🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

آیا ماده ۶۰۹ برای کارمندان دولت هم صدق میکند یا فقط برای ارباب رجوع است ؟؟ ماده حمایت کارمند یا گستاخی کارمند ؟

در بانک ، شهرداری ،دادگاه ، بیمارستان ،...... به طور کلی تمامی ادارات دولتی در سه قوه کشور برگه یا بنر نصب کرده اند که روی آن ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی نوشته شده است .

هرکس با توجه به سمت. یکی از روسای سه قوه یامعاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یااعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه ها وموسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (74) ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود.

اما سوال اینجا است که آیا ماده ۶۰۹ برای کارمندان دولت هست ؟؟ تهدید و توهین به ارباب رجوع از سوی کارمندان را چه کسی پاسخگو است ؟؟

چند وقت پیش رفتم بانک برای افتتاح حساب گفتند باید احراز هویت بودن .‌.. بشه شناسنامه و کارت ملی ...... دادم زد سامانه گفت جواب منفی است گفتم استاد منفی دو پاسخ داره یا من این نیستم یا مرده ام که هم علائم حیاتی دارم و هم پیامک فرستاد روی گوشی بماند که دو تا حساب دیگر در همین بانک دارم فرمودند سامانه خطا داده شاید برو چند روز دیگه بیا ، که حدود دو هفته رفتم و آمدم تا شد روز آخر گفتم من دو هفته برای یک حساب ماندم که چند سال همین شعبه حساب دارم و همه کارمندان میشناسند من را 

دیدم برگشت گفت:عجب خر نفهمیه میگم سامانه باید تائید کند من که میشناسمت 

آمدم بگم درست صحبت کن ،..... دیدم با دست بنر ماده ۶۰۹ نشان داد 



نوشته شده توسط alibagherikahkesh.blog.ir
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
🌐 پایگاه خبری بوعلی 🌐

نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ
متولد 1996 در MIS ، خبرنگار و روزنامه نگار
شناسه الکترونیکی ثبت ملی محتوای دیجیتال( کد شامد): 1-1-765329-64-0-1
در جنگ سخت، جسمها به خاک و خون کشیده میشوند و روح ها پرواز میکنند و میروند به بهشت؛ اما در جنگ نرم، اگر خدای نکرده دشمن غلبه بکند، جسمها پروار میشوند و سالم میمانند، و روح‌ ها میروند به قعر جهنم؛ فرقش این است؛ لذا این خیلی خطرناک‌تر است.
نوشتن، یک عمل هنرى است ؛زیادتر نگویید از آنچه که هست، از آنچه که باید و شاید. منصف باشیم؛ عادل باشیم. این‏ها آن وظایف ماست

🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻🌹🌹🌻

💮بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ💮

اَللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْ‌ضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْ‌سِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ ﴿٢٥٥﴾
لَا إِکْرَ‌اهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّ‌شْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ‌ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّـهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْ‌وَةِ الْوُثْقَىٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّـهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ ﴿٢٥٦﴾
اللَّـهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِ‌جُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ‌ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُ‌وا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِ‌جُونَهُم مِّنَ النُّورِ‌ إِلَى الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَـٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ‌ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ ﴿٢٥٧﴾

🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹🌻🌻🌹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

در بانک ، شهرداری ،دادگاه ، بیمارستان ،...... به طور کلی تمامی ادارات دولتی در سه قوه کشور برگه یا بنر نصب کرده اند که روی آن ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی نوشته شده است .

هرکس با توجه به سمت. یکی از روسای سه قوه یامعاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یااعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه ها وموسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (74) ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود.

اما سوال اینجا است که آیا ماده ۶۰۹ برای کارمندان دولت هست ؟؟ تهدید و توهین به ارباب رجوع از سوی کارمندان را چه کسی پاسخگو است ؟؟

چند وقت پیش رفتم بانک برای افتتاح حساب گفتند باید احراز هویت بودن .‌.. بشه شناسنامه و کارت ملی ...... دادم زد سامانه گفت جواب منفی است گفتم استاد منفی دو پاسخ داره یا من این نیستم یا مرده ام که هم علائم حیاتی دارم و هم پیامک فرستاد روی گوشی بماند که دو تا حساب دیگر در همین بانک دارم فرمودند سامانه خطا داده شاید برو چند روز دیگه بیا ، که حدود دو هفته رفتم و آمدم تا شد روز آخر گفتم من دو هفته برای یک حساب ماندم که چند سال همین شعبه حساب دارم و همه کارمندان میشناسند من را 

دیدم برگشت گفت:عجب خر نفهمیه میگم سامانه باید تائید کند من که میشناسمت 

آمدم بگم درست صحبت کن ،..... دیدم با دست بنر ماده ۶۰۹ نشان داد 

alibagherikahkesh.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
logo-samandehi