🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

بیانیه جمع کثیر داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اعتراض به ناعدالتی‌ها خطاب به ریاست جمهوری

بسمه تعالی باسلام خدمت ریاست محترم جمهور جناب دکتر ابراهیم رئیسی؛ اینجانبان تعداد زیادی از داوطلبین استخدامی آموزگاری ۱۴۰۱، که تمام تلاش خود را داشته ایم تا در امر خطیر معلمی برای کشور عزیزمان ایران، خدمتی مفید داشته باشیم، در آزمونی که در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید شرکت نموده ایم. اما به وضوح دیده شده است که خلاف قوانین در دفترچه پذیرش، عمل شده است و ما کارنامه سبزها بدلیل عدم رعایت قانون، کج سلیقگی ها از این شغل شریف آموزگاری جا مانده ایم. لذا در ذیل موارد مورد نظر را ذکر می کنیم و امید داریم حضرتعالی بت اشتباهات را بشکنید و اجازه دهید تا صدای اعتراض ما به گوش شما برسد. 1. طبق بخش اول و در بند «د» ذکر شده که افراد در دو مرحله ارزیابی خواهند شد: (1. ا متحان فراگیر مشترک ۲. ارزیابی تکمیلی). و نیز در بخش ششم در بند «د» بطور شفاف بیان شده است که «پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش (حداکثر سه برابر ) در سقف ظرفیت پذیرش، مطابق جدول شماره (۲) و براساس نتیجه امتحان مشترک فراگیر (کتبی) با وزن چهل (۴۰ درصد) و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰درصد) که درجدول مزبور لحاظ شده و مفاد این دفترچه و بر اساس اولویت های انتخابی (حداکثر 2 کد شغل محل) درمقایسه باسایر داوطلبان وبا رعایت سهمیه قانونی داوطلب، به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است تمام داوطلبین کارنامه سبز این دو مرحله را گذراندند و طبق بخش ششم و بند "ج" در تذکر ۲ به صراحت بیان شده است که داوطلبان باید در مرحله ارزیابی تکمیلی صلاحیت معلمی توسط مراکز ارزیابی و سایر عوامل مربوط در مجموع حداقل 470 امتیاز از حداکثر امتیاز ممکن (1000 امتیاز) را کسب نمایند. و ما کارنامه سبزها چه بسا بسیار بیشتر از این نمره مدنظر را کسب نموده ایم اما متاسفانه از دور رقابت حذف شده ایم و تنها ۱۸هزار نفر از ۲۸هزار نفر را جذب نموده اند. در صورتی که معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش طی خبر رسمی از جانب وزارت آموزش و پرورش رسما اعلام کردند که طبق قانون تصویب شده «این آزمون برای جذب ۲۴ هزار و ۶۹۴ نفر آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ نفر آموزگار استثنایی و ۹۹۲ آموزگار برای مناطق عشایری است که در مجموع ۲۸ هزار و ۱۷ نفر آموزگار استخدام می‌شوند.» اما در کمال ناحقی و ناباوری تنها ۱۸ هزار نفر را جذب نموده اند و این عین نقض قانون می باشد. بر این اساس تمام کارنامه سبزها به نادیده گرفتن قوانین دفترچه استخدامی، اعتراض داشته و خواستار این هستیم که طبق بیانات و قانون‌های خودشان از همان کارنامه سبزهای بالای ۴۷۰، تعدادی که رسما اعلام شده که همان ۲۸هزار نفر می باشد را تکمیل نمایند نه با عنوان تکمیل ظرفیت با ماده های نقض کننده قوانین دفترچه استخدامی. 2. باید بیان داشت که تمام اعتراض های داوطلبین به مرحله دوم آزمون «ارزیابی تکمیلی» بوده که بسیاری اما و اگر در آن بوده است و برای اعتراضات خود دلیل های بسیار متقن و زیادی را داشته اند، از جمله کج سلیقگی، و اعمال نظر در روند ارزیابی از سوی ارزیابها، توجیه نبودن ارزیابها، در نظر نگرفتن مدارک امتیاز آور و بسیاری از موارد دیگر؛ اما در کمال ناباوری بجای پرداختن به اعتراض ها، برنامه تکمیل ظرفیت را به وجود آوردند با مواد قانونی که نقض کننده قانون دفترچه استخدامی می باشد. و ما داوطلبین به این دفترچه تکمیل ظرفیت طبق مواردی که در ذیل بیان می شود معترضیم : الف) طبق دفترچه که در اسفند ماه صادر گردیده در بخش اول، بند د چارچوب آزمون برای اولین بار در کشور برای استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله صورت گرفت که در بند ۱ آن با صراحت ذکر شده که «آزمون مشترک فراگیر شامل سنجش حیطه های عمومی ، تخصصی و اختصاصی است که براساس شغل محل اعلام شده دراین دفترچه به صورت کتبی برگزار می شود. و این بند یعنی هرکس در مرحله اول طبق انتخاب شهر مورد نظر باید صلاحیت کتبی اش با داوطلبین همان شهر بررسی شود نه اینکه در تکمیل ظرفیت با داوطلبین استان دیگر سنجیده شود. چرا که طبق اخبار رسمی منتشر شده از معاونت محترم در تکمیل ظرفیت داوطلب در شهر انتخابی خود و یا در شهر همجوار همان استان می‌توانست انتخاب مجدد داشته باشد. اما عملا در تکمیل ظرفیت در سایت سنجش این امر نقض شده و هرکس به هر شهر یا استان که می‌خواست شرکت کرد و حق ساکنین آن شهر یا استان دیگر را ضایع کرد. چرا در هنگام ثبت نام تکمیل ظرفیت گزینه ای فعال نبود تا شخص از حیطه استانی خود خارج نشود و وارد استان دیگر نشود!؟ از طرفی با این کار، باعث ایجاد مهاجرت بسیاری از افراد به استانهای دیگر شده اند و این امر تبعات بسیار جبران ناپذیری برای بنیان خانواده خواهد داشت چرا که خانواده افراد توان همراهی آنان در استان دیگر را ندارند و متاسفانه زندگی مجردی و خوابگاهی و .... بشدت رواج پیدا کرده و این خلاف سیاست نظام جمهوری اسلامی است. ب) در مرحله ی اول همه ی داوطلبین کارنامه سبز در دو مرحله کتبی و ارزیابی سنجیده شده اند و نمره ی بالای ۴۷۰را کسب نموده اند اما بجای جذب آنها، در تکمیل ظرفیت ملاک را تنها نمره کتبی قرار داده اند، و این خلاف صریح قانون خودشان می باشد. اگر خودشان به حق به این نتیجه رسیده اند که روال ارزیابی خللی داشته و باید حذف گردد، این مورد را باید برای تمام داوطلبین کارنامه سبز اعمال کنند. نه اینکه در یک مرحله ملاک کتبی ۴۰ درصد و مصاحبه ۶۰ درصد باشد، اما در تکمیل ظرفیت ملاک تنها کتبی ۴۰درصد باشد و داوطلب با کسب ۴۷۰نهایی جذب شود. این امر کاملا اشتباه هست. اگر قرار بر اساس نمره 470 قرار هست باشد چرا این همه کارنامه سبز که این نمره و چه بسا بالاتر را کسب نموده اند را مردود اعلام نموده اید؟ ج) اگر در تکمیل ظرفیت این اشتباه و نقض قانون را کردند و از هر کجا برای هر استان و شهر داوطلب را پذیرش کردند، حداقل دوباره نقض قانون نداشته باشند و این افراد را دوباره مانند داوطلبین سری اول، ارزیابی کنند و نمره نهایی آن شهر را مدنظر بگیرند تا آن افراد اگر به آن نمره نرسیده اند از روند ارزیابی حذف شوند و افراد واجد شرایط وارد روند ارزیابی شوند. به عنوان مثال در شهر تهران، حد نصاب نهایی ۵۶۲ بوده است و داوطلبان بسیاری با اختلاف بسیار بسیار کم مردود اعلام شده اند اما در حال حاضر در تکمیل ظرفیت شخصی با کسب ۴۷۰ قبول می شود. آیا این عین نقض قانون و بی عدالتی در حق ما کارنامه سبزهایی که نمره بالای 470 را کسب کرده ایم، نیست؟ و این موارد بسیار زیاد در تمام شهرها اتفاق افتاده است. د) پذیرش افراد به تهران و مراکز استان و در مدت کوتاهی انتقالی دادن به آنان و برگشت به شهر سکونتشان، امری کاملا اشتباه است. یا باید از اول از شهری دیگر به تهران و مرکز استان را ممنوع اعلام کنید و یا یک قانون سفت و سخت جهت عدم انتقال این افراد وضع شود. چرا که بعد از مدت کوتاهی دوباره تهران و مراکز استان بدون نیرو خواهند بود و این چرخه اشتباه همچنان ادامه دارد مگر اینکه جلوی آن گرفته شود. ه) از طرفی مدارس با کمبود نیرو مواجه هست و همین کارنامه سبزهایی که نمره ۴۷۰ و چه بسا تا ۷۰۰ را کسب نموده اند، به عنوان معلم دلسوز بصورت خرید خدمات در دو شیفت کار می‌کند اما اجازه نمی‌دهند به عنوان رسمی پذیرفته شوند. آیا صرف عنوان خرید خدمات صلاحیت برای آنها صادر می شود ولی به عنوان رسمی صلاحیت معلمی صادر نمی شود، ملاک کودکان عزیز این سرزمین هستند که در کار این معلمان علم آموزی می کنند. و) وزیر آموزش وپرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر رسما اعلام داشتند که در تکمیل ظرفیت کسانی که بالای 470 هستند را جذب خواهیم کرد و این یعنی به صراحت نمره نهایی ملاک است نه نمره کتبی. اما در کمال ناباوری ملاک پذیرش نمره کتبی در نظر گرفته شد که تعداد قابل توجهی کارنامه قرمز پذیرفته شدند و کارنامه سبزهایی که بالای 470 را کسب کرده اند حذف گردیدند. ز) مدارس کل کشور با کمبود نیروی بسیاربالایی مواجه هستند، جای گرفتن آزمون مجدد و صرف وقت و هزینه مضاعف، از تعداد بسیار زیادی از داوطلبین کارنامه سبزی که نمره ی نهایی بالای 470 را کسب نموده اند،را جذب نمایید. ح) باید به این نکته توجه داشت که این بحث تکمیل ظرفیت و رسیدگی به اعتراضات باید برای کارنامه سبزهایی انجام می شد که نتوانستند نمره ۴۷۰ را کسب کنند و باید به اعتراض‌های آنها رسیدگی می شد تا به نمره واقعی خود برسند، نه اینکه داوطلبین کارنامه سبزی که نمره بالای ۴۷۰ را کسب کرده اند بخواهند اعتراض ثبت کنند و وارد این پروسه طاقت فرسا شوند و از کلاس درس جا بمانند. ط) آخر باید گفت با تدبیر درست می توانستند از همان اول 28 هزار نفر را از همین کارنامه سبزهایی که بالای 470 را کسب نموده اند، جذب نمایند و یک ماه کشور، مدارس، داوطلبین و خانواده ها را درگیر نکنند و ملاک را اول از همه دانش آموزانی ببینند که بدون معلم سر می کنند. لطفا لطفا لطفا استدعا داریم که به درخواست ما رسیدگی نمایید و صدای ما باشید و به موارد بیان شده با کارشناسان عالمِ عادل مشورت کنید و کارنامه سبزهایی که نمره ۴۷۰ را کسب نموده اند اجازه دهید رسمی شوند.



نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

بسمه تعالی باسلام خدمت ریاست محترم جمهور جناب دکتر ابراهیم رئیسی؛ اینجانبان تعداد زیادی از داوطلبین استخدامی آموزگاری ۱۴۰۱، که تمام تلاش خود را داشته ایم تا در امر خطیر معلمی برای کشور عزیزمان ایران، خدمتی مفید داشته باشیم، در آزمونی که در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید شرکت نموده ایم. اما به وضوح دیده شده است که خلاف قوانین در دفترچه پذیرش، عمل شده است و ما کارنامه سبزها بدلیل عدم رعایت قانون، کج سلیقگی ها از این شغل شریف آموزگاری جا مانده ایم. لذا در ذیل موارد مورد نظر را ذکر می کنیم و امید داریم حضرتعالی بت اشتباهات را بشکنید و اجازه دهید تا صدای اعتراض ما به گوش شما برسد. 1. طبق بخش اول و در بند «د» ذکر شده که افراد در دو مرحله ارزیابی خواهند شد: (1. ا متحان فراگیر مشترک ۲. ارزیابی تکمیلی). و نیز در بخش ششم در بند «د» بطور شفاف بیان شده است که «پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش (حداکثر سه برابر ) در سقف ظرفیت پذیرش، مطابق جدول شماره (۲) و براساس نتیجه امتحان مشترک فراگیر (کتبی) با وزن چهل (۴۰ درصد) و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰درصد) که درجدول مزبور لحاظ شده و مفاد این دفترچه و بر اساس اولویت های انتخابی (حداکثر 2 کد شغل محل) درمقایسه باسایر داوطلبان وبا رعایت سهمیه قانونی داوطلب، به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است تمام داوطلبین کارنامه سبز این دو مرحله را گذراندند و طبق بخش ششم و بند "ج" در تذکر ۲ به صراحت بیان شده است که داوطلبان باید در مرحله ارزیابی تکمیلی صلاحیت معلمی توسط مراکز ارزیابی و سایر عوامل مربوط در مجموع حداقل 470 امتیاز از حداکثر امتیاز ممکن (1000 امتیاز) را کسب نمایند. و ما کارنامه سبزها چه بسا بسیار بیشتر از این نمره مدنظر را کسب نموده ایم اما متاسفانه از دور رقابت حذف شده ایم و تنها ۱۸هزار نفر از ۲۸هزار نفر را جذب نموده اند. در صورتی که معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش طی خبر رسمی از جانب وزارت آموزش و پرورش رسما اعلام کردند که طبق قانون تصویب شده «این آزمون برای جذب ۲۴ هزار و ۶۹۴ نفر آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ نفر آموزگار استثنایی و ۹۹۲ آموزگار برای مناطق عشایری است که در مجموع ۲۸ هزار و ۱۷ نفر آموزگار استخدام می‌شوند.» اما در کمال ناحقی و ناباوری تنها ۱۸ هزار نفر را جذب نموده اند و این عین نقض قانون می باشد. بر این اساس تمام کارنامه سبزها به نادیده گرفتن قوانین دفترچه استخدامی، اعتراض داشته و خواستار این هستیم که طبق بیانات و قانون‌های خودشان از همان کارنامه سبزهای بالای ۴۷۰، تعدادی که رسما اعلام شده که همان ۲۸هزار نفر می باشد را تکمیل نمایند نه با عنوان تکمیل ظرفیت با ماده های نقض کننده قوانین دفترچه استخدامی. 2. باید بیان داشت که تمام اعتراض های داوطلبین به مرحله دوم آزمون «ارزیابی تکمیلی» بوده که بسیاری اما و اگر در آن بوده است و برای اعتراضات خود دلیل های بسیار متقن و زیادی را داشته اند، از جمله کج سلیقگی، و اعمال نظر در روند ارزیابی از سوی ارزیابها، توجیه نبودن ارزیابها، در نظر نگرفتن مدارک امتیاز آور و بسیاری از موارد دیگر؛ اما در کمال ناباوری بجای پرداختن به اعتراض ها، برنامه تکمیل ظرفیت را به وجود آوردند با مواد قانونی که نقض کننده قانون دفترچه استخدامی می باشد. و ما داوطلبین به این دفترچه تکمیل ظرفیت طبق مواردی که در ذیل بیان می شود معترضیم : الف) طبق دفترچه که در اسفند ماه صادر گردیده در بخش اول، بند د چارچوب آزمون برای اولین بار در کشور برای استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله صورت گرفت که در بند ۱ آن با صراحت ذکر شده که «آزمون مشترک فراگیر شامل سنجش حیطه های عمومی ، تخصصی و اختصاصی است که براساس شغل محل اعلام شده دراین دفترچه به صورت کتبی برگزار می شود. و این بند یعنی هرکس در مرحله اول طبق انتخاب شهر مورد نظر باید صلاحیت کتبی اش با داوطلبین همان شهر بررسی شود نه اینکه در تکمیل ظرفیت با داوطلبین استان دیگر سنجیده شود. چرا که طبق اخبار رسمی منتشر شده از معاونت محترم در تکمیل ظرفیت داوطلب در شهر انتخابی خود و یا در شهر همجوار همان استان می‌توانست انتخاب مجدد داشته باشد. اما عملا در تکمیل ظرفیت در سایت سنجش این امر نقض شده و هرکس به هر شهر یا استان که می‌خواست شرکت کرد و حق ساکنین آن شهر یا استان دیگر را ضایع کرد. چرا در هنگام ثبت نام تکمیل ظرفیت گزینه ای فعال نبود تا شخص از حیطه استانی خود خارج نشود و وارد استان دیگر نشود!؟ از طرفی با این کار، باعث ایجاد مهاجرت بسیاری از افراد به استانهای دیگر شده اند و این امر تبعات بسیار جبران ناپذیری برای بنیان خانواده خواهد داشت چرا که خانواده افراد توان همراهی آنان در استان دیگر را ندارند و متاسفانه زندگی مجردی و خوابگاهی و .... بشدت رواج پیدا کرده و این خلاف سیاست نظام جمهوری اسلامی است. ب) در مرحله ی اول همه ی داوطلبین کارنامه سبز در دو مرحله کتبی و ارزیابی سنجیده شده اند و نمره ی بالای ۴۷۰را کسب نموده اند اما بجای جذب آنها، در تکمیل ظرفیت ملاک را تنها نمره کتبی قرار داده اند، و این خلاف صریح قانون خودشان می باشد. اگر خودشان به حق به این نتیجه رسیده اند که روال ارزیابی خللی داشته و باید حذف گردد، این مورد را باید برای تمام داوطلبین کارنامه سبز اعمال کنند. نه اینکه در یک مرحله ملاک کتبی ۴۰ درصد و مصاحبه ۶۰ درصد باشد، اما در تکمیل ظرفیت ملاک تنها کتبی ۴۰درصد باشد و داوطلب با کسب ۴۷۰نهایی جذب شود. این امر کاملا اشتباه هست. اگر قرار بر اساس نمره 470 قرار هست باشد چرا این همه کارنامه سبز که این نمره و چه بسا بالاتر را کسب نموده اند را مردود اعلام نموده اید؟ ج) اگر در تکمیل ظرفیت این اشتباه و نقض قانون را کردند و از هر کجا برای هر استان و شهر داوطلب را پذیرش کردند، حداقل دوباره نقض قانون نداشته باشند و این افراد را دوباره مانند داوطلبین سری اول، ارزیابی کنند و نمره نهایی آن شهر را مدنظر بگیرند تا آن افراد اگر به آن نمره نرسیده اند از روند ارزیابی حذف شوند و افراد واجد شرایط وارد روند ارزیابی شوند. به عنوان مثال در شهر تهران، حد نصاب نهایی ۵۶۲ بوده است و داوطلبان بسیاری با اختلاف بسیار بسیار کم مردود اعلام شده اند اما در حال حاضر در تکمیل ظرفیت شخصی با کسب ۴۷۰ قبول می شود. آیا این عین نقض قانون و بی عدالتی در حق ما کارنامه سبزهایی که نمره بالای 470 را کسب کرده ایم، نیست؟ و این موارد بسیار زیاد در تمام شهرها اتفاق افتاده است. د) پذیرش افراد به تهران و مراکز استان و در مدت کوتاهی انتقالی دادن به آنان و برگشت به شهر سکونتشان، امری کاملا اشتباه است. یا باید از اول از شهری دیگر به تهران و مرکز استان را ممنوع اعلام کنید و یا یک قانون سفت و سخت جهت عدم انتقال این افراد وضع شود. چرا که بعد از مدت کوتاهی دوباره تهران و مراکز استان بدون نیرو خواهند بود و این چرخه اشتباه همچنان ادامه دارد مگر اینکه جلوی آن گرفته شود. ه) از طرفی مدارس با کمبود نیرو مواجه هست و همین کارنامه سبزهایی که نمره ۴۷۰ و چه بسا تا ۷۰۰ را کسب نموده اند، به عنوان معلم دلسوز بصورت خرید خدمات در دو شیفت کار می‌کند اما اجازه نمی‌دهند به عنوان رسمی پذیرفته شوند. آیا صرف عنوان خرید خدمات صلاحیت برای آنها صادر می شود ولی به عنوان رسمی صلاحیت معلمی صادر نمی شود، ملاک کودکان عزیز این سرزمین هستند که در کار این معلمان علم آموزی می کنند. و) وزیر آموزش وپرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر رسما اعلام داشتند که در تکمیل ظرفیت کسانی که بالای 470 هستند را جذب خواهیم کرد و این یعنی به صراحت نمره نهایی ملاک است نه نمره کتبی. اما در کمال ناباوری ملاک پذیرش نمره کتبی در نظر گرفته شد که تعداد قابل توجهی کارنامه قرمز پذیرفته شدند و کارنامه سبزهایی که بالای 470 را کسب کرده اند حذف گردیدند. ز) مدارس کل کشور با کمبود نیروی بسیاربالایی مواجه هستند، جای گرفتن آزمون مجدد و صرف وقت و هزینه مضاعف، از تعداد بسیار زیادی از داوطلبین کارنامه سبزی که نمره ی نهایی بالای 470 را کسب نموده اند،را جذب نمایید. ح) باید به این نکته توجه داشت که این بحث تکمیل ظرفیت و رسیدگی به اعتراضات باید برای کارنامه سبزهایی انجام می شد که نتوانستند نمره ۴۷۰ را کسب کنند و باید به اعتراض‌های آنها رسیدگی می شد تا به نمره واقعی خود برسند، نه اینکه داوطلبین کارنامه سبزی که نمره بالای ۴۷۰ را کسب کرده اند بخواهند اعتراض ثبت کنند و وارد این پروسه طاقت فرسا شوند و از کلاس درس جا بمانند. ط) آخر باید گفت با تدبیر درست می توانستند از همان اول 28 هزار نفر را از همین کارنامه سبزهایی که بالای 470 را کسب نموده اند، جذب نمایند و یک ماه کشور، مدارس، داوطلبین و خانواده ها را درگیر نکنند و ملاک را اول از همه دانش آموزانی ببینند که بدون معلم سر می کنند. لطفا لطفا لطفا استدعا داریم که به درخواست ما رسیدگی نمایید و صدای ما باشید و به موارد بیان شده با کارشناسان عالمِ عادل مشورت کنید و کارنامه سبزهایی که نمره ۴۷۰ را کسب نموده اند اجازه دهید رسمی شوند.

alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
logo-samandehi