاه جهان برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار ددمنشانه مزدوران این حکومت فاسد و غاصب و همچنین محکومیت حمایت‌های بی‌دریغ حکام غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار از رژیم غصب صهیونیستی دعوت می‌نماید تا در راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان ماه شرکت فرمایند و ضمن بستن پیمان مجدد با مردم مظلوم غزه، حمایت همه‌جانبه خود را از مبارزات غیرتمندانه آنان اعلام دارد.

 

گرچه تاکنون رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نکرده، حرمت‌شکنی مسجدالاقصی را روا داشته و خون‌های فراوان از کودکان و زنان و مردان سرزمین فلسطین را بر زمین ریخته و مردم غزه را به آوارگی کشانده؛ اما ملت فلسطین زندهتر از قبل، آرمان قدس پویا‌تر از همیشه و اسرائیل رسواتر از همه دوران عمر خود بوده و هرگز نخواهد توانست تفکر مقاومت و آزادگی را که در سلول به سلول نسل نوین فلسطین ریشه دوانیده از بین ببرد؛ چرا که آنان امروز مصممتر از دیروزند و به یاری خداوند متعال و حمایت ملت‌های مسلمان و آزاده جهان بر این دشمن جنایتکار پیروز خواهند شد.

 

زمان و مکان راهپیمایی: روز شنبه ۱۴۰۲.۰۸.۲۷، میعادگاه های سراسر کشور 

alibagherikahkesh.blog.ir

خط حزب‌الله نشریه متعلق به دفتر رهبر انقلاب اسلامی ایران، نوشت: ادعای رویترز درباره محتوای دیدار آقای اسماعیل‌هنیه با رهبر انقلاب، سراسر کذب است.

پس از تکذیب رسمی خبر رویترز از جانب حماس، نشریه خط‌حزب‌الله وابسته به دفتر حفظ و نشر حضرت‌آیت‌الله‌خامنه‌ای نیز در گزارش هفته آخرین شماره خود، خبر منتشر شده در خبرگزاری رویترز درباره محتوای دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر‌انقلاب‌اسلامی‌ایران را "سراسر کذب" خواند.

 

این نشریه با دروغ نامیدن این‌گونه اخبار، نوشت: در حالی که چندی پیش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای اسماعیل‌هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه با ایشان بر سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از نیرو‌های مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تأکید کردند، خبرگزاری رویترز در گزارشی سراسر کذب، ادعا کرد که "رهبر ایران به این مقام ارشد حماس گلایه کرده که چرا پیشتر اطلاعی در خصوص حمله آن‌ها به اسرائیل نداده است و اینکه قرار نیست جمهوری اسلامی وارد این جنگ شود. " این رسانه با خارج شدن از اصول حرفه‌ای و بدون داشتن منبع موثق، این ادعای دروغ را در حالی مطرح می‌کند که افکار عمومی جهان شاهد حمایت‌های متعدد و مکرر رهبر‌انقلاب‌اسلامی از عملیات اخیر حماس و مقاومت فلسطین می‌باشد. به‌عنوان نمونه رهبر انقلاب اسلامی به صراحت بیان داشتند که «ما از فلسطین دفاع می‌کنیم، ما از مبارزات دفاع می‌کنیم، ما پیشانی و بازوی طرّاحان مدبّر و هوشمند و جوانان شجاع فلسطینی را می‌بوسیم، ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم.» ۱۴۰۲/۷/۱۸

 

نشریه خط حزب‌الله با اشاره به دروغگویی‌های متعدد صهیونیست‌ها در جریان حملات وحشیانه اخیر به ملت فلسطین و مردم غزه خصوصا بیمارستان الشفاء، این‌گونه عملیات روانی را بازی صهیونیست‌ها و پروژه بگیران رسانه‌ای و بنگاه‌های خبرپراکنی با افکار عمومی دنیا در جهت سرپوش گذاشتن روی جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه عنوان کرده است.

 

گفتنی است؛ برخلاف روند رسانه‌های غربی در سانسور اخبار مربوط به مقاومت فلسطین و حماس، خبر رویترز در روز‌های گذشته در رسانه‌های بین المللی و خارجی همچون دویچه‌وله، یورونیوز، اینترنشنال، رادیو فردا و... بازنشر و برجسته‌سازی شده بود که بلافاصله با تکذیب رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و اعضای حماس مواجه شد.

alibagherikahkesh.blog.ir

 


​​​​​​

alibagherikahkesh.blog.ir

روز آزادسازی سوسنگرد

alibagherikahkesh.blog.ir