⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

بازخوانی حوادث دهه اول محرم سال ۱۴۳۱ هجری قمری/ وقتی چشم فتنه کور می شود

آنها صبح یکشنبه ششم دیماه 1388 مصادف با عاشورای سال 1431 در رثای سید و سالار شهیدان اشک ماتم و عزا می ریختند که ناگهان خبری باورنکردنی در شهر پیچید. خبر رسید اغتشاشگران سبز اموی در حالی که تصاویر دو کاندیدای شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری را در دست داشته اند، در چند خیابان تهران اقدام به آشوب، اهانت به قرآن و سیدالشهدا(ع) و برهم زدن نظم عمومی کرده اند. حمله به دسته های عزاداری و نمازگزاران ظهر عاشورا و آتش زدن خیمه سالار شهیدان و نمایشگاه عاشورا و همچنین آتش زدن علم های حضرت ابوالفضل العباس (ع) از جمله اقداماتی بود که با صوت و کف زدن آنان صورت گرفت. اگر چه پیشتر نیز در 16 آذر نیز اقدام به پاره کردن و آتش زدن تصویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کرده بودند، در روز قدس روزه خواری کرده و شعارهای اسراییل پسند سرداده بودند و چند روزمانده به عاشورا در سایت های ضدانقلاب فراخوان داده بودند اما باورپذیر نبود که جسارت این فرقه به هتک حرمت قرآن و سیدالشهدا(ع) برسد.

اغتشاشگران در خیابان های آزادی، انقلاب، ولیعصر و کریم خان و همچنین اطراف دانشگاه تهران دست به آشوب زده بودند و با به آتش کشیدن اموال عمومی و مردمی و همچنین هتک حرمت نمادهای حسینی و خیمه های حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نظم عمومی را مختل کرده بودند. آنها از فرصت مشغول شدن مردم در هیات ها، تکایا و سوگواری برای مظلومان کربلا، سوء استفاده کرده و اقدام به ایجاد اغتشاش، ناامنی و گستاخی به مقدسات کرده بودند.

مردم و بویژه دانشجویان با شنیدن خبر هتک حرمت عاشورای حسینی به دست فتنه گران، در حمایت از مکتب عاشورا شوریدند و امنیت و آرامش را به شهر برگرداندند. در پی راهپیمایی سه ساعته عزاداران تهرانی در خیابان های انقلاب و ولیعصر تا میدان هفتم تیر، حامیان خیابانی سران فتنه پا به فرار گذاشتند تا این بار لشکر یزید در عاشورای 88 شکستی سخت را از حسینیان پذیرا شود.

اغتشاشگران علاوه بر وارد آوردن خسارات فراوان به اموال عمومی، بسیاری از مغازه ها و چند خودروی نیروی انتظامی را به آتش کشیده بودند، آنها همچنین به مردم عادی و پرسنل نیروی انتظامی نیز حمله کرده بودند تا جایی که به مرگ چند شهروند بیگناه و جراحت تعدادی دیگر انجامیده بود. فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد: متاسفانه معدودی از فتنه گران با برنامه ریزی قبلی و بر اساس هدایت و فرخوان رسانه های بیگانه و با حضور در برخی خیابان ها و مسیرهای عزاداران حسینی با طرح شعارهای انحرافی اقدام به اخلال در نظم عمومی نموده که با کمال تاسف، در این اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکی جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وزارت اطلاعات نیز اعلام کرد که تعدادی از عناصر گروهک تروریستی منافقین در جریان اغتشاشات روز عاشورا دستگیر شدند. همچنین حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات عنوان کرد: به طور قطع به ما اثبات شد که اغتشاشات صورت گرفته در روز عاشورا از سوی ضد انقلاب بوده است و اینها از فرصت زمانی که مردم مشغول عزاداری سالار شهیدان بودند سوء استفاده و چهره خود را بر ملا کردند و افراد قابل توجهی دستگیر شدند که مجموعه هایی از مارکسیست ها، منافقان و دیگر گروه ها حضور داشتند.

شکرالله عنایتی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران هم گفت که درگیری های روز عاشورا خسارت های میلیون تومانی به شهر تهران وارد کرد. وی عمده این خسارت ها را شامل آتش زدن سطل های زباله، شکستن شیشه ها، به آتش کشیدن کانکس ها، مغازه ها و بانک ها و همچنین تخریب علایم راهنمایی و رانندگی دانست.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز از شرکت افرادی در اغتشاشات روز عاشورا در ازای دریافت پول خبر داد.

**رد پای بیگانه دیری نپایید که مشخص شد اتاق فکر هتک حرمت عاشورا در خارج از مرزها، اغتشاشات را سازماندهی کرده است. یکی از رسانه های ضدانقلاب با هماهنگی، مرخصی های تعطیلات کریسمس کارکنان خود را لغو کرده بود تا در روز عاشورا بتواند سرویس لازم را به آشوبگران ارائه بدهد. همچنین رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی، العربیه و صدای آمریکا اقدامات اغتشاشگران در روز عاشورا را به طور ویژه پوشش دادند. در این رابطه وزارت امور خارجه ایران، سایمون گس سفیر انگلیس در تهران را هشتم دیماه بخاطر مداخله این کشور در امور داخلی کشورمان احضار کرد.

به دنبال هتک حرمت عاشورای حسینی به یکباره فریاد حمایت های دولت های غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی و گروهک های ضد انقلاب از اغتشاشگران بلند شد. ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فردای عاشورای 88 از غرب به دلیل نوع واکنش آنها به اغتشاشات اخیر در ایران انتقاد کرد و خواستار حمایت بیشتر این کشورها از اغتشاشات در ایران شد. دولت اوباما حمایت قاطع خود را از اغتشاشگران روز عاشورا اعلام کرد و آنها را شهروندانی نامید که در جستجوی حقوق جهانی خود هستند. مایک هامبر سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز طی بیانیه ای بر حمایت از اغتشاشگران تاکید کرد. روزنامه دیلی تلگراف یک هفته پس از این جنایت با بیان این که اتفاقات اخیر ایران یکی از دلایلی است که باعث شده، خستگی از تن اوباما بعد از تعطیلات کریسمس بیرون نرود، گزارش داد که باراک اوباما پس از اغتشاشات روز عاشورا در ابراز حمایت از اغتشاشگران ایرانی متعهد شد که در تمامی رویدادهای غیرمنتظره، از اغتشاشگران در ایران حمایت کند. اوباما بلافاصله پس از حرمت شکنی عاشورا در نقش دایه ای مهربان برای اغتشاشگران، خواستار آزادی بی درنگ آشوب طلبان شده و گفته بود ما خواستار آزادی فوری و بی درنگ افرادی هستیم که به صورت ناعادلانه از سوی ایران بازداشت شده اند. موسوی نیز در خواست مشابهی را در بیانیه هفدهم خود پس از جنایات عاشورا مطرح کرد و خواستار آزادی همه بازداشت شدگان شد.

همچنین وزارت خارجه فرانسه با مداخله در امور داخلی ایران، حمایت خود را از فتنه انگیزی های روز عاشورا اعلام کرد. برنار والرو سخنگوی دولت سارکوزی ضمن ابراز نگرانی شدید از درگیری های روز عاشورا میان اغتشاشگران و نیروهای امنیتی افزود: فرانسه بسیار نگران است و بازداشت تظاهرکنندگان را محکوم می کند و معتقد است که این تظاهرکنندگان نباید سرکوب شوند.

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین نیز از قافله حمایت از اغتشاشات روز عاشورا عقب نماند و خواستار حمایت غرب از این وقایع با استفاده از اهرم تحریم های اقتصادی شد. رجوی در گفتگو با رویترز عنوان کرد که جریان معترض در داخل ایران خواستار همان چیزی است که گروه وی خواستار آن است یعنی برچیدن کامل جمهوری اسلامی. ابوالحسن بنی صدر رییس جمهور مخلوع هم در گفتگو با شبکه روسی راشاتودی از هتاکان حمایت کرد.

سران داخلی فتنه نیز بیکار نماندند. موسوی نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای هتاکان عاشورا را مردم خداجو و همراهان خود نامید! مهدی کروبی هم در پیامی از اراذل و اوباش روز عاشورا حمایت کرد و آنان را شیعه حسینی ! نامید.

**خباثت ها و خود مهره شدن در جهت تغییر حقایق و واقعیتها حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نهم دیماه در دیدار اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا با اشاره به اظهارات برخی سیاستمداران دنیا درخصوص اغتشاشات روز عاشورا در تهران، اینگونه اظهارات را ناشی از -خباثت ها و خود مهره شدن در جهت تغییر حقایق و واقعیتها< و -تاثیرپذیری از رسانه های صهیونیستی و بیگانه دنیا< بیان کردند.

**و ... باز هم آقازاده های آشوبگر یک ویژگی مهم جنایت عاشورای 88 افشای ماهیت پنهان آشوب طلبانی بود که به بهانه اعتراض، آسایش عمومی را سلب کرده بودند تا جایی که اگر هم افرادی به حمایت از این فرقه می پرداختند، پس از این اتفاقات، رای خود را پس گرفتند و به صف مردم پیوستند. اما نکته تاسف برانگیز در این میان حضور فرزندان برخی مسئولان در تجمعات غیرقانونی بود. از جمله این افراد می توان به فائزه هاشمی رفسنجانی اشاره کرد که در اغلب فتنه های پس از انتخابات حضور چشمگیری داشت. او در اغتشاشات روز عاشورا نیز حضوری پررنگ داشت.

در این رابطه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در روز هشتم دی 88، با تحصن در دفتر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد خواستار اخراج فائزه هاشمی از این دانشگاه به دلیل شرکت در اغتشاشات شدند. همچنین در همین روز هزاران دانشجوی دانشگاه های تهران با تجمع مقابل قوه قضاییه در اعتراض به حرمت شکنی عاشورا و با تعیین ضرب الاجل یک هفته ای برای دستگاه قضایی به منظور برخورد قاطع با سران فتنه، شورای پیگیری برخورد با سران فتنه را با حضور نمایندگان اتحادیه های دانشجویی تشکیل دادند. دانشجویان شعارهایی از جمله -سیدعلی لب تر کند، غسل شهادت می کنیم <، -لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است <، -ای قوه قضائی اقتدار اقتدار<، -خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است < و - خط سبز اموی، پیرو مسعود رجوی < سر می دادند.

**موج محکومیت هتاکی های فتنه گران حادثه عاشورای 88 به همان اندازه که غمبار بود به همان اندازه نیز از سوی مردم متدین ایران مورد انزجار قرار گرفت. گروه های مختلف مردمی، دانشجویی، احزاب، هیات ها، سازمان ها، مجامع حوزوی و دانشگاهی بلافاصله پس از شنیدن خبر هتک حرمت سالار شهیدان از سوی حامیان میرحسین موسوی، غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند و بطور خودجوش در سراسر ایران جنایت فتنه گران را محکوم کردند.

هیات دولت با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: -آنچه در عاشورای 1431 در تهران پایتخت قلب های عاشق اهل بیت علیهم السلام روی داد، بازترسیم روز دهم محرم سال 61 هجری است که تمامیت کفر و باطل، الحاد و نفاق در برابر تمامیت حق صف آراست تا شاید با استخدام گروهی از اراذل و بازماندگان گروهک های ضدانقلابی سوت زنان و هلهله کنان فاجعه دیگری را به تصویر کشانند. هتک حرمت روز عاشورا و زیرپا گذاشتن ارزش های انسانی لکه ننگی بر پیشانی موج سواران فتنه گر است که با سرسپردگی علنی و آشکار به بیگانگان در توهم براندازی نظام اسلامی اند. ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی که همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی و اصل مترقی و رفیع ولایت فقیه و رهبری فرزانه اثبات کرده اند و در رفراندوم بزرگ 22 خرداد ماه بزرگترین -نه < تاریخی را به غرب مداران دین ستیز و خودباخته نشان داده اند، بار دیگر ایادی خود فروخته و بازی خوردگان استکبار را سر جای خود می نشانند.< 222 نماینده مجلس با صدور بیانیه ای با اعلام برائت از هتاکان و عوامل فتنه، از دستگاه های امنیتی و قضایی کشور خواستار اشد مجازات برای آنان شماره 187 ساعت 15:31 تمام



نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
⚫ بِسْمِ اَللّهِ اَلرَّحْمنِ اَلرَّحِیمِ ⚫

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب
آخرین نظرات

آنها صبح یکشنبه ششم دیماه 1388 مصادف با عاشورای سال 1431 در رثای سید و سالار شهیدان اشک ماتم و عزا می ریختند که ناگهان خبری باورنکردنی در شهر پیچید. خبر رسید اغتشاشگران سبز اموی در حالی که تصاویر دو کاندیدای شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری را در دست داشته اند، در چند خیابان تهران اقدام به آشوب، اهانت به قرآن و سیدالشهدا(ع) و برهم زدن نظم عمومی کرده اند. حمله به دسته های عزاداری و نمازگزاران ظهر عاشورا و آتش زدن خیمه سالار شهیدان و نمایشگاه عاشورا و همچنین آتش زدن علم های حضرت ابوالفضل العباس (ع) از جمله اقداماتی بود که با صوت و کف زدن آنان صورت گرفت. اگر چه پیشتر نیز در 16 آذر نیز اقدام به پاره کردن و آتش زدن تصویر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی کرده بودند، در روز قدس روزه خواری کرده و شعارهای اسراییل پسند سرداده بودند و چند روزمانده به عاشورا در سایت های ضدانقلاب فراخوان داده بودند اما باورپذیر نبود که جسارت این فرقه به هتک حرمت قرآن و سیدالشهدا(ع) برسد.

اغتشاشگران در خیابان های آزادی، انقلاب، ولیعصر و کریم خان و همچنین اطراف دانشگاه تهران دست به آشوب زده بودند و با به آتش کشیدن اموال عمومی و مردمی و همچنین هتک حرمت نمادهای حسینی و خیمه های حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نظم عمومی را مختل کرده بودند. آنها از فرصت مشغول شدن مردم در هیات ها، تکایا و سوگواری برای مظلومان کربلا، سوء استفاده کرده و اقدام به ایجاد اغتشاش، ناامنی و گستاخی به مقدسات کرده بودند.

مردم و بویژه دانشجویان با شنیدن خبر هتک حرمت عاشورای حسینی به دست فتنه گران، در حمایت از مکتب عاشورا شوریدند و امنیت و آرامش را به شهر برگرداندند. در پی راهپیمایی سه ساعته عزاداران تهرانی در خیابان های انقلاب و ولیعصر تا میدان هفتم تیر، حامیان خیابانی سران فتنه پا به فرار گذاشتند تا این بار لشکر یزید در عاشورای 88 شکستی سخت را از حسینیان پذیرا شود.

اغتشاشگران علاوه بر وارد آوردن خسارات فراوان به اموال عمومی، بسیاری از مغازه ها و چند خودروی نیروی انتظامی را به آتش کشیده بودند، آنها همچنین به مردم عادی و پرسنل نیروی انتظامی نیز حمله کرده بودند تا جایی که به مرگ چند شهروند بیگناه و جراحت تعدادی دیگر انجامیده بود. فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد: متاسفانه معدودی از فتنه گران با برنامه ریزی قبلی و بر اساس هدایت و فرخوان رسانه های بیگانه و با حضور در برخی خیابان ها و مسیرهای عزاداران حسینی با طرح شعارهای انحرافی اقدام به اخلال در نظم عمومی نموده که با کمال تاسف، در این اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکی جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وزارت اطلاعات نیز اعلام کرد که تعدادی از عناصر گروهک تروریستی منافقین در جریان اغتشاشات روز عاشورا دستگیر شدند. همچنین حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات عنوان کرد: به طور قطع به ما اثبات شد که اغتشاشات صورت گرفته در روز عاشورا از سوی ضد انقلاب بوده است و اینها از فرصت زمانی که مردم مشغول عزاداری سالار شهیدان بودند سوء استفاده و چهره خود را بر ملا کردند و افراد قابل توجهی دستگیر شدند که مجموعه هایی از مارکسیست ها، منافقان و دیگر گروه ها حضور داشتند.

شکرالله عنایتی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران هم گفت که درگیری های روز عاشورا خسارت های میلیون تومانی به شهر تهران وارد کرد. وی عمده این خسارت ها را شامل آتش زدن سطل های زباله، شکستن شیشه ها، به آتش کشیدن کانکس ها، مغازه ها و بانک ها و همچنین تخریب علایم راهنمایی و رانندگی دانست.

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران نیز از شرکت افرادی در اغتشاشات روز عاشورا در ازای دریافت پول خبر داد.

**رد پای بیگانه دیری نپایید که مشخص شد اتاق فکر هتک حرمت عاشورا در خارج از مرزها، اغتشاشات را سازماندهی کرده است. یکی از رسانه های ضدانقلاب با هماهنگی، مرخصی های تعطیلات کریسمس کارکنان خود را لغو کرده بود تا در روز عاشورا بتواند سرویس لازم را به آشوبگران ارائه بدهد. همچنین رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی، العربیه و صدای آمریکا اقدامات اغتشاشگران در روز عاشورا را به طور ویژه پوشش دادند. در این رابطه وزارت امور خارجه ایران، سایمون گس سفیر انگلیس در تهران را هشتم دیماه بخاطر مداخله این کشور در امور داخلی کشورمان احضار کرد.

به دنبال هتک حرمت عاشورای حسینی به یکباره فریاد حمایت های دولت های غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی و گروهک های ضد انقلاب از اغتشاشگران بلند شد. ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فردای عاشورای 88 از غرب به دلیل نوع واکنش آنها به اغتشاشات اخیر در ایران انتقاد کرد و خواستار حمایت بیشتر این کشورها از اغتشاشات در ایران شد. دولت اوباما حمایت قاطع خود را از اغتشاشگران روز عاشورا اعلام کرد و آنها را شهروندانی نامید که در جستجوی حقوق جهانی خود هستند. مایک هامبر سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز طی بیانیه ای بر حمایت از اغتشاشگران تاکید کرد. روزنامه دیلی تلگراف یک هفته پس از این جنایت با بیان این که اتفاقات اخیر ایران یکی از دلایلی است که باعث شده، خستگی از تن اوباما بعد از تعطیلات کریسمس بیرون نرود، گزارش داد که باراک اوباما پس از اغتشاشات روز عاشورا در ابراز حمایت از اغتشاشگران ایرانی متعهد شد که در تمامی رویدادهای غیرمنتظره، از اغتشاشگران در ایران حمایت کند. اوباما بلافاصله پس از حرمت شکنی عاشورا در نقش دایه ای مهربان برای اغتشاشگران، خواستار آزادی بی درنگ آشوب طلبان شده و گفته بود ما خواستار آزادی فوری و بی درنگ افرادی هستیم که به صورت ناعادلانه از سوی ایران بازداشت شده اند. موسوی نیز در خواست مشابهی را در بیانیه هفدهم خود پس از جنایات عاشورا مطرح کرد و خواستار آزادی همه بازداشت شدگان شد.

همچنین وزارت خارجه فرانسه با مداخله در امور داخلی ایران، حمایت خود را از فتنه انگیزی های روز عاشورا اعلام کرد. برنار والرو سخنگوی دولت سارکوزی ضمن ابراز نگرانی شدید از درگیری های روز عاشورا میان اغتشاشگران و نیروهای امنیتی افزود: فرانسه بسیار نگران است و بازداشت تظاهرکنندگان را محکوم می کند و معتقد است که این تظاهرکنندگان نباید سرکوب شوند.

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین نیز از قافله حمایت از اغتشاشات روز عاشورا عقب نماند و خواستار حمایت غرب از این وقایع با استفاده از اهرم تحریم های اقتصادی شد. رجوی در گفتگو با رویترز عنوان کرد که جریان معترض در داخل ایران خواستار همان چیزی است که گروه وی خواستار آن است یعنی برچیدن کامل جمهوری اسلامی. ابوالحسن بنی صدر رییس جمهور مخلوع هم در گفتگو با شبکه روسی راشاتودی از هتاکان حمایت کرد.

سران داخلی فتنه نیز بیکار نماندند. موسوی نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای هتاکان عاشورا را مردم خداجو و همراهان خود نامید! مهدی کروبی هم در پیامی از اراذل و اوباش روز عاشورا حمایت کرد و آنان را شیعه حسینی ! نامید.

**خباثت ها و خود مهره شدن در جهت تغییر حقایق و واقعیتها حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نهم دیماه در دیدار اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا با اشاره به اظهارات برخی سیاستمداران دنیا درخصوص اغتشاشات روز عاشورا در تهران، اینگونه اظهارات را ناشی از -خباثت ها و خود مهره شدن در جهت تغییر حقایق و واقعیتها< و -تاثیرپذیری از رسانه های صهیونیستی و بیگانه دنیا< بیان کردند.

**و ... باز هم آقازاده های آشوبگر یک ویژگی مهم جنایت عاشورای 88 افشای ماهیت پنهان آشوب طلبانی بود که به بهانه اعتراض، آسایش عمومی را سلب کرده بودند تا جایی که اگر هم افرادی به حمایت از این فرقه می پرداختند، پس از این اتفاقات، رای خود را پس گرفتند و به صف مردم پیوستند. اما نکته تاسف برانگیز در این میان حضور فرزندان برخی مسئولان در تجمعات غیرقانونی بود. از جمله این افراد می توان به فائزه هاشمی رفسنجانی اشاره کرد که در اغلب فتنه های پس از انتخابات حضور چشمگیری داشت. او در اغتشاشات روز عاشورا نیز حضوری پررنگ داشت.

در این رابطه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در روز هشتم دی 88، با تحصن در دفتر عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد خواستار اخراج فائزه هاشمی از این دانشگاه به دلیل شرکت در اغتشاشات شدند. همچنین در همین روز هزاران دانشجوی دانشگاه های تهران با تجمع مقابل قوه قضاییه در اعتراض به حرمت شکنی عاشورا و با تعیین ضرب الاجل یک هفته ای برای دستگاه قضایی به منظور برخورد قاطع با سران فتنه، شورای پیگیری برخورد با سران فتنه را با حضور نمایندگان اتحادیه های دانشجویی تشکیل دادند. دانشجویان شعارهایی از جمله -سیدعلی لب تر کند، غسل شهادت می کنیم <، -لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است <، -ای قوه قضائی اقتدار اقتدار<، -خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است < و - خط سبز اموی، پیرو مسعود رجوی < سر می دادند.

**موج محکومیت هتاکی های فتنه گران حادثه عاشورای 88 به همان اندازه که غمبار بود به همان اندازه نیز از سوی مردم متدین ایران مورد انزجار قرار گرفت. گروه های مختلف مردمی، دانشجویی، احزاب، هیات ها، سازمان ها، مجامع حوزوی و دانشگاهی بلافاصله پس از شنیدن خبر هتک حرمت سالار شهیدان از سوی حامیان میرحسین موسوی، غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند و بطور خودجوش در سراسر ایران جنایت فتنه گران را محکوم کردند.

هیات دولت با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: -آنچه در عاشورای 1431 در تهران پایتخت قلب های عاشق اهل بیت علیهم السلام روی داد، بازترسیم روز دهم محرم سال 61 هجری است که تمامیت کفر و باطل، الحاد و نفاق در برابر تمامیت حق صف آراست تا شاید با استخدام گروهی از اراذل و بازماندگان گروهک های ضدانقلابی سوت زنان و هلهله کنان فاجعه دیگری را به تصویر کشانند. هتک حرمت روز عاشورا و زیرپا گذاشتن ارزش های انسانی لکه ننگی بر پیشانی موج سواران فتنه گر است که با سرسپردگی علنی و آشکار به بیگانگان در توهم براندازی نظام اسلامی اند. ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی که همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی و اصل مترقی و رفیع ولایت فقیه و رهبری فرزانه اثبات کرده اند و در رفراندوم بزرگ 22 خرداد ماه بزرگترین -نه < تاریخی را به غرب مداران دین ستیز و خودباخته نشان داده اند، بار دیگر ایادی خود فروخته و بازی خوردگان استکبار را سر جای خود می نشانند.< 222 نماینده مجلس با صدور بیانیه ای با اعلام برائت از هتاکان و عوامل فتنه، از دستگاه های امنیتی و قضایی کشور خواستار اشد مجازات برای آنان شماره 187 ساعت 15:31 تمام

alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی